Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00287230/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2024/BZP 00056910/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania przebudowy mostu w ciągu drogi powiatowej nr 4713E nad rzeką Struga Węglewska w miejscowości Węglewice wraz z drogą dojazdową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wieruszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1-7
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wieruszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania przebudowy mostu w ciągu drogi powiatowej nr 4713E nad rzeką Struga Węglewska w miejscowości Węglewice wraz z drogą dojazdową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b860c557-197d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RS.272.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w branży inżynieryjnej mostowej w zakresie: 1) reprezentowania inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, umową Zamawiającego z Wykonawcą inwestycji, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wydanymi decyzjami, opiniami, 2) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach, 3) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowywanie czynności odbioru, 4) regularnego wpisywania do dziennika budowy swoich ustaleń i uwag, wydawania poleceń w formie pisemnej wpisem do dziennika budowy, 5) nadzorowania dynamiki robót, ustaleń i uwag, 6) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, sprawdzanie kosztorysów i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającego, kontrolowanie rozliczenia budowy, 7) wizytowania terenu budowy, przy prowadzeniu robót ulegających zakryciu na bieżąco oraz na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, branie udziału w odbiorach, sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych, 8) rozliczenia inwestycji w przypadku przerwania robót w trakcie realizacji, 9) informowania Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach, nieprawidłowościach zauważonych w trakcie robót, 10) kontrolowania rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym, 11) opiniowania harmonogramów rzeczowo- finansowych, 12) wizytowania terenu budowy co najmniej raz w tygodniu, a także do stawiennictwa na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, 13) zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany.Ze szczegółowym zakresem nadzorowanej inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl Sprawa Nr RS.272.16.2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 58900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w branży inżynieryjnej drogowej w zakresie: 1) reprezentowania inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, umową Zamawiającego z Wykonawcą inwestycji, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wydanymi decyzjami, opiniami, 2) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach, 3) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowywanie czynności odbioru, 4) regularnego wpisywania do dziennika budowy swoich ustaleń i uwag, wydawania poleceń w formie pisemnej wpisem do dziennika budowy, 5) nadzorowania dynamiki robót, ustaleń i uwag, 6) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, sprawdzanie kosztorysów i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającego, kontrolowanie rozliczenia budowy, 7) wizytowania terenu budowy, przy prowadzeniu robót ulegających zakryciu na bieżąco oraz na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, branie udziału w odbiorach, sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych, 8) rozliczenia inwestycji w przypadku przerwania robót w trakcie realizacji, 9) informowania Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach, nieprawidłowościach zauważonych w trakcie robót,10) kontrolowania rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym, 11) opiniowania harmonogramów rzeczowo- finansowych, 12) wizytowania terenu budowy co najmniej raz w tygodniu, a także do stawiennictwa na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, 13) zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany.
Ze szczegółowym zakresem nadzorowanej inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl Sprawa Nr RS.272.16.2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 31056,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie: 1) reprezentowania inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, umową Zamawiającego z Wykonawcą inwestycji, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wydanymi decyzjami, opiniami, 2) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach, 3) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowywanie czynności odbioru, 4) regularnego wpisywania do dziennika budowy swoich ustaleń i uwag, wydawania poleceń w formie pisemnej wpisem do dziennika budowy, 5) nadzorowania dynamiki robót, ustaleń i uwag, 6) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, sprawdzanie kosztorysów i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającego, kontrolowanie rozliczenia budowy, 7) wizytowania terenu budowy, przy prowadzeniu robót ulegających zakryciu na bieżąco oraz na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, branie udziału w odbiorach, sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych, 8) rozliczenia inwestycji w przypadku przerwania robót w trakcie realizacji, 9) informowania Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach, nieprawidłowościach zauważonych w trakcie robót,10) kontrolowania rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym, 11) opiniowania harmonogramów rzeczowo- finansowych, 12) wizytowania terenu budowy co najmniej raz w tygodniu, a także do stawiennictwa na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, 13) zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany.
Ze szczegółowym zakresem nadzorowanej inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl Sprawa Nr RS.272.16.2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie: 1) reprezentowania inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, umową Zamawiającego z Wykonawcą inwestycji, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wydanymi decyzjami, opiniami, 2) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach, 3) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowywanie czynności odbioru, 4) regularnego wpisywania do dziennika budowy swoich ustaleń i uwag, wydawania poleceń w formie pisemnej wpisem do dziennika budowy, 5) nadzorowania dynamiki robót, ustaleń i uwag, 6) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, sprawdzanie kosztorysów i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającego, kontrolowanie rozliczenia budowy, 7) wizytowania terenu budowy, przy prowadzeniu robót ulegających zakryciu na bieżąco oraz na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, branie udziału w odbiorach, sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych, 8) rozliczenia inwestycji w przypadku przerwania robót w trakcie realizacji, 9) informowania Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach, nieprawidłowościach zauważonych w trakcie robót,10) kontrolowania rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym, 11) opiniowania harmonogramów rzeczowo- finansowych, 12) wizytowania terenu budowy co najmniej raz w tygodniu, a także do stawiennictwa na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, 13) zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany.
Ze szczegółowym zakresem nadzorowanej inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl Sprawa Nr RS.272.16.2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22755,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22755,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA PROJEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290775785
7.3.3) Ulica: Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22755,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA PROJEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290775785
7.3.3) Ulica: Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA PROJEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290775785
7.3.3) Ulica: Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA PROJEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290775785
7.3.3) Ulica: Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę i modernizację Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
- Przebudowa dróg Konstantynówka Burbiszki nr 102226 B; Radziuszki p. wieś nr 102263 B i Posejny - Posejanka nr 102261 B
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna - Przeworsk w km 3+494 - 4+318
- Przebudowa drogi gminnej Dziedziule - Klejwy - Michnowce nr 101739 B w formule "zaprojektuj i wybuduj",
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.