eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 38 610 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 41 386 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b241227-2e85-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044456/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów
Określenie przedmiotu zamówienia:
a) ilość punktów – 3 452 szt. w tym:
- obszar miejski – 1 951 szt.
- obszar wiejski – 1 501 szt.
b) naświetlacze do iluminacji – 57 szt. w tym:
- naziemne na słupkach – 46 szt.
- doziemne – 11 szt.
2. Zakres usług związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia ulicznego obejmuje:
a) czyszczenie opraw i kloszy oświetlenia wydzielonego
b) konserwację skrzynek i sterowania oświetlenia
c) konserwację tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetlenia wydzielonego
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania w/w prac minimum raz na pięć miesięcy lub jeśli zajdzie taka konieczność na zgłoszenie Zamawiającego w formie faksu, drogą elektroniczną (mailem) lub telefonicznie.
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru o wykonaniu w/w prac drogą elektroniczną (mailem).
3. Zakres usług związanych z usuwaniem usterek bądź awarii oświetlenia ulicznego obejmuje następujący zakres prac:
a) wymianę uszkodzonych źródeł światła
b) wymianę bądź naprawę uszkodzonych opraw
c) wymianę uszkodzonych bezpieczników
d) wymianę uszkodzonych wkładek bezpiecznikowych
e) wymianę uszkodzonych elementów sterowania oświetlenia
f) wymianę uszkodzonych tabliczek bezpiecznikowych
g) poprawę (prostowanie słupów oświetlenia wydzielonego)
h) wymianę uszkodzonych przewodów
i) inne prace związane z prawidłowym działaniem oświetlenia w tym m.in. wycinkę gałęzi oraz wymianę zużytych (uszkodzonych) zacisków
Wykonawca będzie usuwał zgłoszone przez Zamawiającego, w formie faksu lub drogą elektroniczną (mailem) lub telefonicznie, usterki bądź awarie w terminie określonym w ofercie oraz w umowie. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru o usunięciu usterki bądź awarii drogą elektroniczną (mailem).
4. Dodatkowe warunki stawiane Wykonawcy przedmiotu zamówienia:
a) od Wykonawcy wymaga się całodobowej dyspozycyjności
b) Wykonawca winien wykonywać prace zgodnie z przepisami BHP
c) Wykonawca winien współpracować z Posterunkiem Energetycznym Jędrzejów
d) prace wymienione w powyższym pkt. 2 i 3 należy wykonywać w technologii PPN
e) Wykonawca winien dysponować stosownym sprzętem oraz pracownikami do wykonania prac w technologii PPN

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta. Oferta opiewa na kwotę 526 341,60 zł co znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 340 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526341,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526341,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.