eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: pn. "Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: pn. „Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokicka 5A

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuostczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: pn. „Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f6313c-1ee4-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073924/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314941/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad wykonaniem
zadania inwestycyjnego pn. „Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m.
Ropuchy, gmina Pelplin”.
Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania w celu skutecznego
wyegzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
w szczególności w zakresie jakości wykonywanych robót i stosowanych materiałów, rozliczania zrealizowanych robót,
wykonania robót według uprzednio zatwierdzonego z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji
robót, zgodności realizacji budowy z PFU, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami
wiedzy technicznej, w terminie ustalonym w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym.
2 W ramach zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca robót budowlanych realizował będzie w
szczególności następujący zakres:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie wymaganym od Wykonawcy, w tym w szczególności:
- Wykonanie projektów wykonawczych na podstawie PFU oraz posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego i
decyzji o pozwoleniu na budowę, w zakresie niezbędnym do wykonawstwa robót budowlano-montażowo-instalacyjnych
- wszelkich innych dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych (dokumentacji powykonawczej).
Zapewnienie nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z wykonanej i przekazanej dokumentacji projektowej przez cały
czas realizacji zadania inwestycyjnego tj. do dnia jego całkowitego zakończenia i rozliczenia (nadzór autorski będzie
pełniony na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu).
2) Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień technicznych i formalno–prawnych oraz
uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wydawanej przez Powiatowy Inspektorat
Nadzoru Budowlanego.
3) Wykonanie robót budowlanych wszystkich branż wynikających z opracowanej dokumentacji obejmujących w
szczególności:
a) Zorganizowanie zaplecza budowy.
b) Wytyczenie robót w nawiązaniu do obowiązujących reperów.
c) Wykonanie Robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Prawa
ochrony środowiska
d) Oddanie obiektów do użytkowania oraz uzyskanie wszystkich właściwych dokumentów wymaganych przepisami prawa
polskiego.
e) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wszystkich obiektów i
wyposażenia zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. f) Roboty odtworzeniowe obejmujące uporządkowanie
terenu, odtworzenie dróg, placów, chodników oraz zadarnienie
(trawniki) terenów naruszonych w wyniku realizacji robót.
3 Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym - Opisie przedmiotu
zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ) na wykonanie robót budowlanych i znajduje się na stronie internetowej:
http://zuostczew.pl/zaprojektowanie-i-budowa-skladowiska-odpadow-innych-niz-niebezpieczne-i-obojetne-w-mropuchygmina-pelplin/

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241243,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241243,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEGE S.A.S. Société par actions simplifiée (spółka akcyjna uproszczona) Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070000916

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie nr 134

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241243,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.