eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Remont pomieszczeń parteru Przychodni "Pro Familia" w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń parteru Przychodni „Pro Familia” w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRO FAMILIA W RADOMSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592280386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 34

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@spzozprofamilia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozprofamilia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozprofamilia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń parteru Przychodni „Pro Familia” w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fb200c4-1d29-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00305291/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń parteru Przychodni „Pro Familia” w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308073/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń parteru Przychodni „Pro Familia” w Radomsku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie prac remontowych tj. rozbiórkę istniejących ścianek działowych, budowę nowych ścianek działowych, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę instalacji elektrycznej, lamp oświetleniowych, wyłączników i gniazd elektrycznych, remont okładzin ściennych, podłóg oraz sufitów w korytarzu budynku, pomieszczeniu nr 20, 23, 24, 25, 26, 44 i 45 wraz z dostawą wyposażenia do tych pomieszczeń.
3.2. Zakres robót remontowych wraz ze wskazaniem pomieszczeń przeznaczonych do remontu:
a) poczekalnia, rejestracja,
b) zmiana aranżacji pomieszczeń 44-45 rozbiórka istniejących ścian – montaż ścianek aluminiowych
c) remont pomieszczeń wejściowych w tym demontaż tymczasowych ścianek
d) szatnia personelu
e) likwidacja pomieszczenia kartoteki wydzielonej
f) wymiana stolarki drzwiowej z zakresie remontowanego obszaru
g) malowanie ścian korytarzy po wykonaniu remontu w przyległych pomieszczeniach oraz uporządkowaniu instalacji elektrycznej.
3.3. Roboty instalacyjne.
a) wymiana kratek wentylacyjnych
b) zabezpieczenie istniejących jednostek wentylacyjnych
c) remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach remontowanych
d) lokalizacja zabudowy opraw zostanie ustalona po dokonaniu przeglądu i pomiarów istniejącej instalacji elektrycznej. Przed rozpoczęciem wykonania demontażu przewodów, opraw świetlnych innych urządzeń należy sprawdzić, przejrzeć i dokonać pomiarów rezystencji przewodów elektrycznych
e) przewody elektryczne, które po sprawdzeniu nie spełniają wymogów należy wymienić i wykonać nową instalację elektryczną podtynkową zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami technicznymi
3.4. Przed rozpoczęciem prac remontowych wykonawca powinien przedstawić harmonogram robót z wyszczególnieniem etapów wykonywania prac oraz określenia dni oraz godzin wykonywania prac uciążliwych dla pracy przychodni. Harmonogram należy uzgodnić z kierownikiem przychodni i inspektorem nadzoru. Zamawiający zastrzega, że prace budowlane muszą być prowadzone na czynnymi obiekcie.
3.5. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3.8. Rozwiązania równoważne:
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
3.9. Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - wykonanie robót remontowych (wymaganie to nie dotyczy Kierownika robót).
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa EUROSPEC Katarzyna Kugaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732502100

7.3.3) Ulica: Wysockiego 13

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pełnienie funkcji kierownika robót
Ternar Inżynieria Lądowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.