eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzikowiec › Wykonanie usługi dożywiania dzieci w szkołach i przedszkolach na terenie Gminy Dzikowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi dożywiania dzieci w szkołach i przedszkolach na terenie Gminy Dzikowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Dzikowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180448985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworska 62

1.5.2.) Miejscowość: Dzikowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-122

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177442108

1.5.8.) Numer faksu: 177442108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zoeasdzikowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminadzikowiec.pl/16-bip.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gminadzikowiec.pl/16-bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi dożywiania dzieci w szkołach i przedszkolach na terenie Gminy Dzikowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53bb43b2-1efb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092634/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usługi dożywiania dzieci w szkołach i przedszkolach na terenie Gminy Dzikowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298781

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOEAS.321.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 408988,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu, ugotowaniu i wydaniu posiłków dla uczniów z terenu gminy Dzikowiec w:
• Szkole Podstawowej w Lipnicy wraz z oddziałami przedszkolnymi;
• Szkole Podstawowej w Wilczej Woli wraz z oddziałami przedszkolnymi;
• Szkole Podstawowej w Dzikowcu i Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu;
oraz przygotowaniu i ugotowaniu posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej
w Kopciach.
Przewidywana szacunkowa ilość posiłków wydawanych dziennie w przedszkolu wynosi 153.
Przewidywana szacunkowa ilość posiłków wydawanych dziennie w szkołach podstawowych wynosi 202.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków w trzech lokalach użytkowych (kuchniach wraz z zapleczem) znajdujących się w szkołach w Dzikowcu, Lipnicy i Wilczej Woli. Zamawiający nie dopuszcza przygotowania posiłków tylko w jednym lokalu użytkowym.
3. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu i wydaniu posiłku:
a) dla uczniów szkół: jednodaniowego gorącego posiłku wraz z kompotem;
b) dla dzieci w przedszkolach: śniadania, obiad dwudaniowy, kompot, „dodatek do obiadu, podwieczorek”.
3.2. Jednodaniowy gorący posiłek będzie podawany w formule: 2 razy w tygodniu zupa i 3 razy
w tygodniu drugie danie.
3.3.Pod pojęciem posiłku gorącego jednodaniowego rozumie się:
a) zupę z wkładką mięsną podaną z pieczywem, kompot/woda,
b) danie bezmięsne np.: pierogi, ryba, naleśniki,
c) danie mięsne: mięso z dodatkiem ziemniaków, kasz, ryżu - gramatura min. 400 g, podawane z surówką warzywną i kompotem/wodą
3.4. Pod pojęciem posiłku dwudaniowego rozumie się:
a) zupę z wkładką mięsną podaną z pieczywem oraz kompot/woda.
b) danie bezmięsne np.: pierogi, ryba, naleśniki, lub danie mięsne: mięso z dodatkiem np. ziemniaków, kasz, ryżu, nasion strączkowych) podawane wraz surówką warzywną
i kompot/woda.
3.5. Pod pojęciem „dodatku do obiadu, podwieczorka” rozumie się w szczególności: owoc, warzywo, sok, jogurt, ciasteczko wielozbożowe.

4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i wydania posiłków o podwyższonym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP.
5. Przy planowaniu posiłków Wykonawca musi uwzględniać zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, w poszczególnych grupach wiekowych oraz brać pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków. Kaloryczność jednego obiadu powinna być dostosowana do przedziału wiekowego dzieci z klas 0-3 szkół podstawowych oraz dzieci z klas 4-8 szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania instrukcji HACCP w lokalach użytkowych oraz uzyskania zgody Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na przygotowanie, ugotowanie i wydanie posiłków.
7. Posiłki muszą spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia
26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowne w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
8. Podstawowymi przyprawami używanymi do sporządzania posiłków powinny być m.in.: sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, cukier oraz inne składniki np. śmietana. Wykonawca nie powinien przygotowywać posiłków z półproduktów.
9. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą też być wykonane ze świeżych warzyw i artykułów spożywczych, posiadających aktualny termin ważności. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Instytutu Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem następujących zaleceń dotyczących: wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków), jakości usług (w sposób gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniających różnorodność diety) jak również zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane
w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r., poz.1154),
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów wykonania zleconej usługi na każdym etapie oraz w każdej chwili produkcji i dostawy posiłków a Wykonawca, na każdym etapie oraz w każdej chwili produkcji i dostawy posiłków umożliwi Zamawiającemu dostęp do linii technologicznej oraz wyprodukowanych posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji i zmian diet oraz ich ilości w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego:
11. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę.
12. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 4 reklamacje w ciągu okresu obowiązywania umowy.
Kolejna – piąta reklamacja będzie skutkować odstąpieniem od umowy z winy WYKONAWCY.
13. Wykonawca pobiera i przechowuje próby pokarmowe do celów sanitarno– epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14. Zamawiający będzie płacił wykonawcy całkowitą cenę posiłku na którą składa się cena wsadu do kotła i cena przygotowania posiłku.
15. Cena obiadu musi być rozbita na wsad do kotła i koszt przygotowania.
16. Posiłki mają być przygotowywane i wydawane zgodnie z 10-dniowym jadłospisem, przedstawionym przez Wykonawcę Zamawiającemu i Dyrektorom szkół z co najmniej
5-dniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali bezpośrednio z Dyrektorami poszczególnych szkół.
17. Za wykonane usługi przygotowywania i ugotowania gorących posiłków strony rozliczać się będą za pomocą faktur wystawionych przez Wykonawcę nabywcą będzie Gmina Dzikowiec, Odbiorcami szkoły.
18. Rozliczenia za wykonanie usługi dokonywane będą przez strony w okresach miesięcznych – za miesiąc poprzedni na podstawie cen jednostkowych brutto za jeden posiłek oraz liczby dostarczonych posiłków w oparciu o ewidencję dostarczonych posiłków oraz
o potwierdzone przez dyrektorów szkół wykazy uczniów objętych dożywianiem. Wykazy uczniów będą stanowiły podstawę wystawiania i rozliczania faktur.
19. Osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia przygotowujące posiłki
i zajmujące się ich wydawaniem, muszą posiadać aktualne badania lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
20. Dzienna ilość posiłków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy, w zależności od dziennej frekwencji uczniów zgłaszanej przez dyrektorów szkół. Liczba posiłków dziennie może nie osiągać prognozowanej w dokumentacji przetargowej minimalnej ilości. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków.
21. Posiłki muszą być urozmaicone, przygotowywane z pełnowartościowych produktów żywnościowych spełniających normy jakościowe produktów spożywczych nabytych
w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi
i higienicznymi.
22. 1. Wykonawca winien przedstawić w ofercie cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, uwzględniając wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją zamówienia, wymagane opłaty bez względu na okoliczności i źródła ich powstania oraz upusty, których Wykonawca zamierza udzielić.
22.2. Na ryczałtową cenę jednostkową brutto posiłku składa się:
a) koszt „wsadu do kotła”, oraz
b) koszt przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków zgodnie z warunkami SWZ.
22. 3 Zamawiający ustala „koszt wsadu do kotła” posiłków na:
a) 8,10 zł brutto dla uczniów szkół podstawowych: posiłek jednodaniowy (2 razy zupa, 3 razy drugie danie).
b) 12,00 zł brutto dla przedszkolaków: śniadanie, obiad dwudaniowy, kompot, woda, dodatek do obiadu/podwieczorek.
22.4. „Koszt wsadu do kotła” to koszt produktów użytych do przygotowania posiłku. Z kwoty przeznaczonej na „koszt wsadu do kotła” Wykonawca nie będzie mógł pokrywać innych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia należy ująć w ramach kosztów przygotowania, dowozu i wydawania posiłków.
23. Przewidywana ilość dni żywienia w szkole podstawowej w całym okresie realizacji zadania wynosi: 74 dni.
24. Przewidywana ilość dni żywienia w przedszkolu i oddziałach przedszkolnych w Lipnicy
i Wilczej Woli w całym okresie realizacji zadania wynosi: 78 dni.
25. Zamawiający informuje, że podana w pkt 24 i 25 ilość dzieci objętych żywieniem jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego w danym miesiącu. Ilość wydawanych posiłków zmieniać się będzie
w zależności od frekwencji dzieci w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpisów obiadów. Dotyczy to obiadów, które nie były wydane, a fakt nieobecności dziecka w danym dniu został zgłoszony Wykonawcy dnia poprzedniego.
26. Wartości podane we wzorze oferty są wartościami na potrzeby kalkulowania przez Wykonawcę całkowitych kosztów zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości posiłków do przygotowania oraz liczby dni korzystania z posiłków. Zmniejszenie ilości nie będzie uprawniało Wykonawcy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436331,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436331,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436331,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MARCIN KOSEK, ROBERT WILK -WSPÓLNICY SPÓLKI CYWILNEJ "GADO"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN KOSEK, ROBERT WILK -WSPÓLNICY SPÓLKI CYWILNEJ "GADO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141696870

7.3.4) Miejscowość: Lipnica 257

7.3.5) Kod pocztowy: 36-123

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436331,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.