eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach infrastruktury wodno-ściekowej w ramach przedsięwzięcia: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Tarnowiec.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach infrastruktury wodno-ściekowej w ramach przedsięwzięcia: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Tarnowiec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 211

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134255500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-publiczne.tarnowiec.eu//

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach infrastruktury wodno-ściekowej w ramach przedsięwzięcia: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Tarnowiec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5b97b53-1417-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007737/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach infrastruktury wodno-ściekowej w ramach przedsięwzięcia: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Tarnowiec.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach infrastruktury wodno-ściekowej w ramach przedsięwzięcia: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Tarnowiec.
Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w trzech lokalizacjach:

- Oczyszczalnia Tarnowiec - Instalacja fotowoltaiczna składająca się z 110 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 49,5 Wp. Jako źródło energii odnawialnej należy zastosować monokrystaliczne panele fotowoltaiczne o mocy 450 Wp. Miejsce montażu paneli to działka, która jest własnością Inwestora oraz zlokalizowana jest bezpośrednio przy głównej bramie wjazdowej na teren oczyszczalni ścieków. Instalację należy zamontować na gruncie z wykorzystaniem systemowej konstrukcji stalowej ocynkowanej typowej wkręcanej konstrukcji naziemnej. Do instalacji dobrane zostały dwa falowniki o mocy 25 kW każdy, oba urządzenia umożliwiają gromadzenie i lokalną prezentację danych oraz mają możliwość podłączenia modułu komunikacyjnego do przesyłania danych. Całość instalacji należy ogrodzić – ogrodzeniem systemowym o wym. 2500x1500 z furtką wejściową zamykana na klucz.

- Stacja uzdatniania wody w Dobrucowej - instalacja fotowoltaiczna składająca się z 25 paneli fotowoltaicznych(450 Wp) o łącznej mocy 11,25 kWp. Instalacja fotowoltaiczna która składa się ze dwudziestu pięciu paneli fotowoltaicznych należy zamontować na dachu istniejącego budynku technicznego z wykorzystaniem systemowej konstrukcji montażowej, którą należy oprzeć na ścianach nośnych budynku, falownik o mocy 10 kW.

- Stacja uzdatniania wody Tarnowiec (Kwiatkowiska)- instalacja fotowoltaiczna składająca się z 66 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 29,7 Wp. Instalację należy zamontować na gruncie z wykorzystaniem systemowej konstrukcji stalowej ocynkowanej typowej wkręcanej konstrukcji naziemnej. Wysokość montażu paneli od poziomu gruntu min. 1,5m. (z uwagi na możliwość zalewania terenu przez lokalny potok). Zastosowany jeden falownik o mocy 25 kW. Całość instalacji należy ogrodzić – ogrodzeniem systemowym o wym. 2500x1500 z furtką wejściową zamykana na klucz.

Wykonawca winien dopełnić wszelkich formalności w imieniu Inwestora w celu wykonania, odbioru i uruchomienia wybudowanych instalacji w PGE.
Przedmiot zamówienia obejmuje również :
- dostawę oraz montaż instalacji opisanych powyżej wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej;
- uruchomienie instalacji;
- przedstawienie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie oferowanych modułów fotowoltaicznych m.in.: certyfikatów potwierdzających zgodność z wymaganymi normami, kart katalogowych dotyczących modułów fotowoltaicznych, potwierdzających spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w dokumentacji technicznej instalacji fotowoltaicznej;
- przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla zainstalowanej instalacji i ich przekazanie użytkownikom;
- usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym;
- wykonanie corocznych przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym, z tym, że pierwszy przegląd po 12 miesiącach od odbioru instalacji, ostatni przegląd na 1 miesiąc przed upływem okresu gwarancji. Odnotowanie ww. przeglądów w karcie przeglądów gwarancyjnych. Jeżeli producent urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych wymaga - dla zachowania ważności gwarancji - wykonania montażu lub sprawdzenia montażu, lub wykonania przeglądów gwarancyjnych przez przedstawiciela producenta lub autoryzowanego przez producenta instalatora - Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zapewni udział takiej osoby w montażu i przeglądach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518137,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEBE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943143326

7.3.3) Ulica: Legnicka

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.