eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golądkowo › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku Dworek w formule zaprojektuj i wybuduj - etap I.1



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku Dworek w formule zaprojektuj i wybuduj – etap I.1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Golądkowo 41G

1.5.2.) Miejscowość: Golądkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 691 40 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgoladkowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgoladkowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsckr_w_goladkowie.ssdip.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku Dworek w formule zaprojektuj i wybuduj – etap I.1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4db2d2c-0982-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068376/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku Dworek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276529/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR-KG.261.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1760000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz części pierwszej etapu pierwszego prac budowlanych w zakresie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku „dworek”, zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej - Golądkowo nr 41G, 06-120 Winnica, dz. nr 17/21. Zmiana sposobu użytkowania ma polegać na dostosowaniu obiektu do pełnienia funkcji dydaktycznych.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych i uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych,
- opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania obejmującej projekty zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlane oraz techniczne z branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, elektrycznych i teletechnicznych w zakresie obejmującym całe zadanie inwestycyjne, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; opracowana dokumentacja powinna być zgodna z programem prac konserwatorskich,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów,
- prace rozbiórkowe - demontaż konstrukcji dachu wraz z pokryciem z dachówki, rozebranie kominów, demontaż stropów drewnianych, demontaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie części wewnętrznych ścian działowych i części ścian konstrukcyjnych, skucie starych posadzek na gruncie, wyburzenie zewnętrznych schodków i podestów przy gankach wejściowych,
- w razie potrzeby wykonanie fundamentów pod nowymi ścianami konstrukcyjnymi,
- wykonanie niezbędnej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wg metody przyjętej na etapie opracowania dokumentacji projektowej,
- podbicie starych fundamentów – w razie stwierdzenia takiej konieczności podczas opracowania dokumentacji projektowej,
- wykonanie nowej posadzki na gruncie – do warstwy chudego betonu,
- wykonanie nowych ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie nowych nadproży nad drzwiami zewnętrznymi,
- wymiana części nadproży okiennych w złym stanie na nowe – w razie potrzeby,
- wymurowanie nowych kominów w miejscu starych,
- wykonanie nowego stropu drewnianego nad parterem, odzwierciedlającego stan istniejący,
- wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z jego przykryciem,
- wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zamówienia w przypadku braku zgody Konserwatora Zabytków na zastosowanie któregoś z powyższych rozwiązań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2201700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2583000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Budomur Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141996697

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2583000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.