eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › Przebudowa ulic na terenie gminy Kórnik w zakresie budowy przystanków autobusowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic na terenie gminy Kórnik w zakresie budowy przystanków autobusowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Kórnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Kórnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-035

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kornik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www2.kornik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kornik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic na terenie gminy Kórnik w zakresie budowy przystanków autobusowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c7a2d7-1b13-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062397/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa przystanków autobusowych w miejscowości Biernatki, Robakowo, Radzewo, Bnin i Kamionki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B-FP-271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulic na terenie gminy Kórnik w zakresie budowy przystanków autobusowych:
1.1. ul. Nowina w Robakowie – polegająca na budowie przystanku autobusowego wykonanego jako pas przejazdowo – postojowy w obrębie skrzyżowania z ul. Jaśminową, o dł. prostej krawędzi peronu 35 m; zakres robót obejmuje: budowę nowego peronu przystankowego po stronie północnej ul. Nowina wraz z wiatą przystankową, wykonanie konstrukcji peronu wraz dojściami i regulacją wysokości chodnika, wykonanie instalacji elektroenergetycznej w zakresie doświetlenia przejścia dla pieszych, oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu,
1.2. ul. Główna (DP2468P) w Biernatkach – polegająca na budowie 2 przystanków autobusowych wykonanych jako pasy przejazdowo – postojowe w obrębie skrzyżowania z ul. Dębiecką, o dł. prostej krawędzi peronów 35 m; zakres robót obejmuje: przebudowę na peron przystankowy istniejącego chodnika po stronie północnej ul. Głównej wraz z wiatą przystankową, budowę nowego peronu przystankowego po stronie południowej ul. Głównej wraz z wiatą przystankową, wykonanie konstrukcji peronów i chodnika, regulacji wysokości chodnika, wykonanie instalacji elektroenergetycznej w zakresie doświetlenia przejścia dla pieszych, oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu,
1.3. ul. Św. Mikołaja (DP2471P) w Radzewie – polegająca na budowie przystanku autobusowego wykonanego jako pas przejazdowo – postojowy w obrębie skrzyżowania z ul. Malinową o dł. prostej krawędzi peronu 24 m; zakres robót obejmuje: budowę nowego peronu przystankowego po stronie południowej ul. Św. Mikołaja wraz z wiatą przystankową, wykonanie konstrukcji peronów i chodnika, regulacji wysokości chodnika oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu,
1.4. ul. Konarska (DP2472P) w Kórniku – polegająca na budowie przystanków autobusowych wykonanych jako pasy przejazdowo – postojowe w obrębie skrzyżowania z ul. Radosną o dł. prostej krawędzi peronu 44 m i 30 m; zakres robót obejmuje budowę 2 nowych peronów przystankowych wraz z wiatami przystankowymi, wykonanie konstrukcji peronów i chodnika oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu,
1.5 ul. Poznańska (DP2461P) w Kamionkach – polegająca na budowie przystanków autobusowych wykonanych jako pasy przejazdowo – postojowe w obrębie skrzyżowania z ul. Stokrotkową o dł. prostej krawędzi peronów 24 m; zakres robót obejmuje: budowę 2 nowych peronów przystankowych wraz z wiatami przystankowymi, wykonanie konstrukcji peronów i chodnika oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu,
wg Dokumentacji projektowej, Przedmiarów robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przekazanych przez Zamawiającego, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612707,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303102,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612707,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Latanowicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Latanowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772500290

7.3.3) Ulica: Czołowo, ul. Leśna 58

7.3.4) Miejscowość: Kórnik

7.3.5) Kod pocztowy: 62-035

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612707,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.