eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomino › Modernizacja dróg gminnych gruntowych obręb Bieniewo dz. Nr 257, 259, 265 dr 116017N; 116039N

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych gruntowych obręb Bieniewo dz. Nr 257, 259, 265 dr 116017N; 116039N

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-135

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895324450

1.5.8.) Numer faksu: 895324451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych gruntowych obręb Bieniewo dz. Nr 257, 259, 265 dr 116017N; 116039N

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1e2a2cb-08c4-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005499/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dróg gminnych gruntowych obręb Bieniewo dz. Nr 257, 259, 265 dr 116017N; 116039N

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKiT.271.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych gruntowych obręb Bieniewo dz. Nr 257, 259, 265 dr 116017N; 116039N
2) Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał dotację z budżetu województwa związaną z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych oraz zawarł umowę w sprawie realizacji i współfinansowania przedsięwzięcia z Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwo Orneta.
3) Zakres prac związanych z modernizacją dróg gminnych gruntowych w obrębie Bieniewo:
a) Mechaniczne profilowanie
b) Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego
c) Wykonanie przepustów pod zjazdami
d) Wykonanie rowów
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa dokumentacja, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) Przedmiar robót – Bieniewo,
b) Przedmiar robót – Bieniewo las,
c) Zgłoszenie robót,
d) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
5) Przedmiary robót stanowią element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiary robót uzupełniają opis przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
6) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany długości i grubości wykonywanej modernizacji dróg przy uwzględnieniu ilości wykorzystywanego materiału. Zamawiający może wydłużyć długość drogi do modernizacji poprzez utworzenie cieńszej warstwy nawierzchni z tłucznia. Wszelkie zmiany muszę być wskazane i zaakceptowane przez Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
8) Podczas prowadzania prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Odpady powstałe w wyniku wykonywanych robót zostaną wywiezione przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zagospodarowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem,
b) organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
d) pokrycie kosztów za sporządzenie liniowego pomiaru powykonawczy drogi wykonanego przez uprawnionego geodetę, z zaznaczeniem kilometrażu oraz działek ewidencyjnych, na których wykonano prace, zgodnie z zapisem art. 57 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo budowlane,
e) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
f) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,
g) naprawy wszystkich ewentualnych uszkodzeń na drogach wykorzystywanych do transportu materiałów i sprzętu przy realizacji zamówienia,
h) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

44132000-4 - Elementy przepustów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE GIAK DANUTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391090955

7.3.3) Ulica: ORŁOWICZA

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229887 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.