eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojekt. i wykon. sześciu murali, które posiadają właśc. oczyszczaj. upamiętniających lok. patronów, zlokalizowan. na ścianach bud. położonych na terenie dzielnicy Targówek" - część 1 i część 2.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojekt. i wykon. sześciu murali, które posiadają właśc. oczyszczaj. upamiętniających lok. patronów, zlokalizowan. na ścianach bud. położonych na terenie dzielnicy Targówek” – część 1 i część 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojekt. i wykon. sześciu murali, które posiadają właśc. oczyszczaj. upamiętniających lok. patronów, zlokalizowan. na ścianach bud. położonych na terenie dzielnicy Targówek” – część 1 i część 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe961b86-f498-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 7 murali ekologicznych o właściwościach oczyszczających powietrze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-23/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 640049,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a. Przygotowanie w części 1 dla każdej z 3 (trzech) wskazanych lokalizacji po 2 projekty tj. 6 (sześć) projektów murali w formie pliku (jpg, png) wraz z ich wizualizacjami na ścianach budynków (dalej nazywane jako „murale” lub „dzieło”). b. Przeprowadzenie w części 1 – 3 (trzech) plebiscytów dla mieszkańców po jednym dla każdej ze wskazanych lokalizacji – mieszkańcy otrzymają do wyboru 2 (dwie) wersje projektów murali wraz z ich wizualizacjami na ścianach budynków, głosowanie mieszkańców odbędzie się przy użyciu nowoczesnych systemów do przeprowadzania internetowych głosowań. Mieszkańcy będą mogli oddać wyłącznie jeden glos jednego adresu email dla każdej z lokalizacji. c. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla mieszkańców na temat danego patrona, łącząc tematykę Street Art’u oraz ekologii. Część 1 - min. 1 warsztat w każdej z trzech lokalizacji. Czas trwania warsztatów: nie mniej niż 2 godziny w każdej z lokalizacji,
d. Wykonanie w części 1 – 3 (trzech) murali, zlokalizowanych na ścianach budynków położonych na terenie dzielnicy Targówek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

45442121-1 - Malowanie budowli

4.5.5.) Wartość części: 346010,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a. Przygotowanie w części 2 dla każdej z 3 (trzech) wskazanych lokalizacji po 2 projekty tj. 6 (sześć) projektów murali w formie pliku (jpg, png) wraz z ich wizualizacjami na ścianach budynków (dalej nazywane jako „murale” lub „dzieło”). b. Przeprowadzenie w części 2 – 3 (trzech) plebiscytów dla mieszkańców po jednym dla każdej ze wskazanych lokalizacji – mieszkańcy otrzymają do wyboru 2 (dwie) wersje projektów murali wraz z ich wizualizacjami na ścianach budynków, głosowanie mieszkańców odbędzie się przy użyciu nowoczesnych systemów do przeprowadzania internetowych głosowań. Mieszkańcy będą mogli oddać wyłącznie jeden glos jednego adresu email dla każdej z lokalizacji. c. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla mieszkańców na temat danego patrona, łącząc tematykę Street Art’u oraz ekologii. Część 2 - min. 1 warsztat w każdej z trzech lokalizacji.
Czas trwania warsztatów: nie mniej niż 2 godziny w każdej z lokalizacji,
d. Wykonanie w części 2 – 3 (trzech) murali, zlokalizowanych na ścianach budynków położonych na terenie dzielnicy Targówek..

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

45442121-1 - Malowanie budowli

4.5.5.) Wartość części: 294038,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM MARTA GRABOWIECKA-ZMORSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL6941345303

7.3.3) Ulica: LUDWIKA KONDRATOWICZA 63B/31

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-285

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM MARTA GRABOWIECKA-ZMORSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL6941345303

7.3.3) Ulica: LUDWIKA KONDRATOWICZA 63B/31

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-285

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.