eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › "Zakup mieszanki mineralno asfaltowej na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup mieszanki mineralno asfaltowej na potrzeby „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490023843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szymony 17A

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182025614

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23eb78d1-0343-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych, letnie i zimowe utrzymywanie dróg, świadczenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Miasto Zakopane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup mieszanki mineralno asfaltowej na potrzeby „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23eb78d1-0343-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5 - ZP/2022 – Asfalt.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny (wg potrzeb) zakup przez Zamawiającego mieszanek mineralno – asfaltowych AC 11 S KR 1-2 i 3-4 do warstwy ścieralnej w następujących ilościach:
a) AC 11 S KR 1-2 do warstwy ścieralnej w ilości do 600 Mg,
b) AC 11 S KR 3-4 do warstwy ścieralnej w ilości do 150 Mg,
z odbiorem własnym przez Zamawiającego, przeznaczonych do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2022 roku .
1.1.1. Zamawiający informuje, iż Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego powiadomienia Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem o zimowym przestoju wytwórni mas bitumicznych oraz o planowanym terminie wznowienia pracy wytwórni mas bitumicznych.
1.2. Wyżej wymienione wartości są ilościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja zamówienia wyniesie nie mniej niż 20% wartości netto umowy. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w pozostałych ilościach nie wymagania podania przyczyn i nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy.
1.3. Zamawiający wymaga, aby ww. mieszanki mienralno – asfaltowe przygotowane były do odbioru w czasie nie dłuższym niż 3 dni (72 godziny) od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem).
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż termin odbioru mieszanki mineralno - asfaltowej jest jednym kryteriów oceny ofert. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w jakim terminie przygotuje produkt do obioru (nie wypełni części formularza – pozostawi puste pole) lub zadeklaruje kilka terminów, Zamawiający uzna, że zadeklarowany termin będzie wynosił 3 dni, co będzie wiązało się z otrzymaniem 0 punktów w kryterium „termin przygotowania produktu do odbioru”. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę, terminu przygotowania produktu do odbioru dłuższego niż 3 dni, oferta Wykonawcy będzie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Ustawy PZP).
1.4. Oferowane mieszanki mineralno – asfaltowe musza posiadać aprobatę techniczną do stosowania w drogownictwie oraz spełniać warunki techniczne przewidziane dla dróg o natężeniu KR -1 do KR – 4 zgodnie z wymaganiami Normy PN  EN 13108 1 lub równoważne (pod pojęciem równoważne rozumie się, że mieszanki będą odpowiadać wymaganiom wymienionym w ww. normie w zakresie: uziarnienia kruszywa, właściwości lepiszcza, typu lepiszcza, wielkość, jednorodność) oraz odpowiadać warunkom technicznym WT - 2 2010 „Mieszanki mineralno asfaltowe”, a także powinny posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tej normy, które Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Do Faktury VAT Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć dokumenty potwierdzające wydaną ilość mieszanki mineralno – asfaltowej (np. dokument wydania – WZ i/lub kwit wagowy).

Wykonawca na każe żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych, atestów, świadectw jakości lub certyfikatów, zgodności z Polską Normą przenosząca normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Ilekroć w niniejszym opisie mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państwa członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP.
1.5. Na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone atestami i/lub innymi dokumentami wymienionymi w pkt. 4.5 powyżej, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 A do SWZ, potwierdzające, iż oferowane przez niego mieszanki mineralno – asfaltowe posiadają wymagane przepisami prawa atesty i/lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 4.5 SWZ.
1.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na wyprodukowane i wydane mieszanki mineralno - asfaltowe na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru danej partii mieszanki.
1.7. Warunki odbioru przez Zamawiającego:
a) odbiór mieszanki mineralno – asfaltowym transportem Zamawiającego i na jego koszt, przy czym dokładne ilości odbieranej mieszanki mineralno – asfaltowej określane będą przez Zamawiającego na bieżąco,
b) załadunek mieszanki musi być zapewniony przez Wykonawcę i na jego koszt,
c) Wykonawca musi posiadać urządzenia do każdorazowego ważenia mieszanki z aktualnym świadectwem legalizacji (do wglądu), o minimalnej nośności 45 ton,
d) Wykonawca do każdej partii odbieranego produktu przez pracownika Zamawiającego jest zobowiązany wydać dokument wydania (np. WZ i/lub kwit wagowy).
e) Rozliczenia będą dokonywane w miesięcznych okresach. Wykonawca otrzyma zapłatę za rzeczywistą ilość odebranej przez Zamawiającego mieszanki mineralno – asfaltowej, stanowiącą iloczyn ceny jednostkowej dla poszczególnego rodzaju mieszanki mineralno – asfaltowej i sumy odebranej mieszanki mineralno- asfaltowej obliczonej na podstawie kwitów wagowych i/lub WZ za dany miesiąc.
f) z przyczyn technologicznych o obiektywnym charakterze tj. konieczność utrzymania odpowiednej temperatury mieszanki mineralo – asfaltowej podczas transportu i rozścielania wytwórnia mas bitumicznych musi się znajdować w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Zakopanem przy ul. Szymony 17a – przejazd liczony najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną do poruszania się pojazdów ciężarowych lub zespołów pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 25 ton, co umożliwi załadunek, dowóz i rozładunek mieszanki do punktu rozścielania w czasie przewidzianym w Wytycznych Technicznych obowiązujących Zamawiającego.
Uwaga!
Odległość wytwórni mas bitumicznych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Jeżeli Wykonawca nie poda odległości wytwórni mas bitumicznych od siedziby Zamawiającego (nie wypełni części formularza – pozostawi puste pole), Zamawiający uzna, że zadeklarowana odległość wynosi 80 km co będzie wiązało się z otrzymaniem 0 punktów w kryterium „odległość wytwórni mas bitumicznych”. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę, odległości wytwórni mas bitumicznych większej niż 80 km, oferta Wykonawcy będzie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Ustawy PZP).
g) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu (przesłania na wskazany adres e-mail w umowie) w dniu podpisania umowy „recepty” na wytwarzaną mieszankę mineralno - asfaltową, w przypadku zmiany „recepty” w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przekazania nowej „recepty” Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113600-1 - Bitum i asfalt

44113620-7 - Asfalt

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418815,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298521,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.