eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gumed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aadd94c4-1596-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GUM2023ZP0066

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej w budynku administracyjno-dydaktycznym ul. Dębinki 23, 80-208 Gdańsk, działka nr ew. 66/24,16/13, obręb 066.
2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie projektu przebudowy centralnego ogrzewania wraz z węzłem rozdzielaczowym, ciepła technologicznego, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, zimnej wody użytkowej oraz hydrantowej wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia o ile konieczne;
2) Projekt wymiany centrali wentylacyjnej typu rooftop obsługującej salę nr 221, zaprojektowanie nowego obiegu ciepła technologicznego do centrali typu rooftop wraz z wymiennikiem woda-glikol;
3) Wyniesienie lub zabezpieczenie wszelkich mebli w celu umożliwienia demontażu i montażu instalacji;
4) Demontażu i ponowny montaż sufitów podwieszanych kasetonowych zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
5) Uzupełnienie brakujących kasetonów zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
6) Demontażu i ponowne wykonanie sufitów z płyt gips-karton zlokalizowanych na trasie istniejącej i projektowanej instalacji;
7) Wykonanie koniecznych bruzd w celu demontażu i montażu instalacji;
8) Wykonanie wszystkich koniecznych odtworzeń związanych z demontażem i montażem instalacji;
9) Przebudowa pionów oraz poziomów centralnego ogrzewania;
10) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji centralnego ogrzewania, wraz z wykonaniem dodatkowych zaworów odcinających na odejściach instalacji;
11) Wymiana istniejących grzejników wraz z zaworami przyłączeniowymi i termostatycznymi oraz dostosowanie ich wielkości do zapotrzebowania, w tym konieczne przełożenia grzejników;
12) Wykonanie nowego węzła rozdzielaczowego w pomieszczeniu węzła;
13) Przebudowa instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic wentylacyjnych;
14) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic wentylacyjnych;
15) Przebudowa pionów oraz poziomów ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, wraz z wykonaniem dodatkowych zaworów odcinających na odejściach instalacji;
16) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji;
17) Przebudowa pionów oraz poziomów zimnej wody użytkowej;
18) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji zimnej wody użytkowej, montaż dodatkowej armatury w tym zaworów odcinających i zaworu pierwszeństwa;
19) Przebudowa instalacji hydrantowej;
20) Montaż szafek hydrantowych wraz z zaworami;
21) Wymiana całej armatury zamontowanej na instalacji hydrantowej;
22) Wymiana szafek hydrantowych wraz z zaworami hydrantowymi;
23) Wykonanie rozdziału instalacji hydrantowej od instalacji zimnej wody użytkowej;
24) Pomiary elektryczne i wymiana zasilania w przypadku konieczności;
25) Uruchomienie, rozruch i regulacja instalacji;
26) Roboty towarzyszące;
27) niezbędne wymagane przepisami próby i pomiary;
28) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
a) program funkcjonalno-użytkowy,
b) skany archiwalnych dokumentów
oraz załączniki do projektu umowy – wytyczne do dokumentacji powykonawczej i karta gwarancyjna.
4. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że wartość prac projektowych nie może przekroczyć 3% wartości brutto oferty.
6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscach, gdzie mają być wykonane roboty budowlane.
7. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) – Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1357405,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1357405,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1357405,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Danuta Płotka Przedsiębiorstwo Usługowe BUD-SAN

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Henryk Plottke Przedsiębiorstwo Usługowe BUD-SAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931688567

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1357405,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.