eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY STARE MIASTO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ LAMP NA TERENIE GMINY STARE MIASTO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY STARE MIASTO
ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ LAMP NA TERENIE GMINY STARE MIASTO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARE MIASTO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GŁÓWNA 16B

1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632416216

1.5.8.) Numer faksu: 632416580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stare-miasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY STARE MIASTO
ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ LAMP NA TERENIE GMINY STARE MIASTO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf07ea9-100e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021091/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY STARE MIASTO

1.2.2 DASTAWA I MONTAŻ LAMP NA TERENIE GMINY STARE MIASTO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Lisiec Wielki ul. Rubinowa (do kapliczki) - kontynuacja
- proj. budowa kabla oświetleniowego o dł. całk. 273/308 m,
- proj. budowa 6 szt słupów oświetleniowych
- montaż 6 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 80 W,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 49420,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto ul. Agrestowa – kontynuacja
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 233 m,
- proj. budowa 5 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o długości 8,2 m, w tym 1,2 m wkopanie,
- montaż 6 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 80 W,
- zasilanie od istn. słupa nr 2/I z oprawą BGP ul. Jesionowa. Słup jest własnością Inwestora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 47835,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto ul. Brzoskwiniowa – kontynuacja
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 243 m,
- proj. budowa 7 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o długości 7 m,
- montaż 7 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 80 W,
- zasilanie od istn. słupa nr I/1 z oprawami BGP ul. Śliwkowa. Słup jest własnością Inwestora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 55763,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto, ul. Janowicka
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 368 m,
- proj. budowa 4 szt słupów oświetleniowych stalowych ocynk. okrągłych-stożkowych o nr I/4/5, I/4/7, I/4/9 i I/4/4/6 o wysokości 8,2 m, w tym wkopanie 1,2 m oraz uziemienie słupa końcowego nr I/4/9,
- montaż 4 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 51 W na wysięgnikach o wysokości 0,2 m i długości wysięgu 0,5 m,
- zasilanie od istn. słupów nr I/4/3 oraz I/4/4/4, będących własnością Inwestora,
- pozostawienie w ziemi zapasów dł. po 6 m kabla w miejscu wbudowania przyszłych słupów, szt 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 45749,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto ul. Morelowa - kontynuacja
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 282 m,
- proj. budowa 7 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o długości 7 m,
- montaż 8 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 80 W,
- zasilanie od istn. słupa nr 4 z oprawami BGP ul. Śliwkowa. Słup jest własnością Inwestora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 65503,22 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto, ul. Topolowa od nr 40-42
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 278 m (łącznie z podejściami pod zacisk w słupach),
- proj. budowa 7 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o wysokości 7 m ponad ziemią i długości całkowitej 8,2 m,
- montaż 8 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 51 W.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56104,19 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto, ul. Wichrowe Wzgórze
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 499 m (łącznie z podejściami pod zacisk w słupach),
- proj. budowa 12 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o wysokości 7 m ponad ziemią i 1,2 m wkopanie (długość całkowita 8,2 m),
- montaż 12 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 51 W,
- zasilanie od istn. szafki oświetleniowej Inwestora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 50418,06 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żychlin, ul. Cisowa – kontynuacja
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 194 m (łącznie z podejściami pod zaciski w słupach),
- proj. budowa 3 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o wysokości 6,0 m, w tym 1,0 m wkopanie. Zasilanie od istn. słupa parkowego, będącego własnością Inwestora. Na tych słupach (szt 3) na ich wierzchołku zamontować oprawy ze źródłem światła led o mocy ~ 40 W,
- proj. budowa 3 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o wysokości 8,2 m, w tym 1,2 m wkopanie. Na tych słupach (szt 3) na wysięgnikach o wysokości 0,2 m i długości wysięgu 0,5 m (szt 3) zamontować oprawy ze źródłem światła led o mocy ~ 61 W. Słup końcowy uziemić. Zasilanie od proj. j.w. słupa końcowego 6,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 43123,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żychlin, ul. Południowa – kontynuacja
- proj. budowa kabla oświetleniowego o dł. całk. 366/414 m,
- proj. budowa 7 szt słupów oświetleniowych
- montaż 7 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 80 W,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 53775,79 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Trójka - kontynuacja
- proj. budowa kabla oświetleniowego o dł. całk. 273/308 m,
- proj. budowa 6 szt słupów oświetleniowych
- montaż 6 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 80 W,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 49229,46 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto, ul. Brzozowa wraz z dokumentacją
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 248 m (łącznie z podejściami pod zaciski w słupach),
- proj. budowa 6 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o wysokości 7,0 m ponad ziemią i 1,2 m wkopanie. (długość całkowita 8,2m)
- montaż 6 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 61 W,
- zasilanie od istn. słupa oświetleniowego, który jest własnością Inwestora

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 53301,22 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stare Miasto, ul. Lipowa wraz z dokumentacją
- proj. budowa kabla oświetleniowego YAKY 4 x 25 mm2 o dł. całk. 374 m (łącznie z podejściami pod zaciski w słupach),
- proj. budowa 8 szt słupów oświetleniowych stalowych okrągłych-stożkowych o wysokości 7,0 m
- montaż 8 szt opraw ze źródłem światła led o mocy 61 W,
- zasilanie od istn. słupów oświetleniowych Inwestora

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 78014,31 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 13: Dostawa i montaż 4 lamp solarnych w m. Główiew
- słup ocynkowany 6 m,
- wysięgnik 1,2 pod katem 15 stopni ocynkowany
- wysokość montażu oprawy LED: 5 m
- 1 panel fotowoltaiczny o mocy min. 300 W lub 2 panele fotowoltaiczne min. po 150 W
- typ cel: monokrystaliczne
- tolerancja mocy modułu: min. +/-5%,
- sprawność modułu: min. 16 %
- stopień ochrony puszki przyłączeniowej: min. IP65
- materiał ramy modułu fotowoltaicznego – aluminium
- front: szkło hartowane (EN12150)
- tył modułu - wielowarstwowa folia zabezpieczająca,
-moduły muszą posiadać oryginalne naklejki lub nadruki z danymi znamionowymi pozwalające na ich identyfikacje.
- oprawa LED minimum 25 W i 3500 Lm
- temperatura barwowa: min. 4000 K
- żywotność oprawy min. 50 000 godzin
- klasa ochrony: IP65
- sterownik solarny z wbudowanym ściemniaczem
- sterowanie z wykorzystaniem pilota z wyświetlaczem LCD droga radiową
- akumulator (żelowy głębokiego rozładowania) pojemność min. 180 Ah
- napięcie nominalne: 12V
- autonomiczny czas pracy: 5 dni
- fundament prefabrykowany po słup do lampy solarnej przeliczony (ze względu na wagę systemu oraz powierzchnię paneli
fotowoltaicznych oraz powierzchni bocznej oprawy pod montaż lampy solarnej w I strefie wiatrowej na słupie stalowym
wysokości min. 6 m)
- zgodny z PN-EN 14991:2010 (≥ beton C30/37) (Zharmonizowana specyfikacja techniczna PN-EN 14991:2010)
- mrozoodporność w wodzie: F150 (Zharmonizowana specyfikacja techniczna PN-EN 14991:2010)

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 28220,92 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 14: Dostawa i montaż lamp solarnych w m. Kazimierów
- dostawa i montaż 2 lamp solarnych
- słup ocynkowany 6 m,
- wysięgnik 1,2 pod katem 15 stopni ocynkowany
- wysokość montażu oprawy LED: 5 m
- 1 panel fotowoltaiczny o mocy min. 300 W lub 2 panele fotowoltaiczne min. po 150 W
- typ cel: monokrystaliczne
- tolerancja mocy modułu: min. +/-5%,
- sprawność modułu: min. 16 %
- stopień ochrony puszki przyłączeniowej: min. IP65
- materiał ramy modułu fotowoltaicznego – aluminium
- front: szkło hartowane (EN12150)
- tył modułu - wielowarstwowa folia zabezpieczająca,
-moduły muszą posiadać oryginalne naklejki lub nadruki z danymi znamionowymi pozwalające na ich identyfikacje.
- oprawa LED minimum 25 W i 3500 Lm
- temperatura barwowa: min. 4000 K
- żywotność oprawy min. 50 000 godzin
- klasa ochrony: IP65
- sterownik solarny z wbudowanym ściemniaczem
- sterowanie z wykorzystaniem pilota z wyświetlaczem LCD droga radiową
- akumulator (żelowy głębokiego rozładowania) pojemność min. 180 Ah
- napięcie nominalne: 12V
- autonomiczny czas pracy: 5 dni
- fundament prefabrykowany po słup do lampy solarnej przeliczony (ze względu na wagę systemu oraz powierzchnię paneli
fotowoltaicznych oraz powierzchni bocznej oprawy pod montaż lampy solarnej w I strefie wiatrowej na słupie stalowym
wysokości min. 6 m)
- zgodny z PN-EN 14991:2010 (≥ beton C30/37) (Zharmonizowana specyfikacja techniczna PN-EN 14991:2010)
- mrozoodporność w wodzie: F150 (Zharmonizowana specyfikacja techniczna PN-EN 14991:2010)

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 14110,46 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 15: Dostawa i montaż lamp na hali sportowej w Liścu Wielkim
Zakres robót obejmuje montaż nowych 26 szt opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED o mocy 210 W oraz wykonanie nowych 6-ciu obwodów zasilających przewodem YDYpżo 3 x 2,5 mm2 z istn. rozdzielni RS budynku hali sportowej. Zakres obejmuje również wymianę istn. 6-ciu obwodów zasilających YDYpżo 3 x 1,5 mm2 na YDYpżo 3 x 2,5 mm2 na odcinku od rozdzielni „RS” do pierwszych od strony zasilania istn. opraw oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 70303,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35401,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64944,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35401,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35401,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31162,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55104,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31162,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31162,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40324,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65877,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40324,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMA Halina Radzimirska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8911478644

7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 7

7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Kuj.

7.3.5) Kod pocztowy: 87-700

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40324,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26104,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60516,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26104,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26104,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45469,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45469,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMA Halina Radzimirska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8911478644

7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 7

7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Kuj.

7.3.5) Kod pocztowy: 87-700

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45469,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36452,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67323,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36452,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36452,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68142,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33476,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33476,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54759,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73923,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58794,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56701,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671726419

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/44

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49262,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87722,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49262,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMA Halina Radzimirska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8911478644

7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 7

7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Kuj.

7.3.5) Kod pocztowy: 87-700

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49262,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56088,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LLS - LED LIGHTING SOLUTIONS Jacek Kozar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5541008375

7.3.3) Ulica: Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30504,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LLS - LED LIGHTING SOLUTIONS Jacek Kozar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5541008375

7.3.3) Ulica: Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie części nr 15 zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Po otwarciu ofert stwierdzono, że cena najkorzystniejszej oferty dla części nr 15 przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a następnie po analizie bieżących możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.