eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › "Przebudowa drogi powiatowej nr 2305W od drogi autobusowej DA1 do węzła Mława Północ w m. Kuklin" w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2305W od drogi autobusowej DA1 do węzła Mława Północ w m. Kuklin” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Roweckiego "Grota" 10

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/654-34-68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamownia.publiczne@pzdmlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdmlawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzdmlawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 2305W od drogi autobusowej DA1 do węzła Mława Północ w m. Kuklin” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dccc8efb-0a87-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.DT.2310.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu zapisów art. 7 pkt. 21 ustawy PZP w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu robot budowlanych w zakresie przebudowy drogi powiatowej nr 2305W od drogi autobusowej DA1 do węzła Mława Północ w m. Kuklin.
W ramach zadania należy opracować dokumentacje projektową wraz z późniejszym pełnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskać wszelkie niezbędne zgody i pozwolenia wymagane przepisami prawa w stosunku do przyjętych i zaakceptowanych przez Zamawiającego rozwiązań projektowych umożliwiające uzyskanie dokumentu pozwalającego na wykonywanie robót budowlanych. Następnie wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową oraz uzyskanie dokumentu umożliwiającego jego użytkowanie.
Wstępny zakres prac został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Zamawiający jednocześnie informuje, że rozwiązania przedstawione w PFU stanowią opis wstępnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Program nie stanowi ograniczeń dla proponowanych przez Wykonawcę koncepcji. Dopiero zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą do opracowania projektu budowlanego.
Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia:
1. Wykonanie tablic informacyjnych promujących daną inwestycję.
2. Sporządzenie projektu koncepcyjnego i uzyskanie jego akceptacji u Zamawiającego.
3. Zorganizowanie i przeprowadzenie co najmniej dwóch spotkań – konsultacji społecznych
z mieszkańcami miejscowości Kuklin (pierwsze po opracowaniu koncepcji, drugie przed uzyskaniem ostatecznej akceptacji Zamawiającego).
4. Uzyskanie map do celów projektowych.
5. Wykonanie w niezbędnym zakresie badań geotechnicznych.
6. Sporządzenie na podstawie niniejszego PFU i projektu koncepcyjnego projektu budowlanego
i uzyskanie jego ostatecznej akceptacji u Zamawiającego.
7. Sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód
i pozwoleń wynikających z odrębnych przepisów (np. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenie wodnoprawne, itp.).
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i opinii od gestorów sieci znajdujących się w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2305W umożliwiających prowadzenie robót budowlanych.
W przypadku wystąpienia kolizji wykonanie projektu ich przełożenia i zabezpieczenia oraz uzgodnienie tego projektu z właściwym gestorem sieci.
9. Uzyskanie dokumentu umożliwiającego realizację robót budowlanych.
10. Wykonanie projektów wykonawczych i technicznych.
11. Dokonanie skutecznego zawiadomienia do właściwego organu Nadzoru budowlanego
o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych (Zamawiający o ile zajdzie taka potrzeba wyznaczy Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz dostarczy niezbędne dane umożliwiające dokonanie zawiadomienia).
12. Obsługa geodezyjna.
13. Na czas prowadzonych robót wykonanie oraz uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz odpowiednie zabezpieczenie placu budowy.
14. Wykonanie na podstawie sporządzonych projektów robót budowlanych i montażowych wraz
z urządzeniem i zagospodarowaniem terenu oraz odtworzeniu po robotach budowlanych.
15. Nadzór autorski projektantów nad prowadzonymi robotami budowlanymi.
16. Poniesienie kosztów związanych z nadzorem nad urządzeniami obcymi.
17. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego (dokumentacji powykonawczej) obejmującego
w szczególności powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
18. Uzyskanie dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych i montażowych lub spełnienie nałożonych obowiązków określonych w odrębnych decyzjach lub warunkach przebudowy lub usunięcia kolizji.
19. Przygotowanie wszelkich dokumentów związanych z oddaniem drogi do użytkowania wraz
z kompletnym wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie.
20. Uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub innego dokumentu umożliwiającego zgodne z prawem użytkowanie obiektu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8097910,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8466325,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8097910,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: PARZNIEWSKA 10

7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8097910,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.