Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283067/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym wraz z zasileniem baz danych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 091 48 04 802/803
1.5.8.) Numer faksu: 091 48 04 801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym wraz z zasileniem baz danych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c8ab886-14c0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042206/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Cyfryzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.8.2023.WJ1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie kartograficznym wraz z zasileniem baz danych:a) obrębów gminy Kobylanka: Bielkowo, Cisewo, Jęczydół, Kobylanka, Kunowo, Morzyczyn, Motaniec, Niedźwiedź, Rekowo, Reptowo, Wielichówko, Zieleniewo,
b) obrębów gminy Dolice: Boguszyce, Bralęcin, Brzezina, Dolice, Dobropole, Kolin, Krępcewo, Lipka, Mogilica, Moskorzyn, Mokrzyca, Płoszkowo, Pomietów, Przewłoki, Rzeplino, Sądów, Skrzany, Strzebielewo, Szemielino, Trzebień, Warszyn, Ziemomyśl A, Ziemomyśl B, Żalęcino,
c) obrębów Miasta Suchań – obręb Nr 1 oraz Nr 2,
d) granice miast obrębów Miasta Chociwel, Miasta Ińsko, Miasta Suchań, Miasta Dobrzany, Miasta Stargard.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie kartograficznym wraz z zasileniem baz danych:a) obrębów Miasta Stargard – obręb od Nr 1 do Nr 23,
b) obrębów Miasta Dobrzany – obręb Nr 1, Nr 2, Nr 3 oraz Nr 4,
c) obrębów Miasta Ińsko – obręb Nr 1 oraz Nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 141700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208804,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "to fix XYZ" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 321469613
7.3.3) Ulica: Cyfrowa 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-441
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215520,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "to fix XYZ" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 321469613
7.3.3) Ulica: Cyfrowa 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-441
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARGARD
- Doposażenie wentylacji mechanicznej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPW ZOZ w Stargardzie
- Wykonanie instalacji telewizji dozorowanej w SPW ZOZ w Stargardzie dla Budynku E (SOR) oraz Budynku A (pracowni wspomagających SOR)
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Stargard"
- Remont murów obronnych przy ul. Klasztornej w Stargardzie - etap III
- Zakup mikrobusa do przewozu osób niepełnosprawnych celem likwidacji barier transportowych w dostępie do ich rehabilitacji
- Dostawa ładowarki kołowej dla Bio Star Sp. z o.o - leasing operacyjny - II postępowanie.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków (EGiB)
- usługi sporządzania map i usługi odwzorowania cyfrowego.
- Usługi zw zakresie oprogramowania: interfejs G2G, obsługa ZSZiK przez WWW, Rozbudowa PROW, oprogramowanie na potrzeby FS II III etap, Renty Strukturalne, PKI (wtyczki).
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.