Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323821/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 – wykonanie zaplecza szatniowo – sanitarnego- i piętro) w SP ZOZ Jarosław”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 – wykonanie zaplecza szatniowo – sanitarnego- i piętro) w SP ZOZ Jarosław”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b654f4e6-2acc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039343/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 – wykonanie zaplecza szatniowo – sanitarnego- i piętro) w SP ZOZ Jarosław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/52/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LOKALIZACJA:
Budynek znajduje się w trakcie modernizacji i rozbudowy. Zlokalizowany jest na działce nr 1656/4 w Jarosławiu pośród zabudowy Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Jarosławiu przy ul. Kościuszki. Obiekt jest trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony i jest sytuowany wzdłuż południowej granicy działki szpitala równolegle do ul. Kościuszki. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-138 decyzją z dnia 08.05.1985r.
Zakres robót do wykonania
Roboty związane są z modernizacją i przebudową pomieszczeń przeznaczonych na lokalizację szatni dla personelu. Pomieszczenia na ten cel przeznaczone lokalizowane są na kondygnacji I piętra budynku w skrzydle środkowym w części adaptowanej budynku i w części dobudowanej. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:
- rozebraniu wewnętrznej klatki schodowej (trzech biegów schodowych z podestami)
- wykonanie stropu żelbetonowego w pomieszczeniu po rozebranych schodach,
- wyburzeniu i zamurowaniu ścian oraz budowa nowych ścian działowych wg. projektu budowlanego,
- wykonaniu instalacji elektrycznej,
- wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- przebudowie wentylacji mechanicznej,
- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej,
- wykonanie podłóg wraz z podbudową,
- wykonanie robót wykańczających w zakresie wykonania tynków i okładzin ścian, sufitów podwieszanych i malowania pomieszczeń.
1. Roboty rozbiórkowe.
1.1 Roboty rozbiórkowe schodów
1.2 Rozbiórka istniejących posadzek
2. Roboty budowlane konstrukcyjne
2.1 Wykonanie stropu
2.2 Wykonanie wieńca w poziomie stropu
2.3 Wykonanie belek w miejscu projektowanych rozbiórek ścian
2.4 Wykucie otworów dla projektowanych drzwi
Uwaga:
Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie oddziałów i pracowni zlokalizowanych w Budynku nr 1. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku od strony terenu szpitala i od ul. Kościuszki. W budynku będą prowadzone równolegle inne prace związane z modernizacją budynku wykonywane przez firmy zewnętrzne.
Budynek nr 1 jest wpisany do rejestru zabytków.
1. Szczegółowy zakres robót, technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Studio Architektury Artur Ostafijczuk 35-113 Rzeszów Ul. Wita Stwosza 10 , zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 723/2015 znak:AB.6740.730.2015 z dnia 16.12.2015 r. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Techniczny Robót Budowlano – Konstrukcyjnych „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 Szpitala Psychiatrycznego w Jarosławiu”. Projekt w zakresie przebudowy szatni dla personelu medycznego i wiaty dla karetek. Opracowanej przez firmę INGLOT-PROJEKT ul. Limanowskiego 52A, 37-500 Jarosław.
2. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.
4. Oznaczenia kodu CPV – Wspólnego Słownika Zamówień (kod i opis): 1) Kody CPV:
Główny przedmiot:
• 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego,
Dodatkowe przedmioty:
• 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi,
• 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego,
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość. W związku z tym konieczne jest wykonanie usługi przez jednego Wykonawcę. Realizacja usługi wymaga współdziałania wszystkich inspektorów, w celu zapewnienia wykonania usługi należycie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13899,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13899,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 192 30 97
7.3.3) Ulica: Ul. Łazy Kostkowskie 25A,
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
jakie przetargi wygrała firma
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13899,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
budowlanych podlegających nadzorowi.
2. Planowany termin zakończenia robót budowlanych 60 dni roboczych od podpisania umowy na roboty budowlane w
postępowaniu: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 – wykonanie zaplecza szatniowo – sanitarnego- I piętro” Nr
postępowania: ZP-3502/46/2023
3. Czas realizacji niniejszej umowy może zostać odpowiednio przedłużony lub skrócony w przypadku przedłużenia lub
skrócenia terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru.
4. Rozpoczęcie: po zawarciu umowy z Zamawiającym.
Data zawarcia Umowy na Nadzór Inwestorski uzależniona jest od daty zawarcia Umowy na roboty budowlane t.j. po
wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych w postępowaniu przetargowym: Postępowanie nr ZP-
3502/46/2023
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice" w ramach PROW na lata 2014-2020
- Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. "Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach"
- Remont dróg gminnych
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego wraz z odbiorem i utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów toaletowych z podziałem na pakiety- powtórka.
- Dostawa urządzeń endoskopowych do zabiegów w obrębie kręgosłupa.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Nadzory inwestorskie branży elektrycznej dla "Budowy oświetlenia ulicznego w ul. Muszyńskiej" zad. inwest. pn. Doświetlenie przejść dla pieszych (...) na terenie m.st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem-Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku usługowego i zagospodarowanie terenu tj. wykonanie urządzeń budowlanych związanych z budynkiem BCN
- Przebudowa ulic w centrum Sławna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.