eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Wykonanie i modernizacja Systemu Kontroli Dostępu i Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i modernizacja Systemu Kontroli Dostępu i Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W KWIDZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Plebiscytowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 262 45 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@kwidzyn.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwidzyn.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efdf6953-0e72-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


inna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i modernizacja Systemu Kontroli Dostępu i Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efdf6953-0e72-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072941/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Systemu Konstroli Dostępu i Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295344/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/PZP/SR/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 984675,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie i modernizacja systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w trzech budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie położonych w Kwidzynie przy Placu Plebiscytowym 1 i ul. Kościuszki 30 A oraz w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Załącznik nr 7, 8 i 9 do SWZ oraz Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZN.5142.1129.1.2022 JB z dnia 27 lipca 2022r. i Decyzja Starosty Kwidzyńskiego nr 192/22 z dnia 05.08.2022 r. do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl ; https://www.kwidzyn.sr.gov.pl
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zrezygnowano z podziału zamówienia na części z uwagi na konieczność właściwego i ciągłego koordynowania zadania oraz właściwego nadzoru nad realizacją zamówienia. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności organizacyjne i zwiększenie kosztów realizacji zadania.
5. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji.
Niezależnie od gwarancji przedmiot zamówienia objęty jest rękojmią za wady wykonanych robót na okres równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1109226,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230147,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1109226,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izotop Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840200034

7.3.3) Ulica: Władysława Biegańskiego 41

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-807

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż okablowania i urządzeń - CUSTOM PROTECT Henryk Halman


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1109226,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.