eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › "Projekt i budowa inwestycji pn. "Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie" - w formule zaprojektuj i wybuduj."



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Projekt i budowa inwestycji pn. „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512 186 788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/pn/gminawolin/demand/notice/publicpzp/during/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpDuringNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekt i budowa inwestycji pn. „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-607d4ccc-141f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062054/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zmiana zagospodarowania Parku Miejskiego i utworzenia ścieżek zdrowia wraz z oświetleniem oraz adaptacja istniejącej infrastruktury amfiteatru na cele kulturalne i społecznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
W dwóch postępowaniach prowadzonych uprzednio w trybie podstawowym:
1) pierwsze postępowanie bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp – Ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00173901/01, z dnia 2023-04-12, z terminem składania ofert do dnia 28.04.2023 r. – nie złożono żadnej oferty,
2) drugie postępowanie z fakultatywnymi negocjacjami, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp-
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00205772/01, z dnia 2023-05-08, z terminem składania ofert do dnia 29.05.2023 r. – nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-61214f7f-ed9b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023.HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4835840,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj”, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z Zaproszeniem do negocjacji, Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamówienie obejmuje zadanie inwestycyjne pn. „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj”. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania elementów zagospodarowania terenu i obiektów budowlanych/budowli, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Kontraktu zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i przedłożyć kompletny wniosek w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Dokumenty zawarte w Programie Funkcjonalno- Użytkowym stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.)
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji oraz Projektowane Postanowienia Umowy – Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.


4. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak roboty objęte zakresem zamówienia podstawowego i związane z realizacją tego zamówienia (zgodnie z robotami opisanymi kodami CPV wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia), do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia podstawowego. Skorzystanie z powyższego rozwiązania będzie mogło nastąpić, gdy okaże się, że po stronie Zamawiającego wystąpiła potrzeba wykonania tego typu robót, Zamawiający dysponuje środkami na ich realizację, a roboty pozwolą na osiągnięcie dodatkowych korzyści w związku z funkcjami jakie pełni obiekt objęty inwestycją.

5. Zakres Opcjonalny Zamówienia obejmujący:
1) Prawo Opcji 1 – zakres robót polegających na dokończeniu robót budowlanych w zakresie nawierzchni ciągów komunikacyjnych dla zamierzenia inwestycyjnego jakim jest Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie,
- zgodnie z pkt. 2.1.2.1 PFU należy traktować jako zakres opcjonalny. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu Prawa Opcji 1 w terminie do dnia 31.08.2023 roku.
2) Prawo Opcji 2 – zakres robót polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w zakresie konstrukcji ciągów komunikacyjnych dla zamierzenia inwestycyjnego jakim jest Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie,
- zgodnie z pkt. 2.1.2.2.PFU należy traktować jako zakres opcjonalny. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu Prawa Opcji 2 w terminie do dnia 31.08.2023 roku

8. Maksymalna wartość opcji została określona jako:
1) dla Prawa opcji 1 - 638.726,70 zł;
2) dla Prawa opcji 2 - 1.445.449,26 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6722079304

7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 8C

7.3.4) Miejscowość: Świdwin

7.3.5) Kod pocztowy: 78-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Janusz Kluzowicz, Firma TATRY z siedzibą w Myślenicach, ul. Słowackiego 30, 32-400 Myślenice
Powierzony zakres: projekt wieży i budowa wieży


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy pkt 8.2.) ogłoszenie
1) za wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia - 6 500 000,00 zł
2) za wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nr 1 (rozszerzając podstawowy przedmiot zamówienia o opcję nr 1) – 7 000 000,00 zł
3) za wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nr 2 (rozszerzając podstawowy przedmiot zamówienia o opcję nr 2) – 7 500 000,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.