eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIŻYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bliżyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 79A

1.5.2.) Miejscowość: Bliżyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-120

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blizyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugblizyn.bip.doc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b15dca30-2217-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b15dca30-2217-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044293/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307630

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego ciągnika rolniczego służącego do odśnieżania dróg oraz do wykonywania innych zadań komunalnych.
1) Ciągnik musi być sprzedany na fakturę VAT.
2) Ciągnik musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
3) Ciągnik musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnieni formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4) Ciągnik może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wszystkich opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.
Minimalne parametry techniczne ciągnika
5) Moc minimalna: 105 KM,
6) Ilość cylindrów – 4, pojemność skokowa min 4000 cm3
7) Skrzynia przekładniowa typu PowerQuad 4 biegi, 4 półbiegi
8) Liczba biegów do przodu min. 16, do tyłu min. 16
9) Zmiana kierunku jazdy z rewersem załączanym elektrohydraulicznie
10) Napęd 4x4
11) Komplet zaczepów transportowych
12) TUZ (trzypunktowy układ zawieszenia) zamontowany z przodu ciągnika
13) Rewers: Elektrohydrauliczny bez sprzęgła przy kierownicy
14) Kabina z klimatyzacją, ogrzewaniem,
15) Rok produkcji 2010 lub nowszy.
16) Ilość przepracowanych motogodzin maks. 7000

4.5.3.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego osprzętu do ciągnika: pług do zimowego utrzymania dróg oraz kosiarka bijakowa tylno-boczna
2) Dla pługa:
a. Maszyna fabrycznie nowa, nie starsza niż 2022r.
b. Szerokość robocza od 2200 do 2530 mm
c. Ilość listew zgarniających: 2 sztuki
d. Zabezpieczenia: uchylny lemiesz, zrywalne śruby;
e. Hydrauliczny kąt skrętu w lewo i w prawo: 30 stopni
f. Wymagana ilość przyłączy hydraulicznych: 2 (jedna para)
3) Dla kosiarki bijakowej tylno-bocznej:
a. Szerokość robocza: 140 cm
b. Liczba noży: 24
c. Średnica wału roboczego: 133 mm
d. Zapotrzebowanie mocy: od 60 KM
e. Zakres roboczy: -60 stopni do +90 stopni

4.5.3.) Główny kod CPV: 16311000-8 - Kosiarki do trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384439304

7.3.3) Ulica: 82

7.3.4) Miejscowość: Nowe Zduny

7.3.5) Kod pocztowy: 99-440

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.