Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Żerków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Żerków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627403024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zerkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zerkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Żerków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b04fd8f-1196-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021167/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa/przebudowa dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3356707,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa drogi gminnej nr G620008P Lgów- Brzóstków. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej G620008P, na odcinku od drogi G620001P do drogi G620007 o długości = 0,990km oraz na odcinku od drogi G620007P do drogi P4181P, o długości 988m.Etap 1: Jezdnia posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości od 4,05 do 4,10m, lokalnie na skrzyżowaniu i na łuku poziomym do 4,30m. W ramach niniejszego opracowania zaprojektowano poszerzenie istniejącej podbudowy i wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0m. Na łukach poziomych w km 0+550 do 0+625 i od km 0+920 do 1+000 zaprojektowano poszerzenia jezdni o 1m do 6,0m.
Etap 2: Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”. Szerokość pasa drogowego wynosi 7,0 -11,50m. Zaprojektowano wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na jezdni o szerokości 5,0 m. Na długości łuków poziomych dodatkowo wykonane będą poszerzenia 2 x 0,5m, jezdnia z poszerzeniami będzie posiadała szerokość 6,0m. Dla poszerzeń na łukach wykorzystane zostaną istniejące płyty żelbetowe. Na pozostałych odcinkach, poza płytami, wykonane zostanie poszerzenie podbudowy z kruszywa kamiennego dla uzyskania szerokości jezdni na łukach 6,0 na prostej 5,0m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1014126,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa ul. Wiśniowej w m. Chrzan.Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej – ul. Wiśniowej w m. Chrzan o długości 469 m. polegającą na zmianie nawierzchni tłuczniowo – gruntowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego warstwa o grubości 5 cm oraz zjazdów na posesję z kostki betonowej grubości 8 cm.
Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy D (dojazdowa):
- szerokość jezdni (ciąg pieszo- jezdny) 4,10 m,
- szerokość poboczy 0,50 m,
- spadek poprzeczny jezdni = 2% jednostronny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 474390,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przebudowa drogi gminnej w m. Ludwinów.Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej w m. Ludwinów na odcinku o długości L=786,5m od drogi powiatowej P3678P – etap I oraz na odcinkach o długości 205m, 170m, 68m- etap II.
Etap 1:
Jezdnia posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości od 3,0m do 5,2m. L= 0,7865km, na odcinku 0+003 do 0+555 szerokość 5,0m, dalej 4,0m
Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”. Szerokość pasa drogowego wynosi od 5,0 do 12,0.
Zaprojektowano wykorzystanie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na odcinku km 0+010 do 0+518, jako dolnej warstwy podbudowy. Po poszerzeniu do parametrów określonych na planie sytuacyjnym i przekrojach poprzecznych, należy wykonać górną warstwę podbudowy i wykonać nawierzchnię bitumiczną jezdni. Projektowanej nawierzchni jezdni nadano normatywny spadek poprzeczny 2%. Pochylenie podłużne jezdni pozostaje bez zmian. Niweleta zostanie podniesiona o grubość górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego i warstwy ścieralnej bitumicznej. Wody opadowe i roztopowe z jezdni kierowane są na pobocza i do rowów. Od km 0+505 do 0+780 zaprojektowano spadek jednostronny jezdni i ściek z prefabrykowanych elementów betonowych 50x50x15cm na ławie betonowej z oporem o grubości 15cm z betonu C12/15. Istniejący przepust Ø 1000mm w km 0+500 wymaga przedłużenia i umocnienia wlotu i wylotu płytami betonowymi, ażurowymi na podłożu z betonu C8/10 o grubości 15cm.
Etap 2: Jezdnia posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości od 3,0m do 3,5m. Projektowane drogi zlokalizowane są na działkach nr 190, 203. Początek opracowania znajduje się na drodze w m. Ludwinów objętej etapem 1. Parametry dróg objętych przebudową:
1. L= 205m do posesji 92, szerokość 4,0m
2. L= 170m do posesji 98, szerokość 4,0m
3. L= 68m do posesji 97, szerokość 3,50m
Drogi posiadają parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”. Szerokość pasa drogowego wynosi od 4,5 do 12,0.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 696878,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Przebudowa drogi gminnej w m. Dobieszczyzna (Sucha)Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej nr G620038P w m. Sucha na dz. 258 na odcinku o długości 800 m oraz na odcinku km 0+800 -1+542 o długości 742 m.
Etap 1: Projektowana droga gminna zlokalizowana jest na działce nr 258. Początek opracowania przyjęto na skrzyżowaniu z drogą powiatową - działka nr 269,210.
Parametry drogi objętej przebudową :
- długość 800m
- szerokość jezdni 4,0m, w obszarze skrzyżowania z drogą powiatową 5,0m
- pobocza o nawierzchni tłuczniowej 0,5m
Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”, prędkość projektowa - 40km/h. Szerokość pasa drogowego wynosi od 6,5 do 8,0m
Zaprojektowano wykorzystanie kruszywa z istniejącej nawierzchni do ukształtowania poboczy. Podbudowę należy wykonać o całkowitej grubości 30cm na szerokości 6,0m, na odcinku do km 0+060 i o szerokości 5,0m na odcinku 0+090 do 0+800. Nawierzchnię bitumiczną jezdni zaprojektowano o szerokości 4,0m(4,05) i w obszarze skrzyżowania 5,0m.
Etap 2: Projektowana droga gminna zlokalizowana jest na działce nr 258. Początek opracowania przyjęto w km 0+800.
Parametry drogi objętej przebudową :
- długość 742m
- szerokość jezdni 4,0m
- pobocza o nawierzchni tłuczniowej 0,5m
Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”, prędkość projektowa - 40km/h. Szerokość pasa drogowego wynosi od 6,0 do 8,0m
Zaprojektowano wykorzystanie kruszywa z istniejącej nawierzchni do ukształtowania poboczy. Podbudowę należy wykonać o całkowitej grubości 30cm i szerokości 5,0m. Nawierzchnię bitumiczną jezdni zaprojektowano o szerokości 4,0m(4,05).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1171312,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1490735,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1662122,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1490735,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano- Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301627980
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1490735,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582260,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610206,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582260,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano- Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301627980
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582260,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1014820,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079321,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1079321,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano- Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301627980
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1079321,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1510558,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1714766,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1510558,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250675218
7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 1
7.3.4) Miejscowość: Golina
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ziemne, wykonanie podbudów.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1510558,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.