eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W MIRCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950232338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kryłowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@mircze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzeaswmirczu.naszbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dcd4d62-27b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dcd4d62-27b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00319871/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Mircze, w zakresie części 1 zamówienia: do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie – Wiszniów 61, 22-530 Mircze oraz do działającego przy niej punktu przedszkolnego – w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej, a także odwóz uczniów z powrotem do miejsca zamieszkania wg następującego wykazu:
1) Dowóz na godzinę 8:30 uczniów klas 0 – III do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie i do działającego przy niej punktu przedszkolnego (dzieci w wieku 3-4 lat),
2) Dowóz na godzinę 8:00 uczniów klas IV – VIII do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie,
3) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 13:20 uczniów klas 0 – III ze Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie oraz dzieci z funkcjonującego przy szkole punktu przedszkolnego,
4) Odwóz uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych ze Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie o godzinie 13:20, 14:10 lub 15:10 (w zależności od planu lekcji – jeden lub dwa odwozy dziennie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale nr 3 w SWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia".

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 179000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Mircze, w zakresie części 2 zamówienia: do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
w Mirczu – ul. Kryłowska 27, 22-530 Mircze – w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej, a także odwóz uczniów z powrotem do miejsca zamieszkania wg następującego wykazu:
1) Dowóz na godzinę 8:00 uczniów klas I – VIII do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu i Przedszkola w Mirczu (dzieci w wieku 3-6 lat),
2) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 12:40 uczniów klas I – III z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu oraz dzieci
z Przedszkola w Mirczu,
3) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 13:40 uczniów klas I – VIII z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu oraz z Przedszkola w Mirczu,
4) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 14:40 lub 15:35 uczniów klas VI – VIII (jeden odwóz w zależności od planu lekcji) z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu oraz z Przedszkola w Mirczu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale nr 3 w SWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia".

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Iwona Hunkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191638579

7.3.4) Miejscowość: Poraj 41

7.3.5) Kod pocztowy: 22-523

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 7) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu na „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze” ogłoszonym
w dniu 25.07.2021 r. pod numerem 2023/00323563/01, w zakresie części nr 2 zamówienia pn. „Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirczu”, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.08.2023 r. do godziny 1000, wpłynęła jedna oferta:
1. Wójcik Rafał Usługi Transportowe
Miętkie-Kolonia 27, 22-530 Mircze;
Cena oferty brutto: 165 000,00 zł,
Europejski standard emisji spalin: EURO 4.
O godzinie 1030 Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Następnie, w toku badania złożonej oferty, Zamawiający dokonał oceny omawianej oferty. W dniu 04.08.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części 2 zamówienia pn. „Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirczu”. Najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów podanych w rozdziale 16 SWZ została oferta Nr 2 złożona przez Wykonawcę: Wójcik Rafał Usługi Transportowe, Miętkie-Kolonia 27, 22-530 Mircze z ceną ofertową: 165 000,00 zł brutto oraz zadeklarowanym europejskim standardem emisji spalin w pojazdach przeznaczonych do realizacji zamówienia: co najmniej EURO 4. Wykonawca tj. Wójcik Rafał Usługi Transportowe, Miętkie-Kolonia 27, 22-530 Mircze, złożył niepodlegającą odrzuceniu ofertę, która spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ. Oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 70 pkt spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, w ramach kryteriów oceny ofert w postępowaniu. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia.
W dniu 04.08.2023 r. W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze”, Zamawiający – Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mirczu, działając na podstawie art. 308 ust. 2 ustawy Pzp, zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy na ww. zadanie, w zakresie części nr 2 zamówienia pn. „Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirczu”. Termin podpisania umowy został wyznaczony na dzień 11.08.2022 r. w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Mirczu, ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze.
W dniu 14.08.2023 r. Zamawiający ponownie zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy na zadanie pn. „Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirczu”, ponieważ Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy w dniu 11.08.2023 r. Ponowny termin na podpisanie umowy wyznaczony został na 16.08.2023 r. godz. 12:00. Wykonawca ponownie nie stawił się na podpisanie umowy w wyznaczonym terminie, nie złożył także żadnych wyjaśnień dotyczących swojego niestawiennictwa.

Mając na uwadze powyższe, Zamawiający stwierdził, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 7) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.