eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Modernizacja Sali Herbowej wraz z pomieszczeniami w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Sali Herbowej wraz z pomieszczeniami w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Sali Herbowej wraz z pomieszczeniami w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb9bf1b8-13d9-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja Sali Herbowej wraz z pomieszczeniami w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292584/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.65.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2831843,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Modernizacja Sali Herbowej wraz z pomieszczeniami w budynku ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”.

Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Dokumentacji Technicznej stanowiącej załączniki nr 1.1-1.13 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Roboty budowlane polegać będą na kompletnym, kompleksowym wykonaniu robót budowlanych w Sali Herbowej oraz zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji klimatyzacji w części pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ( w formule zaprojektuj i wybuduj).
Roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania biur w trakcie wykonywania robót budowlanych.
Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w wycenie i ofercie zapasów i dodatkowych kosztów jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych w starych obiektach - takich jak ten będący przedmiotem niniejszej inwestycji.
Na etapie prac budowlanych zobowiązuję się Wykonawcę do uzgadniania z Zamawiającym wszelkich materiałów budowlanych.
Ponad to:
1) Wszystkie wymiary podane na rysunkach należy przed rozpoczęciem robót i zamówieniem każdorazowo sprawdzić na miejscu budowy i w razie rozbieżności lub zmian wynikających z wymogów technologii dostawcy skontaktować się z Zamawiającym.
2) Rysunki rozpatrywać łącznie z częścią opisową i projektami branżowymi i w razie stwierdzenia rozbieżności skontaktować się z Zamawiającym.
3) Kolorystykę, fakturę i formę widocznych materiałów budowlanych zastosowanych w budynku należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym.
4) Wszystkie użyte materiały elewacyjne, wykończeniowe, osprzęt oświetleniowy, armatura sanitarna winny być wysokiej jakości i trwałości, materiały wewnętrzne powinny posiadać stosowane atesty , a eksploatacja obiektu nie powinna wpływać na zmianę parametrów poszczególnych rozwiązań systemowych .
5) Wszystkie przejścia przez strefy pożarowe zabezpieczyć do klasy RI120 i wykonać z materiałów niepalnych (W razie konieczności dopuszcza się zmiany w układzie funkcjonalnym i rozwiązaniach techniczno-materiałowych, zaproponowanych w projekcie pod warunkiem uzyskania niezbędnych do tego celu uzgodnień ( np. p.poż.) oraz zgody Inwestora).

Przedmiot Zamówienia obejmuje 2 zadania.

Zadanie 1:
obejmuje dwa człony realizacji robót określone w punktach A i B:
A. Modernizację Sali Herbowej oraz
B. Zaprojektowanie oraz instalacja dla połączenia klimatyzacji Sali Herbowej z pomieszczeniami w pobliżu tj.: pomieszczenia nr: 16, 16a, 115, 115a, 215,215a, 313
Ad. A
Modernizacja Sali Herbowej
Modernizowany obiekt stanowi od strony wschodniej parterową przybudówkę do głównego budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Okopowej 21/27 a w układzie wewnętrznym pełni funkcje Sali reprezentacyjnej Urzędu.
Inwestycja ma na celu kompleksową modernizację Sali Herbowej znajdującej się na parterze budynku Okopowa 21/27 w celu poprawy estetyki wnętrza oraz dostosowania do obowiązujących przepisów prawa, warunków technicznych i potrzeb użytkownika na podstawie dokumentacji projektowej (zał. nr 1 do SWZ).
Zakres robót obejmuje miedzy innymi:
1) wykonanie modernizacji wnętrza Sali Herbowej
2) wykonanie pomieszczenia gospodarczego na potrzeby cateringu oraz szatni,
3) wykonanie elewacji wraz z modernizacją dachu,
4) wykonanie małej architektury zewnętrznej,
5) wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, sanitarnych, wod-kan, p.poż.
UWAGA:
Do wykończenia wnętrz na etapie budowy, wprowadzony zostanie przez Inwestora zespół artystów z Akademii Sztuk Pięknych (ASP) w celu wykonania i zamontowania elementów wystroju Sali.
Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej oraz przy współpracy z ASP w Sali na ścianie od strony korytarza windowego wykona wnęki i podkonstrukcje na panele dekoracyjne-szklane, które będą dziełem ASP i przez nich zamontowane.
Ponad to Wykonawca jest zobowiązany do zachowania poprawności i prawidłowości znaków identyfikacyjnych województwa pomorskiego, a ich prawidłowość będzie zaakceptowana przez zamawiającego.
Ponad to postępowanie nie obejmuje:
W załączniku nr 1.2 tom 1 element 1 „projekt zagospodarowania terenu” – nowoprojektowane elementy małej architektury, stalowe:
- ławki podświetlane 180x46 cm -2;
- ławki z oparciem ażurowe 51x79x81 cm – 3;
- kwietniki 69x35x100 cm – 4;
- kosze na śmieci 51x29x110cm – 5
tj. w załączniku nr 1.8 do SWZ TOM V Przedmiar pozycje od 107 do 110 uznaje się za nieaktualne.

Ad. B
Zaprojektowanie oraz instalacja dla połączenia klimatyzacji Sali Herbowej z pomieszczeniami w pobliżu tj.: pomieszczenia nr : 16, 16a, 115, 115a, 215,215a, 313

Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest kompleksowa usługa związana z wykonaniem instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem, konstrukcją wsporczą (w tym sprawdzenie nośności dachu pod urządzenia klimatyzacyjne). Agregaty klimatyzacyjne dla wskazanych pomieszczeń należy wykonać na dachu Sali Herbowej uwzględniając zaprojektowaną klimatyzację Sali.
Zakres robót obejmuje miedzy innymi:
1) wykonanie dostosowania projektu klimatyzacji opracowanego przez inż. Arkadiusza Burnickiego ( w zał, nr 1.5 do SWZ) do rozbudowy/ rozszerzenia go o wskazane powyżej pomieszczenia,
2) wykonanie projektu instalacji elektrycznej zasilania jednostek wewnętrznych i zewnętrznych, projekt instalacji odgromowej i uziemiającej,
3) wykonanie analizy wytrzymałości dachu,
4) wykonanie instalacji klimatyzacji zgodnie z zatwierdzonym projektem dostosowawczym o którym mowa w punkcie nr 1, przy czym nowe agregaty klimatyzacyjne należy posadowić na konstrukcji z projektu Sali Herbowej,
5) wykonanie podłączenia elektrycznego urządzeń klimatyzacji, wykonanie rozdzielni elektrycznych dedykowanej klimatyzacji, wykonanie ochrony odgromowej jednostek zewnętrznych, połączeń wyrównawczych i uziemienia urządzeń,
6) wykonanie uruchomienia urządzeń oraz dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej.
Szczegółowe wytyczne dla zadania B stanowi załącznik nr 1.10 do SWZ„ Opis przedmiotu klimatyzacji pomieszczeń Sali Herbowej i przyległych pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Okopowej 21/27 (zmiana do projektu ARCH DECO instalacji sanitarnych Arkadiusza Burnickiego”. Wytyczne stanowią dla Wykonawcy jedynie opis pomocniczy.
UWAGA:
W związku z kompleksową usługą związaną z modernizacją systemu klimatyzacji należy w formie zaprojektuj i wybuduj zaprojektować instalację klimatyzacji wraz z zasilaniem, konstrukcją wsporczą (sprawdzenie nośności dachu) dla połączenia klimatyzacji Sali Herbowej z pomieszczeniami 16, 16a, 115, 115a, 215,215a, 313 w załączniku nr 1.5 do SWZ Projekt Instalacji Sanitarnych oraz w załączniku nr 1.8 do SWZ TOM V Przedmiar pozycje od 153 do 192 uznaje się za nieaktualne.

Zadanie 2:
Zaprojektowanie oraz instalacja klimatyzacji dla pomieszczeń w budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku

Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest modernizacja instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem, konstrukcją wsporczą (sprawdzenia nośności dachu), położeniem przewodu zasilającego z istniejącej stacji trafo; przy czym Zamawiający dysponuje rzutami w formacie pdf, inwentaryzacji obiektu, które Wykonawca winien wpierw zweryfikować i opracować dokumentację na podstawie własnych obliczeń i rysunków.

Zakres robót obejmuje miedzy innymi:
1) wykonanie projektu projekt instalacji klimatyzacji,
2) wykonanie projektu instalacji elektrycznej zasilania jednostek wewnętrznych i zewnętrznych, projekt instalacji odgromowej i uziemiającej oraz projekt nowego przewodu zasilającego z trafostacji zlokalizowanej na dziedzińcu Urzędu a budynkiem uwzgledniający moce elektryczne klimatyzacji,
3) wykonanie projektu konstrukcyjnego konstrukcji wsporczych wraz z analizą wytrzymałości dachu,
4) Wykonanie instalacji klimatyzacji zgodnie z zatwierdzonym projektem,
5) wykonanie podłączenia elektrycznego urządzeń klimatyzacji, wykonanie rozdzielni elektrycznych dedykowanej klimatyzacji, wykonanie ochrony odgromowej jednostek zewnętrznych, połączeń wyrównawczych i uziemienia urządzeń,
6) wykonanie konstrukcji wsporczej,
7) wykonanie nowego przewodu zasilającego z trafostacji zlokalizowanej na dziedzińcu Urzędu, a budynkiem uwzgledniający moce elektryczne klimatyzacji,
8) wykonanie prac budowlano wykończeniowych związanych z instalacjami,
9) wykonanie uruchomienia urządzeń oraz dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej.
Szczegółowe wytyczne dla zadania stanowi załącznik nr 1.12 „ Opis Przedmiotu Zamówienia zadanie 2(etap I ) Klimatyzacja Pomieszczeń budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Okopowej 21/27” . Wytyczne stanowią dla Wykonawcy jedynie opis pomocniczy.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia i zamontowane urządzenia na okres min. 5 lat (60 miesięcy).
UWAGA: okres przedmiotowej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3550000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4426621,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3550000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPB CONTECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5842772734

7.3.3) Ulica: ul. Opata Jacka Rybińskiego nr 24

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-320

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3550000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie 14 miesięcy od dnia podpisania umowy przez Strony, jednak nie później niż do dnia 30 listopada 2023 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.