eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mała Wieś › Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁA WIEŚ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mała Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-460

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 24 269 79 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@malawies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://malawies.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malawies

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dda5a12-fa1e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037069/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś”, a w szczególności:
1. wykonanie robot budowlanych w zakresie określonym w niniejszej umowie oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i jej załącznikach, w tym:
1.1. wykonanie robót budowlanych objętych Decyzją nr 527/2022 z dnia 21.06.2022 r. tj. pozwolenie na budowę stacji uzdatniania wody na dz. nr ewid. 145/3, 144, 103, 41, 20, 161, 162/2, 162/3, położonych w obrębie ewid. 0012 Lasocin, gm. Mała Wieś, w pow. płockim.
1.2. wykonanie robót budowlanych objętych Decyzją Nr 80/22/PE.I z dnia 29.03.2022 r. zatwierdzającą „Projekt robót geologicznych na wykonanie studni awaryjnych
Nr 1A i Nr 2A na terenie ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w miejscowości Lasocin, gm. Mała Wieś, pow. płocki, woj. mazowieckie.
1.3. wykonanie robót budowlanych objętych Decyzją Nr WA.ZUZ.7.4210.306.2022.KZ z dnia 21.11.2022 r. tj. pozwolenie wodno prawne na wykonanie obiektów do ujmowania wód podziemnych – studni głębinowych nr 1A i nr 2A, zlokalizowanych na terenie ujęcia wód podziemnych w miejscowości Lasocin, gm. Mała Wieś,
o parametrach określonych w ww. decyzji.
1.4. wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do użytkowania obiektu (w tym: prawomocnej decyzji na użytkowanie),
1.5. przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi nowej oczyszczalni ścieków,

Przedmiot zamówienia zakłada budowę nowej stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Nowa stacja uzdatniania wody zostanie usytuowana w miejscowości Lasocin na działce nr 145/3 (budynek techniczny z infrastrukturą), działce nr 162/3, na której znajduje się studnia nr 2 oraz na działkach nr 144, 103, 41, 20, 161, 162/2, na których znajduje się planowana infrastruktura stacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, a w szczególności:
1. dokumentacji technicznej / dokumentacji projektowej,
2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3. przedmiarach robót
4. projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Programu: Programu: Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262300-4 - Betonowanie

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5946020,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6988883,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5946020,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Przem-Gri" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 73902204612

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzy wykonanie podwykonawcom następujących robót budowlanych, dostaw bądź usług:
- roboty konstrukcyjno - budowlane
- roboty elektryczne
- roboty technologiczne

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5946020,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.