Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257936/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
- 2022/BZP 00282248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00287783/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane pol. na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu- postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 456 07 00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane pol. na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu- postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3968722c-040f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075061/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji CO oraz oraz remont elewacji zewnętrznej budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu ul. Rynek 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257936/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 440949,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260935,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kotłownię,
2) wymianę kotła na paliwo stałe na kocioł gazowy kondensacyjny,
3) wymianę armatury kotłowni dostosowaną do pracy z kotłem gazowym kondensacyjnym,
4) montaż wkładu kominowego,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania tj. rur oraz grzejników,
6) wydzielenie pomieszczenia kotłowni elementami budowlanymi (strop-ściany) o klasie odporności ogniowej REI 120,
7) montaż drzwi klasy odporności ogniowej EI 60,
8) wyposażenie pomieszczenia kotłowni w system detekcji wraz z układem automatycznego odcięcia dopływu gazu z sygnalizatorem akustyczno optycznym,
9) montaż instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
10) sporządzenie dokumentacji, uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację modernizowanej kotłowni,
11) zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich,
12) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac),
13) demontaż zbędnych urządzeń i instalacji, które nie będą wykorzystywane w modernizowanej kotłowni (demontowane urządzenia pozostają własnością Zamawiającego – zagospodarowanie wg decyzji Zamawiającego),
14) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi, eksploatacji oraz konserwacji kotłowni w języku polskim,
15) dostarczenie Zamawiającemu schematu technologicznego kotłowni oprawionego lub zalaminowanego i wywieszenie go w widocznym miejscu w kotłowni,
16) wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych wprost w dokumentach,
17) opracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej zawierającej wszelkie protokoły, uzgodnienia, dopuszczenia, atesty aprobaty itp.,
18) uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie zmodernizowanej kotłowni do eksploatacji Zamawiającemu,
19) przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji zmodernizowanej kotłowni,
20) dostawa wraz z montażem elementów niezbędnych do uruchomienia zamontowanego pieca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej: projekt budowlany modernizacji- wymiany instalacji C.O. w budynku użyteczności publicznej oraz modernizacji – wymiany kotłowni w budynku gospodarczym sporządzona przez firmę Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki, która stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia:
1) projekt,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiar robót - udostępniony przez Zamawiającego przedmiar robót stanowi jeden z elementów opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przy kalkulowaniu ceny oferty Wykonawca winien wziąć pod uwagę całość opisu przedmiotu zamówienia. Ryzyko oszacowania i złożenia oferty jedynie na podstawie przedmiaru obciąża w całości tylko i wyłącznie Wykonawcę.
4) Decyzja Starosty Międzyrzeckiego nr 1.2022 z dnia 04.01.2022r. (pozwolenie na budowę),
5) Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze Delegatura w Gorzowie Wielkopolskim nr ZN-G.5142.8.2021 [Mie] z dnia 02.06.2021r.,
6) Postanowienie nr 119/2021 Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.,
7) Opinia nr 394/12/20 z przeprowadzonych oględzin –ekspertyzy urządzeń grzewczo-kominowych.
Planowana inwestycja zostanie przeprowadzona w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.
5. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca przed zawarciem umowy zadeklaruje okres (w latach), na który udzieli gwarancji jakości na zainstalowany kocioł gazowy kondensacyjny. Przy czym okres ten, nie może być krótszy niż 3 lata. Zadeklarowany okres zostanie wpisany w § 9 umowy, która zostanie przekazana Wykonawcy do podpisu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalhouse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993109531
7.3.3) Ulica: ul. Koniawska 30
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1B
- USŁUGA WYWOZU ŚCIEKÓW BYTOWO-GOSPODARCZYCH Z DZIAŁU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 73
- Remont elewacji i dachu budynku położonego przy ul. Zamkowej 16A w Zielonej Górze
- Dostawa oraz montaż i instalacja platformy/platform dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, wraz z wykonaniem robót budowlanych w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka do miejscowości Wrocław, gmina Wrocław
- Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko
- Modernizacja budynku socjalnego na stadionie miejskim w Gozdnicy
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.