eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL CHORÓB PŁUC W ORZESZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276184500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalorzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalorzesze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d35099fc-14a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35099fc-14a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097280/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc
w Orzeszu.
2. Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy C21 - 80 000 kWh.
3. Po przeprowadzonym postępowaniu Sprzedawca (dostawca energii) zawrze umowę na dostawę energii elektrycznej dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu na warunkach zaoferowanych
w niniejszej SWZ.
4. Operator Systemu Dystrybucyjnego: TAURON DYSTRYBUCJA S.A. Oddział w Gliwicach,
ul. Portowa 14a, 44-102 Gliwice.
5. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu, ul. Gliwicka 20, Orzesze.

6. Specyfika¬cję dostawy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówie¬nia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 („Formularz cenowy”).
7. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia operatora sieci dystrybucyjnej
o zawarciu umowy sprzedaży i przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy z zachowaniem ciągłości dostaw energii elektrycznej w terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży od dnia podpisania umowy r. – w przypadku takiej możliwości.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.12.2023 od daty zawarcia umowy.
9. Każdy z wyko¬nawców może złożyć jedną ofertę. Oferta musi być kom¬ple¬tna w przeciwnym wypadku zo¬sta¬¬nie odrzucona.
10. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia („Projektowane postanowienia umowy”). Zamawiający dopuszcza do umowy (głównej) zawarcie umowy wykonawcy, pod warunkiem, że umowa wykonawcy nie będzie posiadała zapisów sprzecznych do postanowień umowy głównej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68191,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68191,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68191,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142922548

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68191,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-09 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.