eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OSTRÓDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stapińskiego 19c

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 477329800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-ostroda

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b8ba068-0c74-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b8ba068-0c74-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112445/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.1 Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP w Ostródzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.3.2023.1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 25856097,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 614634,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap I.
2. W ramach etapu I należy wykonać:
1) Zjazd z drogi publicznej:

Przedmiotem inwestycji jest budowa zjazdu z drogi położonej na działce 3/3 do działek nr 30/51, 2/40, 2/35 obręb 009 Górka gm. Ostróda. Projektowany zjazd będzie służył do obsługi komunikacyjnej projektowanego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą jednostki ratowniczo-gaśniczej. Projektowany zjazd dowiązano wysokościowo do jezdni na drodze publicznej oraz projektowanego zagospodarowania działki Inwestora i otaczającego terenu. Zjazd przeznaczony będzie dla samochodów osobowych oraz wozów straży pożarnej. Zaprojektowano zjazd o szerokości jezdni 5,0m oraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Projektowany zjazd będzie rozbudowany o infrastrukturę drogową w postaci znaków pionowych, sygnalizacji świetlnej.



2) Przyłącza wodno- kanalizacyjne (z sąsiednich działek):

Zgodnie z dokumentacją zaprojektowano przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne na terenie inwestora, z włączeniem do przewodu znajdującego się na działce nr 29 przechodzące przez działki 30/51, 3/3, 30/53, 30/24. Projektowany wodociąg zasilał będzie projektowany budynek użyteczności publicznej, a sieć kanalizacyjna odprowadzała nieczystości do sieci gminnej. W ramach zadania należy wykonać sieć wodno- kanalizacyjną wraz z przyłączem do istniejącej sieci. Na działce inwestora gdzie zaczyna się projektowana sieć zaplanowano przepompownię ścieków z rozdrabniaczem.

3) Zbiornik przeciwpożarowy:

Projektowany zbiornik wody posiadać będzie 220,5 m3 pojemności oraz umożliwiony będzie pobór wody z głębokości nie większej niż 4m, licząc między lustrem wody a poziomem stanowiska czerpania wody. Zbiornik wyposażony będzie w studzienkę ssawną umożliwiające pobór wody zabezpieczony prze zamuleniem i zamarzaniem. Dodatkowo przy zbiorniku projektuje się stanowisko czerpalne wraz z dojazdem. Zbiornik zabezpieczony będzie przed przypadkowym wpadnięciem ludzi lub zwierząt poprzez ogrodzenie. W związku z pojemnością zbiornika powyżej 100 m3 konieczne jest zapewnienie dwóch zejść, po jednym na skarpach przeciwległych, na stałe dno zbiornika.

4) Przełożenie sieci telekomunikacyjnej:

Należy również wykonać przebudowę istniejącego rurociągu kablowego 3-otworowego wraz z kablem światłowodowym własności Polkomtel Infrastruktura Sp. z o.o.. kolidującego z przedmiotową inwestycją poprzez budowę nowego rurociągu kablowego z 3 rur HDPE Ø40/3,7 wraz zz studniami kablowymi betonowymi typu SKR-2 o łącznej długości ok 294,0m. Obecnie trasa światłowodu przechodzi przez miejsce wyznaczone pod nowobudowany budynek. Zaprojektowany rurociąg omija budynek od północnej strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 891334,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOAR Sp. z o.o. w Pruszczu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393851884

7.3.3) Ulica: Równa 3

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.