eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów do szkół i Ośrodków Szkolno - Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów do szkół i Ośrodków Szkolno – Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZISZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-340

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413811127

1.5.8.) Numer faksu: 413811127 wew 209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postępowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów do szkół i Ośrodków Szkolno – Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e9969c-08de-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030307/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych oraz dowóz uczniów na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270782/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSI.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz (tj. dowóz i odwóz) oraz zapewnienie opieki 8 uczniom niepełnosprawnym do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Zielonkach , 28-340 Sędziszów i 1 uczniowi niepełnosprawnemu do Szkoły Podstawowej w Pawłowicach, 28-340 Sędziszów w roku szkolnym 2022/2023.
..
Przewóz pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim.

 Liczba przewożonych uczniów do OREW w Zielonkach według miejsca zamieszkania uczniów:

Sędziszów – 3 uczniów (zamieszkałych na ulicach: Dworcowa, Jędrzejowska, Marianowska)
Wojciechowice – 1 uczeń
Gniewięcin - 1 uczeń
Tarnawa - 2 uczniów
Krzelów- 1 uczeń
Dowóz na godzinę 8:00, odwóz około godziny 14:00 – 15:00

Liczba przewożonych uczniów do SP w Pawłowicach i miejsce zamieszkania ucznia:
Łowinia – 1 uczeń
Dowóz na godzinę 8:00, odwóz około godziny 12:00 – 13:00

a) termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022 r. do 31.07.2023r. – do OREW w Zielonkach, od 01.09.2022 r. do 23.06.2023r. – do SP w Pawłowicach
b) okres gwarancji: nie dotyczy,
c) warunki płatności: po zakończeniu miesiąca, w którym realizowana była usługa , w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, w formie przelewu,
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy (do 20 km) i zmiany liczby dzieci (do 2) bez zmiany ceny dowozu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 69700 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz (tj. dowóz i odwóz) oraz zapewnienie opieki podczas przewozu 2 uczniom niepełnosprawnym do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zagorzycach, Zagorzyce 9,32-200 Miechów w roku szkolnym 2022/2023.

Przewóz pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych,
Liczba przewożonych uczniów do SOSW Zagorzyce, według miejsca zamieszkania uczniów:

Sędziszów, ul. Leśna – 1 uczeń
Pawłowice – 1 uczeń

Dowóz do SOSW na godzinę 8:00, odwóz z SOSW - w zależności od dnia tygodnia, w godzinach pomiędzy godz. 14:00 – 16:30

a) termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r.
b) okres gwarancji: nie dotyczy,
c) warunki płatności: po zakończeniu miesiąca, w którym realizowana była usługa , w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, w formie przelewu,
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy (do 20 km) i zmiany liczby dzieci (do 2) bez zmiany ceny dowozu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 69700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz (tj. dowóz i odwóz) oraz zapewnienie opieki 3 uczniom niepełnosprawnym do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im Marii Grzegorzewskiej, ul. Stefana Okrzei 49 B oraz ul. Przypkowskiego 5 Jędrzejowie 28-300 Jędrzejów w roku szkolnym 2022/2023


 Liczba przewożonych uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jędrzejowie według miejsca zamieszkania uczniów:

Mierzyn – Jędrzejów ul Okrzei 49 - 1 uczeń
Wojciechowice – Jędrzejów ul. Przypkowskiego 5 - 1 uczeń
Szałas – 1 uczeń
Dowóz na godzinę 8:00, odwóz w zależności od dnia tygodnia, w godzinach pomiędzy 14:00 – 16:00

a) termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r.
b) warunki płatności: po zakończeniu miesiąca, w którym realizowana była usługa, w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, w formie przelewu,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy (do 20 km) i zmiany liczby dzieci (do 2) bez zmiany ceny dowozu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 68700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowa Lech Trans

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562151055

7.3.4) Miejscowość: Lubachowy

7.3.5) Kod pocztowy: 29-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans RD Robert Doniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591016383

7.3.3) Ulica: Kalina Lisiniec

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66228,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo- Handlowa "Bartosz"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561790675

7.3.3) Ulica: Kielecka

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-340

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.