Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00224892/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa Realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182691700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa Realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b017c7e-f5ef-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018170/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Jordanowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224892/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6610786,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4 częściCzęść 1 :
- Budynek Urzędu Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów;
- Budynek mienia komunalnego – Biblioteka Miejska, ul. Piłsudskiego 25, 34-240 Jordanów;
- Budynek NZOZ „Przychodnia w Jordanowie”, ul. 3 Maja 2A, 34-240 Jordanów;
- Budynek Stacji Uzdatniania i Ujęcia Wody, ul. Nad Skawą 6, 34-240 Jordanów.
Główny kod CPV: 45215000-7 -Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki
zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności
publicznej
Projektowanie – kod CPV: 71320000-7;
Roboty budowlane – kod CPV: 45111000-8, 45111100-9, 45321000-3, 45430000-0, 45111300-1,
45111200-0, 45453100-8, 45320000-6, 45111240-2, 45321000-4,
45262100-2, 45432000-4, 45421100-5, 45261000-4, 45262522-6;
Roboty sanitarne – kod CPV: 45331000-6;
Roboty elektryczne – kod CPV: 31520000-7, 09331200-0;
a) Projektowanie (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne)
b) Roboty budowlane, w tym:
Roboty rozbiórkowe
Roboty rozbiórkowe poddasza
Roboty ziemne
Roboty przygotowawcze
Izolacja fundamentów i ścian piwnic
Drenaż
Termomodernizacja ścian
Termomodernizacja ścian i stropu nad nieużytkową piwnicą
Rusztowania
Izolacja termiczna poddasza
Remont ścian, dostosowanie do założeń termomodernizacji
Stolarka
Podokienniki
Dach pokrycie
Przemurowanie kominów
c) nstalacje sanitarne, w tym:
Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
d) Instalacje elektryczne, w tym:
Oprawy oświetleniowe sufitowe
Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2135523,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4 częściCzęść 2 – Budynek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1393, ul. Kolejowa 7, 34-240 Jordanów;
Główny kod CPV: 45215000-7 -Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki
zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności
publicznej
Projektowanie – kod CPV: 71320000-7;
Roboty budowlane – kod CPV: 45111100-9, 45111300-1, 45111200-0, 45453100-8, 45320000-6,
45111240-2, 45321000-3, 45262100-2, 45421000-4, 45421100-5,
Roboty sanitarne – kod CPV: 45331000-6;
Roboty elektryczne – kod CPV: 31520000-7, 09331200-0;
a) Projektowanie (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne)
b) Roboty budowlane, w tym:
Roboty rozbiórkowe
Roboty ziemne
Roboty przygotowawcze
Izolacja fundamentów i ścian piwnic
Drenaż
Rusztowania
Izolacja termiczna poddasza
Stolarka
Podokienniki
c) Instalacje sanitarne, w tym:
Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
d) Instalacje elektryczne, w tym:
Oprawy oświetleniowe sufitowe
Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 2441800,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4częściCzęść 3 – Budynek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939, ul. Konopnickiej 2, 34-
240 Jordanów;
Główny kod CPV: 45215000-7 -Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki
zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności
publicznej
Projektowanie – kod CPV: 71320000-7;
Roboty budowlane – kod CPV: 45111100-9, 45111300-1, 45111200-0, 45453100-8, 45320000-6,
45111240-2, 45321000-3, 45262100-2, 45421000-4, 45421100-5,
Roboty sanitarne – kod CPV: 45331000-6;
Roboty elektryczne – kod CPV: 31520000-7, 09331200-0;
a) Projektowanie (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne)
b) Roboty budowlane, w tym:
Roboty rozbiórkowe
Roboty ziemne
Roboty przygotowawcze
Izolacja fundamentów i ścian piwnic
Drenaż
Termomodernizacja ścian
Rusztowania
Izolacja termiczna poddasza
Stolarka
Podokienniki
c) Instalacje sanitarne, w tym:
Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
d) Instalacje elektryczne, w tym:
Oprawy oświetleniowe sufitowe
Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 1903839,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4częściCzęść 4 – sprawowanie nadzoru inwestorskiego;
Przedmiotem części 4 zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego
nad zadaniami, objętymi zakresem części 1-3 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych
Realizacja w czterech etapach ( fazach) które mogą się zazębiać i uzupełniać :
a) Faza I przedinwestycyjna
Okres opracowywania dokumentacji projektowej
b) Faza II realizacja robót budowalnych
c) Faza III odbiór robót budowalnych
d) Faza IV monitorowanie projektu i rozliczenie inwestycji
Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.
Główny kod CPV:71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi
Usługa kod CPV: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego
Usługa kod CPV: 71521000-6 - usługi nadzorowania placu budowy
Usługa kod CPV: 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi,
Usługa kod CPV: 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 129623,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2553372,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2553372,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2553372,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Robert Lichosyt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521522790
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana Robert Lichosyt
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana Robert Lichosyt
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2553372,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2299092,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2299092,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2299092,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Robert Lichosyt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521522790
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana Robert Lichosyt
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana Robert Lichosyt
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2299092,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2049206,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2049206,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2049206,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Robert Lichosyt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521522790
7.3.3) Ulica: ul.Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana Robert Lichosyt
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana Robert Lichosyt
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2049206,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROKON Andrzej Świerczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351064934
7.3.3) Ulica: Kopernika 40
7.3.4) Miejscowość: Jordanów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jordanów
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Modernizacja drogi powiatowej 4700S - ul. Jana III Sobieskiego w Wojkowicach - etap II. Inwestycja dofinansowana ...
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.