eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nekla › Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Czesława Świdurskiego w Starczanowie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Czesława Świdurskiego w Starczanowie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NEKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Nekla

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61/4373197

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kamel@gminanekla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nekla.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://nekla.nowoczesnagmina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Czesława Świdurskiego w Starczanowie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-766a5c9a-01ba-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039900/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicy Świdurskiego w Starczanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250065/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410481,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej DN 200 na odcinku od S4 do tłoczni T3, budowa rurociągu tłocznego od tłoczni T3 do studni S4, budowa tłoczni T3 wraz ze skrzynką sterowniczą w ul. Czesława Świdurskiego w Starczanowie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) kanał grawitacyjny z PVC DN 200 długości 137 m na odcinku S4 – T3;
b) rurociąg tłoczny PE Ø 110 mm długości 136 m na odcinku T3 – S4;
c) punkt podnoszenia ścieków – tłocznia T3 o wydajności 22 m3/h i średnicy zbiornika DN 2500 – 1 kpl.;
d) budowa studni rewizyjnych DN 1000 klasy C35/40 – 4 szt.;
e) budowa przyłączy z rur PVC – 3 szt.;
f) odtworzenie nawierzchni;
g) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna,
h) operat kolaudacyjny w wersji papierowej i elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493242,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766665,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493242,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębierstwo Robót Drogowo-Budowlanych Jakub Wawrzyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 668-178-43-41

7.3.3) Ulica: Zaremby 16/9

7.3.4) Miejscowość: Tuliszków

7.3.5) Kod pocztowy: 62-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493242,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-02

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% kwoty brutto określonej w § 5 ust. 1 niniejszej umowy. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie poręczenia na kwotę 24 662,11 zł najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi na rzecz Wykonawcy zgodnie z art. 453 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci 70% z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, natomiast 30% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zatrzymuje na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.