Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00333235/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO Nr postępowania WCI.ZP.26.2.13.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 2775508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność z zakresu pomocy społecznej, reintegracji społecznej i zawodowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO Nr postępowania WCI.ZP.26.2.13.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7e0c0a-2f8f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCI.ZP.26.2.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych zwanego także „paliwem”. Olej opałowy lekki będzie dostarczany do zbiornika kotłowni CO, znajdującej się w miejscu tymczasowego schronienia przy ul. Myśliborskiej 53
w Warszawie, prowadzonego przez Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”.
2. Maksymalna ilość zamawianego oleju opałowego przez cały okres trwania umowy wyniesie
16 000 litrów. Zamawiający gwarantuje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 8 000 litrów oleju opałowego lekkiego.
3. Średnia wielkość jednorazowej dostawy będzie wynosić ok.2500 l.
4. Dostawy będą się odbywały od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 18:00 po uprzednim złożeniu zamówienia drogą e-mailową lub telefonicznie.
5. Termin realizacji dostaw będzie zgodny ze złożoną ofertą.
6. Zamawiający przewiduje w okresie grzewczym maksymalnie dwie dostawy oleju opałowego
w miesiącu, poza okresem grzewczym zamawiający nie przewiduje dostaw oleju opałowego.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności
w zakresie objętym zamówieniem.
8. Dostawa oleju będzie dostarczana środkami transportu wykonawcy, zaopatrzonymi w urządzenia pomiarowe posiadające ważne cechy legalizacyjne zapewniające dokładny pomiar ilości wydanego oleju opałowego. Po zakończeniu tankowania paliwa Zamawiający otrzymywać będzie wydruk wydanej ilości paliwa w przeliczeniu (automatycznym) do temperatury (referencyjnej) 15°C, zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. 2022 r. poz. 143 z późn. zm.).
9. Dostarczanie oleju opałowego lekkiego powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz. U. z 2023 r., poz. 104).
10. Zamawiający wymaga aby olej opałowy lekki spełniał wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016 r. poz 2008.), Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (Dz.U. z 2017 r. poz. 584.) oraz Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 1822).
11. Minimalne wymagane parametry oferowanego oleju:
1) Gęstość w 15°C, max. - 860 kg/m3
2) Wartość opałowa, min. - 42,6 MJ/kg
3) Temperatura zapłonu, min. - 56°C
4) Lepkość kinematyczna w 20°C, max. - 6,00 mm2/s
5) Temperatura płynięcia, max. - -20°C
6) Zawartość siarki, max. (m/m) - 0,10%
7) Barwa - czerwona
12. Zamawiający wymaga aby dostarczany olej był najwyższej jakości, zgodnie z wymogami normy PN-C-96024:2020-12. Wykonawca zobowiązany będzie wraz z dostawą dostarczyć przy każdej dostawie czytelną kopię świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt. 4 ustawy Pzp. - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2 Pzp, zamawiający nie może dokonać wyboru oferty, gdyż zostały złożone oferty dodatkoweo takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający nie wzywa ponownie do złożenia ofert dodatkowych, tylko unieważnia postępowanie.”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.