eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO Nr postępowania WCI.ZP.26.2.13.2023



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO Nr postępowania WCI.ZP.26.2.13.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 2775508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność z zakresu pomocy społecznej, reintegracji społecznej i zawodowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO Nr postępowania WCI.ZP.26.2.13.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7e0c0a-2f8f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WCI.ZP.26.2.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 63900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych zwanego także „paliwem”. Olej opałowy lekki będzie dostarczany do zbiornika kotłowni CO, znajdującej się w miejscu tymczasowego schronienia przy ul. Myśliborskiej 53
w Warszawie, prowadzonego przez Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”.
2. Maksymalna ilość zamawianego oleju opałowego przez cały okres trwania umowy wyniesie
16 000 litrów. Zamawiający gwarantuje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 8 000 litrów oleju opałowego lekkiego.
3. Średnia wielkość jednorazowej dostawy będzie wynosić ok.2500 l.
4. Dostawy będą się odbywały od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 18:00 po uprzednim złożeniu zamówienia drogą e-mailową lub telefonicznie.
5. Termin realizacji dostaw będzie zgodny ze złożoną ofertą.
6. Zamawiający przewiduje w okresie grzewczym maksymalnie dwie dostawy oleju opałowego
w miesiącu, poza okresem grzewczym zamawiający nie przewiduje dostaw oleju opałowego.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności
w zakresie objętym zamówieniem.
8. Dostawa oleju będzie dostarczana środkami transportu wykonawcy, zaopatrzonymi w urządzenia pomiarowe posiadające ważne cechy legalizacyjne zapewniające dokładny pomiar ilości wydanego oleju opałowego. Po zakończeniu tankowania paliwa Zamawiający otrzymywać będzie wydruk wydanej ilości paliwa w przeliczeniu (automatycznym) do temperatury (referencyjnej) 15°C, zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. 2022 r. poz. 143 z późn. zm.).
9. Dostarczanie oleju opałowego lekkiego powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz. U. z 2023 r., poz. 104).
10. Zamawiający wymaga aby olej opałowy lekki spełniał wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016 r. poz 2008.), Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (Dz.U. z 2017 r. poz. 584.) oraz Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 1822).
11. Minimalne wymagane parametry oferowanego oleju:
1) Gęstość w 15°C, max. - 860 kg/m3
2) Wartość opałowa, min. - 42,6 MJ/kg
3) Temperatura zapłonu, min. - 56°C
4) Lepkość kinematyczna w 20°C, max. - 6,00 mm2/s
5) Temperatura płynięcia, max. - -20°C
6) Zawartość siarki, max. (m/m) - 0,10%
7) Barwa - czerwona
12. Zamawiający wymaga aby dostarczany olej był najwyższej jakości, zgodnie z wymogami normy PN-C-96024:2020-12. Wykonawca zobowiązany będzie wraz z dostawą dostarczyć przy każdej dostawie czytelną kopię świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt. 4 ustawy Pzp. - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2 Pzp, zamawiający nie może dokonać wyboru oferty, gdyż zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający nie wzywa ponownie do złożenia ofert dodatkowych, tylko unieważnia postępowanie.”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.