Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00285530/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów
w Bochni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100
1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umbochnia,m,404079,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantóww Bochni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9689eb8e-075c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027621/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10817957,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni.
2. Zamówienie obejmuje przebudowę układu komunikacyjnego ul. Partyzantów w Bochni w zakresie od drogi wojewódzkiej nr 965 ul. Proszowska do wysokości targowiska „Mój Rynek” przy ulicy Partyzantów w Bochni, łącznie około 1300mb drogi gminnej (zgodnie z załącznikiem graficznym do PFU), w zakresie obejmującym:
I. Etap I - prace projektowe
1) wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej ul. Partyzantów wraz
z niezbędną infrastrukturą techniczną wymaganą do prawidłowego wykonania zadania, która obejmuje:
a) projekt zagospodarowania działki lub terenu,
b) projekt architektoniczno – budowlany,
c) projekt techniczny,
d) uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, zezwoleń, warunków technicznych, opinii, uzgodnień terenowych, opinii i badań podłoża gruntowego, opracowań geologicznych, opracowań projektowych,
e) w razie konieczności zaprojektowanie przekładek istniejącej infrastruktury podziemnej wraz
z opracowaniem niezbędnej uzgodnionej dokumentacji branżowej,
f) wykonanie niezbędnych badań, zgłoszeń, pozwoleń wodnych i decyzji administracyjnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych;
g) w razie konieczności uzyskanie od osób uprawnionych, właścicieli działek i instytucji zgody na wejście w teren nieruchomości;
h) w razie konieczności sporządzenie mapy do celów projektowych;
2) skoordynowanie i sprawdzenie dokumentacji projektowej ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i koncepcjami dotyczącymi terenu przedmiotowej inwestycji;
3) uzgadnianie z Zamawiającym na bieżąco rodzajów przyjmowanych w dokumentacji projektowej materiałów oraz przyjmowanych rozwiązań projektowych;
4) wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu obejmującej zaprojektowanie wszystkich niezbędnych elementów, w tym również elementów bezpieczeństwa ruchu;
5) zaprojektowanie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń i przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej;
6) zaprojektowanie kanalizacji opadowej drogi wraz z przebudową i modernizacją istniejącej kanalizacji opadowej grawitacyjnej i pompowej oraz zaprojektowaniem układu retencyjnego;
7) zaprojektowanie wszelkich niezbędnej infrastruktury technicznej wymaganej do prawidłowego funkcjonowania drogi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami branżowymi i warunkami technicznymi w tym zakresie;
8) zaprojektowanie nawierzchni drogi wraz z podbudową;
9) zaprojektowanie zatoki autobusowej;
10) zaprojektowanie kanału technologicznego;
11) zaprojektowanie niezbędnych przebudów i zabezpieczeń istniejących sieci podziemnych
i naziemnych uzbrojenia terenu;
12) zaprojektowanie przebudowy przepustu drogowego na wysokości ul. Na Buczków wraz
z poszerzeniem skrzyżowania;
13) zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogi wraz z doświetleniem przejść dla pieszych oraz wymianą istniejących opraw ulicznych;
14) opracowanie projektu zieleni i nasadzeń;
15) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego;
16) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
II. Etap II - realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej:
1) wykonanie przebudowy drogi gminnej ul. Partyzantów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, nawierzchnią oraz podbudową;
2) wykonanie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń i przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej;
3) wykonanie kanalizacji opadowej drogi wraz z przebudowa i modernizacją istniejącej kanalizacji opadowej grawitacyjnej i pompowej oraz wykonaniem układu retencyjnego;
4) wykonanie wszelkiej niezbędnej infrastruktury technicznej wymaganej do prawidłowego funkcjonowania drogi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami branżowymi i warunkami technicznymi w tym zakresie;
5) wykonanie zatok autobusowych;
6) wykonanie kanału technologicznego;
7) wykonanie przebudowy i zabezpieczenia (w niezbędnym zakresie) istniejących sieci podziemnych i naziemnych uzbrojenia terenu;
8) wykonanie przebudowy przepustu drogowego na wysokości ul. Na Buczków wraz z poszerzeniem skrzyżowania;
9) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogi wraz z doświetleniem przejść dla pieszych oraz wymianą istniejących opraw ulicznych;
10) wykonanie niezbędnych wycinek i nasadzeń drzew;
11) rozruch instalacji i sieci wraz z oddanie obiektów do eksploatacji, wraz z rozruchem zbiorników retencyjnych oraz przepompowni wód opadowych;
12) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, w tym zatwierdzonej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z kamerowaniem powykonawczym kolektorów kanalizacyjnych;
13) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, w tym zatwierdzonej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z kamerowaniem powykonawczym kolektorów kanalizacyjnych;
14) zgłoszenie zakończenia robót odpowiedniemu organowi administracji publicznej/uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy, wraz
z załącznikami, obejmujący opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, przeznaczenie robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne oraz wzór umowy.
4. Zamawiający dopuszcza podział dokumentacji projektowej na poszczególne zakresy robót oraz zastosowanie do tych opracowań odrębnych decyzji i zezwoleń.
5. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych oraz do dnia upływu okresu gwarancji na roboty budowlane, bez naliczania dodatkowych kosztów.
6. Do obowiązków wykonawcy należał będzie również rozruch zbiorników retencyjnych oraz przepompowni wód opadowych
7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44132000-4 - Elementy przepustów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16113000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16592305,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16113000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6832050129
7.3.3) Ulica: Nieznanowice 50
7.3.4) Miejscowość: Gdów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTBUD STANISŁAW BOGUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTBUD STANISŁAW BOGUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16113000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa soli drogowej dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Wykonanie placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Bochni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.