Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422388/01 - Wynik z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
. „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Głuchów oraz jednostek organizacyjnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchów
1.3.) Oddział zamawiającego: Głuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Klonowa
1.5.2.) Miejscowość: Głuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-130
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468157530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminagluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagluchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
. „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Głuchów oraz jednostek organizacyjnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc8a0a3f-376a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc8a0a3f-376a-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) zostały zawarte w Rozdziale I pkt. 17.1-17.10
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania)zostały zawarte w Rozdziale I pkt. 17.11-17.15
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego, w okresie od 1.10.2023 r. do 31.12.2024 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.), wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz załącznikiem nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został
zamieszczony w Rozdziale III pkt. 33 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w Rozdziale II pkt. 24 SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych
środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zostały zawarte w Rozdziale II pkt. 26 SWZ: 26.9.1.2. do
26.9.1.4.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa i
opis warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w Rozdziale II pkt. 26 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują sięw Rozdziale I pkt. 3 , Rozdziale II pkt 26 oraz 24 i w Rozdziale III pkt 36 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 10 wzoru umowy ( załącznik nr 6 doSWZ)
Zmiany w umowie
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie:
a) zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru
energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, budowy nowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego
punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy/płatnika, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub włączenia punktu poboru przez Zamawiającego,
b) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze
skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
c) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
2. Inicjatorem dokonania istotnych zmian w umowie jest Zamawiający.
3. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w
każdym czasie.
4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu jej stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod
rygorem nieważności takiej zmiany.
5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy:
a) zmiana wielkości poboru energii elektrycznej lub wielkości mocy umownych przez Zamawiającego,
b) grup taryfowych,
c) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego,
d) zmiana adresu do korespondencji,
e) zmiana siedziby jednostki organizacyjnej.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-22
INNE PRZETARGI GŁUCHÓW
- Przebudowa - odcinka drogi gminnej 115063E w m. Michowice
- "Modernizacja kortu tenisowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na boisku sportowym w Głuchowie"
więcej: przetargi GŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla PSSE w Radomiu 2024r.
- "Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego Gminy Świątki w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r."
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej będących w zarządzie MZD w Opolu
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń, będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.