Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330822/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi Kapitana Motorowodnego oraz Morskiego Sternika Motorowodnego na jednostce Imoros 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usługi Kapitana Motorowodnego oraz Morskiego Sternika Motorowodnego na jednostce Imoros 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4b1073b-2c65-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 usługi specjalistyczne ( inne niż wymienione w niniejszym załączniku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/122/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Kapitan odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO.
W ramach realizacji usługi Kapitana na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE.
Wykonawca usługi musi zapoznać się i stosować do dokumentu : Załącznik do KZSZ nr 12 - Wytyczne dla Wykonawców realizujących usługi na rzecz IM UM
Zamawiający wyposaży wykonawcę w środki BHP zgodnie z Matrycą BHP
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie warunków niesprzyjających rejsom badawczym zleceniobiorca będzie wykonywał pracę w porcie i otrzyma stawkę za oczekiwanie pogodowe
W ramach zamówienia zamawiający zapewni wyżywienie i nocleg.
Zamawiający ma prawdo do wcześniejszego wymustrowania wykonawcę bez wypłaty za zaplanowane dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 32175 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Kapitan odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO.
W ramach realizacji usługi Kapitana na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE.
Wykonawca usługi musi zapoznać się i stosować do dokumentu : Załącznik do KZSZ nr 12 - Wytyczne dla Wykonawców realizujących usługi na rzecz IM UM
Zamawiający wyposaży wykonawcę w środki BHP zgodnie z Matrycą BHP
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie warunków niesprzyjających rejsom badawczym zleceniobiorca będzie wykonywał pracę w porcie i otrzyma stawkę za oczekiwanie pogodowe
W ramach zamówienia zamawiający zapewni wyżywienie i nocleg.
Zamawiający ma prawdo do wcześniejszego wymustrowania wykonawcę bez wypłaty za zaplanowane dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 32175 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO.
W ramach realizacji usługi Sternika na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE
Wykonawca usługi musi zapoznać się i stosować do dokumentu : Załącznik do KZSZ nr 12 - Wytyczne dla Wykonawców realizujących usługi na rzecz IM UM
Zamawiający wyposaży wykonawcę w środki BHP zgodnie z Matrycą BHP
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie warunków niesprzyjających rejsom badawczym zleceniobiorca będzie wykonywał pracę w porcie i otrzyma stawkę za oczekiwanie pogodowe
W ramach zamówienia zamawiający zapewni wyżywienie i nocleg.
Zamawiający ma prawdo do wcześniejszego wymustrowania wykonawcę bez wypłaty za zaplanowane dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 29250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO.
W ramach realizacji usługi Sternika na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE
Wykonawca usługi musi zapoznać się i stosować do dokumentu : Załącznik do KZSZ nr 12 - Wytyczne dla Wykonawców realizujących usługi na rzecz IM UM
Zamawiający wyposaży wykonawcę w środki BHP zgodnie z Matrycą BHP
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie warunków niesprzyjających rejsom badawczym zleceniobiorca będzie wykonywał pracę w porcie i otrzyma stawkę za oczekiwanie pogodowe
W ramach zamówienia zamawiający zapewni wyżywienie i nocleg.
Zamawiający ma prawdo do wcześniejszego wymustrowania wykonawcę bez wypłaty za zaplanowane dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 29250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.