eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skomlin › Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2022 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOMLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trojanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skomlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-346

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 886 44 77

1.5.8.) Numer faksu: 43 886 44 77 wew.13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@skomlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skomlin.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.skomlin.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=834&x=4&y=81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e43610-fb63-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2022 r.".
4.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 250.000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
4.2.1 Planowany okres spłaty i wysokość rat kapitałowych określony jest
w Harmonogramie spłaty kredytu, zwanym dalej „Harmonogramem”, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.2 Spłata kapitału kredytu nastąpi w okresie od 31 stycznia 2029 r. do 31 grudnia 2031 r., w terminach i wysokościach rat określonych w harmonogramie, o którym mowa w pkt 4.2.1, w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.
4.2.3 Uruchomienie kredytu odbędzie się w 1 transzy, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego przelewem na wskazany rachunek bankowy, w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania tej dyspozycji.
4.2.4 W przypadku wykorzystania niższej kwoty kredytu zaproponowane raty w Harmonogramie spłat kredytu ulegną zmianie.
4.2.5 Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 1M wyliczoną jako średnia arytmetyczna z pięciu ostatnich notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie.
4.2.6 Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1M na dzień 01.07.2022 r., powiększoną o marżę Wykonawcy.
4.2.7 Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
4.2.8 Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej.
4.2.9 W celu porównywalności ofert do wyliczenia kredytu należy przyjąć datę uruchomienia kredytu 29.07.2022
4.2.10 Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu, przedterminowej spłaty kapitału oraz zmiany harmonogramu spłat w okresie kredytowania.
4.2.11 Wykonawca nie będzie pobierał innych kosztów niż odsetki bankowe od udzielonego kredytu.
4.2.12 Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub w części.
4.2.13 W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony przedterminowo (wcześniej), odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy, bez prowizji rekompensacyjnej i innych dodatkowych opłat.
4.2.14 W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Zamawiający złoży odmienną dyspozycję na piśmie.
4.2.15 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
4.2.16 Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia będą dokonywane w walucie polskiej.
4.2.17 Zaciągnięcie kredytu nie będzie pociągało za sobą konieczności założenia przez Zamawiającego u Wykonawcy innego rachunku niż związanego z obsługą kredytu.
4.2.18 Gmina Skomlin nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji, nie jest i nie była w restrukturyzacji w innym banku.
4.2.19 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanko wraz z deklaracją wekslową. Nie przewiduje się innych form zabezpieczenia.
4.2.20 W celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępnia dokumenty finansowe Gminy Skomlin jako załącznik nr 2 do SWZ, oraz na stronie www.bip.skomlin.akcessnet.net w zakładce prawo lokalne. Zamawiający informuje, że nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców, bowiem przedstawił wszelkie dane, które umożliwiają sporządzenie przez Wykonawców własnych analiz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140742,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165582,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140742,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Andrespolu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7240005271

7.3.3) Ulica: Rokicińska 130a

7.3.4) Miejscowość: Andrespol

7.3.5) Kod pocztowy: 95-020

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140742,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2031-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.