eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Centrala VolP wraz z telefonami VolP i rozbudową infrastruktury telefonicznej.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Centrala VolP wraz z telefonami VolP i rozbudową infrastruktury telefonicznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ŚW.OJCA PIO W PRZEMYŚLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Monte Cassino 18

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166775478

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wszp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wszp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Centrala VolP wraz z telefonami VolP i rozbudową infrastruktury telefonicznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-339b9786-35ed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075674/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Centrala VoIP wraz z telefonami VoIP i rozbudową infrastruktury telefonicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. ZASAD I SPOSOBÓW PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA PROWADZONEGO NA PODSTAWIE USTAWY DNIA 16 ŚIERPNIA 2022 r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (dalej – ustawa PZP)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, tel. (16) 677 50 65; - 50 63; tel./fax (16) 677 50 64
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu jest adw. Jakub Curzytek, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi za pomocą: adres e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl tel. 669 638 210,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą PZP w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Centrala VolP wraz z telefonami VolP
i rozbudową infrastruktury telefonicznej" (znak postępowania: DZP/32/TP2/2023), prowadzonego z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• osoby i podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy PZP
• podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne, a także Podkarpackie Centrum Medyczne w Rzeszowie SPZOZ zapewniające obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem centralnej platformy zakupowej.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowiązujących administratora.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy PZP i konieczne do przystąpienia do postępowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów ustawy PZP i może nią być brak możliwości udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, z tym że, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku, gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/32/TP2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Centrala VolP wraz z telefonami VolP i rozbudową infrastruktury telefonicznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 32551200-2 - Centrale telefoniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa
w art. 31 ust. 2 i art. 441 ust. 1 ustawy Pzp polegającego na zwiększeniu przedmiotu zamówienia
w ilościach wskazanych w Załączniku nr 2 do projektu umowy (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zamówienie w ramach opcji).
b) Opcja będzie dotyczyła jednorazowego zakupu dodatkowych aparatów podstawowych VolP (pozycja nr 17 w zał. nr 1 do projektu umowy – kosztorys ofertowy). Skorzystanie z opcji będzie uzależnione od środków finansowych dostępnych dla Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty.
c) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji, jak i zmiany umowy
w zakresie realizacji prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem lit. d i e poniżej.
d) Ceny jednostkowe podczas realizacji prawa opcji będą zgodne z zał. nr 1 do projektu umowy kosztorysem ofertowym Wykonawcy.
e) Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach opcji: maksymalnie 60 dni kalendarzowych. Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji przez Zamawiającego, zgodnie z lit. f poniżej.
f) W momencie wybrania prawa opcji Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie przesłać drogą mailową na wskazany w umowie adres Wykonawcy informację o wielkości zamówienia w ramach opcji
g) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego
w zakresie, w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie
z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
h) Maksymalna wartość szacunkowa opcji to 100 000,00 zł netto.
i) Maksymalnie w ramach opcji ilość aparatów podstawowych IP 350 sztuk.
j) Dostawa urządzeń w ramach opcji będzie realizowana do wskazanych lokalizacji Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Lp. Opis kryteriów oceny Znaczenie (waga) Opis metody przyznania punktów
1. Cena: wartość brutto podana w Kosztorysie ofertowym (wg załącznika nr 1 do projektu umowy)zakres podstawowy + opcjonalny:

70 % Cena oferty o najniższej wartości*
x max. liczba pkt x waga %
Cena oferty badanej

(max. liczba punktów do obliczeń: 100)

2. Wydłużona gwarancja (60 miesięcy) - oferowane przez wykonawcę – wg załącznika nr 1 do SWZ 30 %
Gwarancja 60 miesięcy – 30 %
Gwarancja 48 miesięcy – 15 %
Gwarancja 36 miesięcy – 0 %

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę
zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Ceną oferty jest cena za cały zakres zamówienia, łącznie z wszystkimi opcjami. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje cenę za zamówienie podstawowe oraz zakres objęty prawem opcji w celu prawidłowego porównania cen złożonych ofert.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużona gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane - co najmniej 3 modernizacji systemu telekomunikacyjnego oferowanego Zamawiającemu, dla co najmniej 300 użytkowników każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym wszystkie ze wskazanych modernizacji systemu telekomunikacyjnego były o wartości minimum 250 000 zł netto każda, a minimum 2 z nich poza licencjami, sprzętem telekomunikacyjnym i pracami modernizacyjnymi, zawierała dostawę minimum 200 aparatów telefonicznych tego samego producenta co oferowane Zamawiającemu w niniejszym postępowaniu.
Uwaga 1:
Przez jeden kpl czynność jw. rozumie się realizację jednej umowy. Wykonawca nie może sumować wartości umów o mniejszej wartości celem spełnienia wymaganego przez Zamawiającego warunku. Wzór druku do sporządzenia wykazu jw. stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2021, poz. 275 z późn zm., t.j. z dnia 2021.02.11), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, albo oświadczenie o braku przynależności do jakiejkolwiek/ żadnej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania, która mogłaby wiązać się z włączeniem do grupy kapitałowej, będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3) Wykaz co najmniej 3 modernizacji systemu telekomunikacyjnego oferowanego Zamawiającemu, dla co najmniej 300 użytkowników każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym wszystkie ze wskazanych modernizacji systemu telekomunikacyjnego były o wartości minimum 250 000 zł netto każda, a minimum 2 z nich poza licencjami, sprzętem telekomunikacyjnym i pracami modernizacyjnymi, zawierała dostawę minimum 200 aparatów telefonicznych tego samego producenta co oferowane Zamawiającemu w niniejszym postępowaniu- załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Deklarację zgodności UE – dotyczy systemu telekomunikacyjnego na który składana jest oferta. Zamawiający wymaga również, aby wszystkie urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę Systemu Telekomunikacyjnego posiadały oznakowane znakiem CE.
2) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty kompletną specyfikację produktową umożliwiającą Zamawiającemu jednoznaczne ustalenie, jakie konkretnie urządzenia oraz oprogramowanie jest oferowane w ramach złożonej przez wykonawcę oferty. Do oferty powinny zostać dołączone karty katalogowe wraz z opisem wymagań licencyjnych, wymagane by Zamawiający mógł oszacować prawidłowość dostarczonego urządzenia do wymagań SOPZ.
3) Wykonawca oświadcza, iż System Telekomunikacyjny jest wolny od wad technicznych, prawnych i formalnych (m.in. nie może być wcześniej zarejestrowany na żadnego innego klienta w bazie klientów producenta) – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia Producenta Systemu Telekomunikacyjnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Deklarację zgodności UE – dotyczy systemu telekomunikacyjnego na który składana jest oferta. Zamawiający wymaga również, aby wszystkie urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę Systemu Telekomunikacyjnego posiadały oznakowane znakiem CE.
2) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty kompletną specyfikację produktową umożliwiającą Zamawiającemu jednoznaczne ustalenie, jakie konkretnie urządzenia oraz oprogramowanie jest oferowane w ramach złożonej przez wykonawcę oferty. Do oferty powinny zostać dołączone karty katalogowe wraz z opisem wymagań licencyjnych, wymagane by Zamawiający mógł oszacować prawidłowość dostarczonego urządzenia do wymagań SOPZ.
3) Wykonawca oświadcza, iż System Telekomunikacyjny jest wolny od wad technicznych, prawnych i formalnych (m.in. nie może być wcześniej zarejestrowany na żadnego innego klienta w bazie klientów producenta) – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia Producenta Systemu Telekomunikacyjnego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-25 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-25 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta składa się z następujących dokumentów:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Oferta.
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 pkt 1 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy – kosztorys ofertowy.
6) Deklarację zgodności UE – dotyczy systemu telekomunikacyjnego na który składana jest oferta. Zamawiający wymaga również, aby wszystkie urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę Systemu Telekomunikacyjnego posiadały oznakowane znakiem CE.
7) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty kompletną specyfikację produktową umożliwiającą Zamawiającemu jednoznaczne ustalenie, jakie konkretnie urządzenia oraz oprogramowanie jest oferowane w ramach złożonej przez wykonawcę oferty. Do oferty powinny zostać dołączone karty katalogowe wraz z opisem wymagań licencyjnych, wymagane by Zamawiający mógł oszacować prawidłowość dostarczonego urządzenia do wymagań SOPZ.
8) Wykonawca oświadcza, iż System Telekomunikacyjny jest wolny od wad technicznych, prawnych i formalnych (m.in. nie może być wcześniej zarejestrowany na żadnego innego klienta w bazie klientów producenta) – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia Producenta Systemu Telekomunikacyjnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.