eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › "Utrzymanie ods³oniêtych starych sadów wraz z m³odymi nasadzeniami na terenie Magurskiego Parku Narodowego"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-08-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Utrzymanie ods³oniêtych starych sadów wraz z m³odymi nasadzeniami na terenie Magurskiego Parku Narodowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134414099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.magurskipn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie ods³oniêtych starych sadów wraz z m³odymi nasadzeniami na terenie Magurskiego Parku Narodowego”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e96442fa-3a84-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00353139

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00174571/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Utrzymanie ods³onietych starych sadów na terenie MPN - wymiana palików

1.3.7 Urzymanie ods³onietych starych sadów na terenie MPN - nasadzenia drzewek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e96442fa-3a84-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=1711
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
8Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
- poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl
2) poprzez Platformê e-zamowienia, dostêpn± pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-zamówienia poprzez kafelek „Przegl±daj postêpowania/konkursy”
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie e-zamowienia bêdzie mia³ dostêp do formularzy s³u¿±cych do komunikacji z Zamawiaj±cym oraz do formularzy umo¿liwiaj±cych z³o¿enie lub wycofanie oferty.
UWAGA – Wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z instrukcj± zak³adania konta u¿ytkownika, dostêpn± na Platformie e-zamowienia, kafelek „Centrum pomocy”
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin oraz informacje zamieszczone w zak³adce „ Centrum pomocy”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy
e-zamowienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy e-zamowienia oraz wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin Platformy e-zamowienia”
Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na Platformê
e-zamowienia, a za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-zamowienia, a w przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - datê potwierdzenia dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego. Dokumenty zwi±zane z postêpowaniem bêd± publikowane na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=1711
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w niniejszym postêpowaniu nie zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 65 ust 1, art. 66 o art. 69 ustawy pzp. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania: ZP–370–1-9/23. Je¿eli Zamawiaj±cy i Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy pomocy poczty elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomo¶ci przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³, i¿ pismo wys³ane przez Zamawiaj±cego na adres e-mail podany przez Wykonawcê zosta³o dorêczone.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzib± w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z zapytaniem ofertowym pn.: „Utrzymanie ods³oniêtych starych sadów wraz z m³odymi nasadzeniami na terenie Magurskiego Parku Narodowego”
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; w przypadku postêpowañ dotycz±cych zamówieñ finansowanych ze ¶rodków Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko – przez okres 5 lat od daty zakoñczenia projektu.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-9/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na utrzymaniu ods³oniêtych starych sadów wraz z m³odymi nasadzeniami na terenie Magurskiego Parku Narodowego.

Ca³o¶æ prac odbywaæ siê bêdzie na powierzchni 4,2 ha.
W ramach prac Wykonawca na wszystkich powierzchniach z m³odymi nasadzeniami dokona przegl±du zabezpieczeñ indywidualnych drzewek pod k±tem ich stanu i dokona ich naprawy. Prace bêd± polega³y na rozpiêciu rulonu siatki od palików, usuniêciu palików drewnianych, wstawieniu palików metalowych, zapiêciu siatki drutem wi±za³kowym (mo¿na wykorzystaæ drut który zosta³ odpiêty z zabezpieczenia) w 3 miejscach na jeden palik. W momencie uwolnienia siatki od palików nale¿y j± unie¶æ i usun±æ nagromadzon± trawê w obrêbie sadzonki na powierzchni zajmowanej przez zabezpieczenie. Naprawa zabezpieczenia bêdzie polega³a na prostowaniu rulonów siatki które zosta³y pokrzywione, ustawieniu do pionu przewróconych zabezpieczeñ oraz wymianie wszystkich drewnianych palików na metalowe d³ugo¶ci 200 cm. Paliki metalowe maj± byæ zag³êbione na glebie na g³êboko¶æ minimum 25 cm, z tego powodu otwór w glebie nale¿y w pierwszej kolejno¶ci wykonaæ przy u¿yciu rurki o podobnej ¶rednicy, krótszej i o grubszej ¶ciance. Nie nale¿y wbijaæ palików 2 metrowych bezpo¶rednio w ziemiê a jedynie wsun±æ w wykonany otwór. Zabezpieczenia poprawiamy równie¿ na drzewkach obumar³ych lub brakuj±cych. Ilo¶æ wszystkich zabezpieczonych drzewek wynosi 390 sztuk. Zamówienie obejmuje zakup i monta¿ dwóch palików metalowych dla jednego zabezpieczenia o parametrach: rura ocynkowana + farba proszkowa lub PCV wysoko¶æ 2 m, rura fi 42, kolor zielony podobny do RAL6005. W ramach prac w 20 wskazanych przez Zamawiaj±cego zabezpieczeniach gdzie brak drzewka owocowego, Wykonawca wysadzi sadzonkê jednoroczn± sadzonek jab³oni i grusz wskazanej przez Zamawiaj±cego odmiany z puli dostêpnych do sprzeda¿y w Arboretum i Zak³ad Fizjografii w Bolestraszycach, Bolestraszyce 130, 37-722 Wyszatyce w roku 2023. Wykonawca musi dokonaæ rezerwacji i zakupu sadzonek u wskazanego producenta do wrze¶nia 2023. Wysadzenie sadzonek w terenie mo¿e nast±piæ po 15.10.2023.
Poprawa zabezpieczeñ oraz uzupe³nienie m³odych jab³oni i gruszy bêd± wykonywane w nastêpuj±cych obwodach ochronnych:

Obwód ochronny Liczba drzewek do zabezpieczenia
Huta Krempska 10 szt.
Grab 68 szt.
¯ydowskie 116 szt.
Rostajne 44 szt.
Baranie 33 szt.
¦wi±tkowa 69 szt.
Jaworze 28 szt.
Polany 22 szt.

Liczba lub umiejscowienie zabezpieczeñ mo¿e ulec zmianie.
Termin wykonania prac dla wiêkszo¶ci powierzchni to: od podpisania umowy do 30.10.2023 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w kryterium cena - 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Za³±cznik nr 2 – O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Za³±cznik nr 3 – O¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z art. 442 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje o mo¿liwo¶ci wyp³aty zaliczki na poczet wykonania us³ugi w wysoko¶ci 20 % warto¶ci oferty brutto.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT, wynikaj±cych z obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów.
b) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy.
c) Zmiany zakresu umowy, z uwzglêdnieniem zapisu § 10 ust. 1 lit. b), w jakim realizacja Umowy jest niemo¿liwa do wykonania, wskutek okoliczno¶ci niezale¿nych od stron Umowy, których nawet przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci nie mog³y one przewidzieæ, w szczególno¶ci: zjawisk atmosferycznych wp³ywaj±cych na mo¿liwo¶æ wyst±pienia podtopieñ, lub innych zjawisk naturalnych lub wynikaj±cych z si³ przyrody maj±cych wp³yw na brak dostêpno¶ci poszczególnych obszarów podlegaj±cych Umowie.
2. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych umowy, zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowi±cych zmian tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowi±cych zmian tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty nie bêdzie wymaga³o zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protoko³u zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
3. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane bêd± z poszanowaniem obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-23 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-23 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.