eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b79e105-1bf5-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b79e105-1bf5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041353/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161988,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2023/2024.
Zamawiający celem zapewnienia bezpieczeństwa przewożonych dzieci do przedszkoli i uczniów szkół na czas trwania przewozu zapewnia opiekę nad nimi.
Opiekę podczas przewozu nad dziećmi będą sprawować wyznaczeni opiekunowie.
Dyrektor placówki lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów.
Dyrektor danej placówki przekaże Wykonawcy imienną listę z adresami zamieszkania uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdu na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania.

Przedmiot zamówienia świadczony będzie w okresie od 04.09.2023r. do 21.06.2024r.

W ramach zakupionych biletów miesięcznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz i odwóz dzieci i uczniów do następujących placówek oświatowych:
1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Gidlach,
2. Publiczne Przedszkole w Gidlach,
3. Szkoła Podstawowa w Pławnie,
4. Publiczne Przedszkole w Pławnie,
5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Ciężkowicach,

Usługa realizowana autobusami Wykonawcy w liczbie zapewniającej sprawną realizację przewozów (minimum trzy autokary o liczbie miejsc siedzących minimum 25, 30 i 40). Szczegółowy wykaz tras dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i odwóz do miejsca zamieszkania zawiera załącznik Nr 1 do umowy (Załącznik Nr 8 do SWZ – wzór umowy).

Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988) i innymi przepisami związanymi z przewozem osób w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180).

3.2. Trasy przewozu uczniów podzielone na 3 autobusy (nr 1, nr 2 i nr 3):

DOWOZY
Trasa nr 1 – autobus nr 1
Gidle (szkoła) – Kotfin – Włynice – Ojrzeń – Gidle ( Szkoła)
Ilość przystanków: 5
Rozpoczęcie kursu: 7:00

Trasa nr 2 – autobus nr 2
Gidle (szkoła) – Borowa ( Kocelne Niwy) – Skrzypiec – Stęszów - Gidle (szkoła)
Ilość przystanków : 5
Rozpoczęcie kursu: 7:00

Trasa nr 3 – autobus nr 2
Gidle ( szkoła) – Gowarzów – Ludwików – Górki – Wygoda – Pławno (szkoła)
Ilość przystanków: 6
Rozpoczęcie kursu: 7:25

Trasa nr 4 – autobus nr 3
Gidle (szkoła) – Górka – Ciężkowice – Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Ciężkowice (szkoła)
Ilość przystanków: 9
Rozpoczęcie kursu: 6:40

Trasa nr 5 – autobus nr 3
Ciężkowice (szkoła) – Wojnowice – Górka – Gidle (szkoła)
Ilość przystanków: 4
Rozpoczęcie kursu: 7:25

ODWOZY
Trasa nr 1 – autobus nr 1
Pławno (szkoła) – Wygoda – Ludwików – Gowarzów – Gidle ( szkoła)
Ilość przystanków: 5
Rozpoczęcie kursu: 12:50

Trasa nr 2 – autobus nr 2
Gidle (szkoła) – Stęszów – Skrzypiec – Borowa – Gidle (szkoła)
Ilość przystanków: 5
Rozpoczęcie kursu: 13:40

Trasa nr 3 – autobus nr 2
Gidle ( szkoła) – Stęszów – Skrzypiec – Borowa – Gidle (Szkoła)
Ilość przystanków: 5
Rozpoczęcie kursu: 14:35

Trasa nr 4 – autobus nr 1
Gidle ( szkoła) – Ojrzeń – Włynice – Kotfin – Pławno(szkoła)
Ilość przystanków: 5
Rozpoczęcie kursu: 14:35

Trasa nr 5 – autobus nr 1
Pławno ( szkoła) – Wygoda – Ludwików – Gowarzów – Gidle ( szkoła)
Ilość przystanków: 5
Rozpoczęcie kursu: 15:00

Trasa nr 6– autobus nr 3
Gidle (szkoła) – Górka – Wojnowice – Ciężkowice (szkoła) – Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Gidle (szkoła)
Ilość przystanków: 9
Rozpoczęcie kursu: 12:10

Trasa nr 7 – autobus nr 3
Gidle (szkoła) – Górka – Wojnowice – Ciężkowice (szkoła) –Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Gidle (szkoła)
Ilość przystanków: 9
Rozpoczęcie kursu: 13:40

Trasa nr 8 – autobus nr 3
Gidle (szkoła) – Górka – Wojnowice – Ciężkowice (szkoła) – Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Gidle (szkoła)
Ilość przystanków: 9
Rozpoczęcie kursu: 14:40

- Łączna ilość kilometrów usługi w ciągu dnia na w/w trasach wynosi około 260 km.
- Szacunkowa ilość biletów miesięcznych - 114.

3.3. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 tj. 186 dni nauki. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewni przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jady ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
3.5. Do obsługi realizacji dowozu uczniów należy zapewnić 3 autobusy o ilości min. 25, 30 i 40 miejsc siedzących.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego transportu opiekunów dowozu których zabezpiecza Zamawiający.
3.7. Nadzór nad prawidłowa realizacją zamówienia sprawować będzie z ramienia Gminy Pani Iwona Borek - Kucharzewska oraz dyrektorzy szkół, do których dowożeni będą uczniowie oraz ustanowiony przedstawiciel Wykonawcy.
3.8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3.9. Warunki realizacji zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przewozu zgodnie z wykazem tras opisanych w Załączniku Nr 1 do umowy.
b) Przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia (nie później niż przed 4 września 2023 r.), Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym w celu potwierdzenia zgodności wykazu tras i przystanków oraz godzin świadczenia usług, który będzie dostosowany do planu zajęć poszczególnych placówek. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów.
c) Kierowca powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania przewozu osób w tym dzieci.
d) Dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem lekcji i odebrane po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy.
e) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia w ilości niezbędnej do wykonania zadania w pełni sprawnych technicznie środków przewozowych o minimalnej liczbie miejsc siedzących odpowiadającej liczbie uczniów na danej trasie wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami musza spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu technicznego pojazdów wykorzystywanych do realizacji usług w czasie trwania roku szkolnego. Usługa świadczona będzie pojazdami, które zostaną wskazane w złożonej ofercie. O fakcie świadczenia usługi pojazdem innym niż przedstawiony w ofercie, Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty spełniające warunki SWZ.
f) W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek na własny koszt w ciągu 30 minut aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci zorganizować pojazd zastępczy, w celu zapewnienia dowozu dzieci do szkół i odwozu do miejsca zamieszkania, transport zastępczy o standardzie nie gorszym niż jego pojazd którym świadczy usługi, oraz powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.
g) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierci czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialności za działania kierowcy w czasie przewozu uczniów.
h) Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NNW przewożonych osób oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
i) Wykonawca zobowiązany jest w celu realizacji dowozu i odwozu uczniów posiadać zezwolenia na wykonywanie przewozów uczniów na wskazanych trasach oraz inne niezbędne uzgodnienia.
j) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Kierowca pojazdu zobowiązany jest współdziałać z opiekunem w zakresie bezpieczeństwa w czasie jazdy i postoju, biorąc pod uwagę wskazówki opiekuna.
k) Pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi muszą być utrzymane w należytym stanie technicznym, porządku oraz odpowiednio oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami zapewniające bezpieczny przewóz dzieci.
l) W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach nie może zalegać lód , tak aby były bezpieczne.
m) Wykonawca zamówienia musi realizować przewóz uczniów zgodnie z przepisami prawa a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.2201 ) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047)
n) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199420,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199420,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Bodzentyn Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521278500

7.3.3) Ulica: Szosa 26a

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199420,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.