eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie projektu wnętrz i wyposażenia Centrum Interpretacji zespołu zabytkowego Starego Miasta w adaptowanych piwnicach przy ul. Brzozowej 11/15 w Warszawie, zgodnie z Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, nazwa zadaniaRenowacja i adaptacja na cele kultu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Warszawa: Wykonanie projektu wnętrz i wyposażenia Centrum Interpretacji zespołu zabytkowego Starego Miasta w adaptowanych piwnicach przy ul. Brzozowej 11/15 w Warszawie, zgodnie z Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, nazwa zadania: Renowacja i adaptacja na cele kulturalne zabytkowych piwnic staromiejskich Warszawy na obszarze wpisu na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO
Numer ogłoszenia: 200352 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu wnętrz i wyposażenia Centrum Interpretacji zespołu zabytkowego Starego Miasta w adaptowanych piwnicach przy ul. Brzozowej 11/15 w Warszawie, zgodnie z Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, nazwa zadania: Renowacja i adaptacja na cele kulturalne zabytkowych piwnic staromiejskich Warszawy na obszarze wpisu na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej urządzenia wnętrz i wyposażenia Centrum Interpretacji zespołu zabytkowego Starego Miasta w adaptowanych piwnicach przy ul. Brzozowej 11/15 w Warszawie. Dokumentacja projektowa obejmuje projekt wnętrz, kosztorys i specyfikację wyposażenia. Projekt wnętrz pomieszczeń adaptowanych na interaktywne Centrum Interpretacji zabytkowego zespołu Starego Miasta będzie zawierać rzuty, rozwinięcia ścian, kolorystykę, rzuty sufitów, wyposażenie, rozmieszczenie i dobór oświetlenia, zestawienia materiałów stolarki i ślusarki, rysunki wykonawcze i detale techniczne przyjętych rozwiązań oraz inne elementy opracowania wynikające ze specyfiki tego typu projektów. Projekt wnętrz powinien uwzględniać urządzenie tarasu na dachu (wnętrze podwórka) obiektu wraz z uszczegółowieniem rozwiązań świetlików i przeszkleń dachowych siedzisk i donic na zieleń oraz nawierzchni kamiennej tarasu wraz z odprowadzeniem wody. Projekt wnętrz powinien być dostosowany do projektów branżowych wykonawczych, co oznacza iż, jeśli na etapie wykonania projektu zajdzie potrzeba wprowadzenia zmian wynikających ze sposobu ekspozycji, czy konieczności zaprojektowania odpowiednich parametrów i wyposażenia sali projekcyjnej, należy je uzgodnić z branżystami i wprowadzić do projektów wykonawczych. Dokumentacja projektowa powinna zawierać specyfikację wraz z kosztami wyposażenia (dot. zakupu i montażu) sal ekspozycyjnych i projekcyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.84.20.00 - Usługi projektowania wnętrz Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: I) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. II) Wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. brutto każde, obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej urządzania wnętrz w obiektach wpisanych do rejestru zabytków. III) Wykażą, że dysponują co najmniej 1 projektantem, który będzie pełnił funkcję projektanta wiodącego, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej. Projektant wiodący musi być członkiem Okręgowej Izby Architektów. IV) Wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba ta musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający będzie dokonywał oceny podmiotowej Wykonawców zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu . Ocena spełnienia wymogu określonego w pkt. II) dokonana zostanie na podstawie załączonego do oferty wykazu (zgodnego z załącznikiem nr 3 do siwz) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. brutto każde, obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej urządzania wnętrz w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, potwierdzonych dokumentami (np. referencjami), że zamówienia wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia wymogu określonego w pkt.III) i IV) dokonana zostanie na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (zgodnego z załącznikiem nr 4 do siwz), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, potwierdzonych właściwymi uprawnieniami oraz dokumentami o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. brutto każde, obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej urządzania wnętrz w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ; d) Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. c) zostały wykonane należycie; e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. f) Uprawnienia dla osób wymienionych w pkt III) i IV), potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. g) Aktualne zaświadczenia potwierdzające, że wskazane w pkt III) i IV) osoby są członkami właściwych izb samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BZP Urzędu m.st. Warszawy,ul. Canaletta 2, 00-099 W-wa, p.12,IIp.,u Teresy Sienkiewicz (0-22 595-33-62) g.8.00÷16.00 po opłaceniu 35zł w kasie ul.Miodowa 6/8,p.33 (g.12:30-15:00) lub otrzymać pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 11:30, miejsce: BZP Urzędu m. st. Warszawy,ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 2, w dniu 29.10. 2007 o godz. 12:00. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Artur Zbiegieni (BSKZ) , tel.: 0-22 556-49-84 b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Teresa Sienkiewicz - (BZP), tel.: 0-22 595-33-62 Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.