eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Rewitalizacja terenu zieleni pn. Ogród Róż przy ul. 3-go Maja w Nowym Mieście Lubawskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu zieleni pn. Ogród Róż przy ul. 3-go Maja w Nowym Mieście Lubawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48564729629

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

umnowemiasto.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenu zieleni pn. Ogród Róż przy ul. 3-go Maja w Nowym Mieście Lubawskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f966c86e-e55b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003547/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja Ogrodu Róż w Nowym Mieście Lubawskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200255/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Rewitalizacja terenu zieleni pn. Ogród Róż przy ul. 3-go Maja w Nowym Mieście Lubawskim, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni chodników, krawężników betonowych, obrzeży, ścian betonowych, murów z kamienia, ogrodzenia z przęseł stalowych, prefabrykatów betonowych, balustrad, demontaż siedzisk z listew drewnianych i koszy stalowych, wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na wysypisko, transport bloków i brył betonowych samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu, transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym, usunięcie warstwy piasku, mechaniczny demontaż słupów oświetleniowych,
b) wykonanie niecki fontanny wraz z wykończeniem i dostawą technologii fontanny,
c) dostawa konstrukcji stalowej tarasu – 413 kg,
d) wykonanie nawierzchnia tarasu z desek kompozytowych o szer. 25x160 mm – 26,4 m2,
e) dostawa podestu drewnianego z prefabrykowanych paneli – 1 kpl.,
f) wykonanie komory technologicznej,
g) wykonanie pergoli P1 i P2,
h) wykonanie schodów (1,2,4,5) oraz balustrady,
i) wykonanie widowni, w tym:
− schodów (w szczególności: obsadzenie prefabrykowanych stopni schodowych, na gotowej płycie – 68 szt.)
− siedzisk z prefabrykatów betonowych (w szczególności: montaż prefabrykatów betonowych – 72 elementów, dostawa i montaż konstrukcji stalowej dla siedzisk – 1,096 t, montaż profilowanych łat drewna egzotycznego – 1 120,00 m),
j) wykonanie sceny (w szczególności: montaż prefabrykatów betonowych – 27 elementów)
k) niwelacja terenu wraz wykorytowaniem, w tym:
− mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników – ok. 760,2 m2,
− ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników – ok. 325,8 m2,
l) montaż obrzeży betonowych o wymiarach 100x25x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na łukach o promieniach do 10 m – ok. 24,08 m,
m) czyszczenie i impregnacja okładzin kamiennych – ok. 210 m2,
n) wykonanie chodnika o nawierzchni mineralno-żwirowej – ok. 505 m2,
o) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w kolorze żółto-beżowym – ok. 581 m2,
p) montaż elementów małej architektury, w tym:
− koszy na śmieci – 15 szt.,
− ławek parkowych – 14 szt.,
q) zagospodarowanie zieleni, w tym:
− wykopanie krzewów – 33 szt.,
− ręczne karczowanie pni – 19 szt.,
− odmładzanie pojedynczych krzewów o średnicy korony do 2 m – 28 szt.,
− odmładzanie starszych drzew o średnicy pni 21-30 cm – 5 szt.,
− wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów – ok. 380 m2,
− oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci – wywiezienie zanieczyszczeń na odległość do 10,5 km – ok. 5 m3,
− mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej gr 20 cm – ok. 259 m3,
− dostawa i montaż obrzeża ogrodniczego z PCV – ok. 166,05 m,
− sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim z całkowitą zaprawą dołów, średnica/głębokość 0,7 m – Brzoza brodawkowata wys 3,0 do 3,5 m – 8 szt.,
− sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach o szerokości do 45 cm z zaprawą rowów do połowy głębokości – 2 262 szt.,
− sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych z całkowitą zaprawą dołów, średnica/głębokość – 0,5 m - 160 szt.,
− separacja warstw gruntu – agro-włóknina przeciw korzenna ściółkująca przy nasadzeniach pod rabaty – ok. 175 m2,
− obsadzenie kwietników krzewami róż – 464 szt.,
− sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim z całkowitą zaprawą dołów, średnica/głębokość 0,3 m – pnącza przy pergolach – 20 szt.
− obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi – ok. 23,925 m2,
− separacja warstw gruntu – agro-włóknina przeciw korzenna ściółkująca przy nasadzeniach dla kory – ok. 317 m2,
− ręczne rozrzucenie kory w miejscach nasadzeń na terenie płaskim gr. warstwy 2 cm – ok. 0,032 ha,
− orka glebogryzarką przyczepną – pod trawniki – ok. 0,112 ha,
− wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach przy uprawie ręcznej bez nawożenia – ok. 1 112,00 m2,
r) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym:
− studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 1,9 m z włazem żeliwnym kl. D-400 – 5 szt.,
− zasuwy typu 315 mm montowane na rurociągach PP – w studni KD6 – 1 kpl.,
− kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm – ok. 6 m,
− kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm – ok. 102 m,
s) wykonanie kanalizacji sanitarnej:
− studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 1,2 m z włazem żeliwnym kl. D-400 – 1 szt.,
− pompy wirowe odśrodkowe o układzie poziomym lub pionowym o napędzie elektrycznym o masie 0,05t – 1 kpl.,
− kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – ok. 14 m,
− montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewn. 63 mm – ok. 11 m,
− izolacja rurociągów śr. 63 mm otulinami z łupka PU gr. Izolacji 100 mm rurociąg tłoczny w ziemi – ok. 2 m,
t) wykonanie wodociągu oraz instalacji nawadniania:
− studnie rewizyjne z kręgów z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 1,7 m typ ciężki z włazem żeliwnym kl. D-400 – 1 szt.,
− wodomierze skrzydełkowe o śr. nominalnej 20 mm – 1 kpl.,
− zawory przelotowe i zwrotne z połączeniem na dwuzłączkę o śr. nominalnej 20 mm – 1 szt.,
− montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 40 mm – ok. 110,5 m,
− montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 32 mm – ok. 2,5 m,
− montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 25 mm – ok. 2 m,
− uliczne zdroje wodociągowe o śr. 25 mm – hydrant ogrodowy DN25 PN120 z odwadniakiem i stojakiem – 2 kpl.,
− izolacja rurociągów śr. 32 mm otulinami z łupka PU gr. Izolacji 100 mm rurociąg tłoczny w ziemi – ok. 2 m,
− dostawa i montaż i uruchomienie technologii instalacji nawadniania (dobór urządzeń wg specyfikacji dostawy) – 1 kpl.,
u) wykonanie instalacji elektrycznej, w tym: ręczne kopanie rowów dla kabli, ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, układanie kabli, badanie linii kablowej, ręczne zasypywanie rowów dla kabli, dostawa, montaż i wyposażenie rozdzielnic,
v) wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego – 9 słupów oświetleniowych parkowych,
w) wykonanie instalacji monitoringu terenu – 2 szt. kamer TVU.
5.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do bieżącego utrzymania zieleni zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej (projekt zieleni) stanowiącej załącznik B do SWZ w okresie 24 miesięcy od odbioru końcowego robót budowlanych.
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
5.4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej w zakresie: demontażu placu zabaw wraz z rozebraniem drewnianego obrzeża placu zabaw oraz wycinki drzew.
5.5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.7. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.6 i 5.7 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.9. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.10. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami oraz prace związane z bieżącym utrzymaniem zieleni.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.10 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45262300-4 - Betonowanie

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Oferta z najniższą ceną (tj. 5 058 984,23 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 1 900 000,00 zł), Zamawiający nie przewiduje zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy – Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5058984,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5058984,23 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.