eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego oraz sprzętu socjalno-bytowego na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu (drugie postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2023-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego oraz sprzętu socjalno-bytowego na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu (drugie postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Żywcu

1.3.) Oddział zamawiającego: PSSE w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665739

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338612137

1.5.8.) Numer faksu: +48338666773

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.zywiec@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-zywiec

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c171bf34-20c4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego oraz sprzętu socjalno-bytowego na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu (drugie postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c171bf34-20c4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00272185/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego oraz sprzętu socjalno-bytowego na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305309

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSSE.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138515,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu. Część I – Sprzęt i wyposażenie laboratoryjne − zakup i dostawa następującego towaru: szafa chłodząca – 1 szt., chłodziarka laboratoryjna – 1 szt., chłodziarka laboratoryjna - 1 szt., komora laminarna – 1 szt., suszarka– 1 szt., waga– 1 szt., miernik - 1 szt., zestawy filtracyjne - 1 szt., palnik gazowy - 1 szt., − serwis gwarancyjny (przeglądy gwarancyjne min. 1x/rok w okresie gwarancji), − serwis naprawczy (serwisowanie, przeglądy, kalibracje) w okresie gwarancji, − przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego w dniu odbioru, − dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych, wymaganych certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających parametry dostarczonych urządzeń, − montaż urządzeń nie wchodzi w zakres zamówienia, − towar należy dostarczyć do budynku będącego siedzibą Zamawiającego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 3 do pomieszczeń wskazanych w umowie. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w załączniku nr 5 do SWZ dla I części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42716200-0 - Suszarki

42310000-2 - Palniki

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38310000-1 - Wagi precyzyjne

42122500-5 - Pompy laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 112757,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu socjalno-bytowego na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno
Epidemiologicznej w Żywcu. Część II – Sprzęt socjalno-bytowy − zakup i dostawa następującego towaru: klimatyzatory – 8
szt., kosze laboratoryjne - 30 szt., − serwis gwarancyjny (przeglądy gwarancyjne min. 1x/rok w okresie gwarancji), − serwis
naprawczy (serwisowanie, przeglądy, kalibracje) w okresie gwarancji, − przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie
obsługi w siedzibie Zamawiającego w dniu odbioru, − dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentów
gwarancyjnych, wymaganych certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających parametry dostarczonych urządzeń, −
montaż urządzeń nie wchodzi w zakres zamówienia. − towar należy dostarczyć do budynku będącego siedzibą
Zamawiającego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 3 do pomieszczeń wskazanych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39224340-3 - Kosze

4.5.5.) Wartość części: 25757,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149397,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149397,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149397,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017381150

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149397,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-18 do 2023-09-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39790,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39790,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39790,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017381150

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39790,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-18 do 2023-09-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.