eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą-RFIL



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą-RFIL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0783627100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą-RFIL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e6d3b41-fc2c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013003/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą -RFIL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238895/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 378351,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Modernizacja oczyszczalnie ścieków w Solcu nad Wisłą-RFIL
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji biologiczno-mechaniczno-chemicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na nieruchomościach 258 i 261 w Solcu nad Wisłą w zakresie gospodarowania osadem ściekowym.
Przewidziano odprowadzenie osadu z komory stabilizacji oczyszczalni za pomocą rurociągu DN 160 do dwukomorowego poletka osadniczego. Na terenie poletka będzie następowało w sposób naturalny odwadnianie i osuszanie osadu. Woda odciekająca z osadu oraz woda opadowa poprzez drenaż w poletku zostanie odprowadzona do oczyszczalni ścieków. Zakres robót obejmuje w szczególności:
- wykonie murku oporowego ograniczającego teren poletka, wyniesionego około 70 cm powyżej gruntu,
- wyprofilowanie podłoża i ułożenie rozłożenie geomembrany i wykonania drenażu żwirowego z odprowadzeniem wody rurami drenarskimi do studzienki poza obrysem poletka. – wykonanie nawierzchni poletek z płyt drogowych pełnych i płyt ażurowych.
- połączenie istniejącej komory osadnikowej oczyszczalni z projektowanym poletkiem osadniczym za pomocą rurociągu PE RC SDR 17 DN 160 X 9,5.
- wyposażenie rurociąg w zasuwy nożowe DN 150, oraz zawór płuczący DN 80.
- wyposażenie pompowni DN 1500 w dwie pompy do wody brudnej o wydajności 5l/s i wysokości podnoszenia 6.0 m każda. Po otwarciu zasuwy przy przepompowni osad będzie spływał do komory pompowni. Po osiągnięciu żądanego poziomu w sposób ręczny zostaną załączone pompy w celu odpompowania osadu. Pompy będą spięte w jeden kolektor tłoczny, który zostanie wyposażony w zawory odcinające. Przewidziano swobodny spływ osadu na odcinku pomiędzy pompownią a osadnikiem oczyszczalni.
- odprowadzanie wód odciekowych i opadowych z poletka osadniczego instalacją z rur ze studzienkami inspekcyjnymi PP DN 400 z włączeniem do komory na sieci kanalizacji sanitarnej. Pompownię osadu należy wykonać w formie studzienki z prefabrykowanych kręgów betonowych, łączonych z zastosowaniem uszczelek, części denne studni monolityczne. Posadowienie studzienki na wylewce z chudego betonu. Studnia wyposażona w stopnie złazowe i właz o wymiarach 0,6x0,6m.
- zasilanie pompowni z istniejącego przyłącza energetycznego za pomocą kabla ziemnego, szafki przyłączeniowej.
- oświetlenie w obrębie poletka za pomocą lampy na słupie stalowym.
- utwardzenie placu manewrowego i chodnika z kostki brukowej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, obsługa geodezyjna, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej (dziennik budowy, atesty i deklaracje na materiały, inwentaryzacja geodezyjna, protokoły badań elektrycznych i sprawdzeń, oświadczenia kierownika budowy) oraz wszelkich innych prac nie objętych SWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt techniczny,
2) przedmiary robót,
3) SST,
4) wzór umowy.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej i SST. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Roboty budowlane będą prowadzone podczas ciągłej pracy oczyszczalni ścieków eksploatowanej przez Zamawiającego. Stąd też Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie zakłócić pracy funkcjonującej oczyszczalni. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za naruszenie parametrów ścieków oczyszczonych powstałych z przyczyn leżących po jego stronie.
Prace związane z rozbudową oczyszczalni ścieków należy prowadzić w sposób umożliwiający utrzymanie obiektu w ruchu.
Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, pochodzić z seryjnej bieżącej produkcji, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia pochodzenia urządzenia u producenta.
W trakcie trwania robót budowlanych oraz okresie gwarancji na urządzenia, muszą być skalkulowane koszty obowiązkowych autoryzowanych serwisów i przeglądów urządzeń. Po zakończeniu realizacji inwestycji oraz okresu gwarancji koszty obowiązkowych autoryzowanych serwisów i przeglądów ponosi Zamawiający.
Zdemontowane przez Wykonawcę instalacje i urządzenia pozostają własnością Zamawiającego i mają zostać dostarczone na wyznaczone przez Zamawiającego miejsce składowania na terenie oczyszczalni ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Hydrauliczne Robert Potrzebowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121648299

7.3.3) Ulica: Celinów 11

7.3.4) Miejscowość: Grabów nad Pilicą

7.3.5) Kod pocztowy: 26-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.