Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282957/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00304233/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku kompleksu szkolnego w Złotym Stoku na budynek wielofunkcyjny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zlotystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku kompleksu szkolnego w Złotym Stoku na budynek wielofunkcyjny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae8984b-0e60-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026023/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku kompleksu szkolnego w Złotym Stoku na budynek wielofunkcyjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282957/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.3.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku kompleksu szkolnego w Złotym Stoku na budynek wielofunkcyjny”. Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz Programu Rządowego Fundusz POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych
2. Zaprojektowanie robót budowlanych nastąpi w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Przebudowa budynku kompleksu szkolnego w Złotym Stoku z przeznaczeniem na budynek wielofunkcyjny użyteczności publicznej” Opracowanie PFU autorstwa mgr inż. Jana Hetnara, adaptowane przez: mgr inż. Andrzeja Szweca,.
3. Zamawiający udostępnia też dokumentację archiwalną określoną w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym część 3 SWZ oraz audyt energetyczny budynku użyteczności publicznej w Złotym Stoku.
Audyt energetyczny sporządzony został przez: BIO-EKO DOM DR INŻ. DAWID TĄTA, UL. STYCZYŃKIEGO 52/4, 41-500 CHORZÓW
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
-województwo:dolnośląskie,
-powiat:ząbkowicki,
-gmina:Złoty Stok,
- obręb ewidencyjny:Zloty Stok,
- numery ewidencyjny działki:345
5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie:
a. ekspertyzy technicznej stanu konstrukcji i elementów budynku, z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego w związku z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku
b. kompletnej dokumentacji projektowej dla całego zadania inwestycyjnego
c. pierwszego etapu robót budowlanych.
Pierwszy etap robót budowlanych obejmuje wykonanie stanu surowego zamkniętego (niezbędne rozbiórki, dach, izolacje, stolarkę okienną i drzwi wejściowe, elewację wraz z rynnami i obróbkami) pozwalającego na realizację robót wewnętrznych oraz zagospodarowania terenu w kolejnych etapach realizacji inwestycji.
Wszystkie opracowane dokumenty należy wykonać w oparciu o:
Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458),
Wykonawca w ramach opracowywanej dokumentacji projektowej uzyska niezbędne warunki, uzgodnienia i opinie oraz – w imieniu Inwestora – skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych.
2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie opracowania objęte SWZ, a nie wyszczególnione w odrębnej pozycji w Tabeli elementów rozliczeniowych (wersja papierowa + elektroniczna). Podane ilości egzemplarzy dla Zamawiającego nie uwzględniają ilości egzemplarzy Opracowań Projektowych lub elementów Opracowań Projektowych, które Wykonawca jest zobowiązany przygotować celem uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień, warunków, decyzji, pozwoleń i porozumień, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3) Zakres opracowań projektowych.
Zakres opracowań projektowych obejmuje m.in.:
Wyszczególnienie opracowań projektowych Ilość egzemplarzy dla Zamawiającego
wersja cyfrowa
(CD lub pendrive) edytowalna i nieedytowalna wersja papierowa
Ekspertyza techniczna 2 szt. 2 egz.
Projekt budowlany 2 szt. 3 egz.
Projekty wykonawcze niezbędne do właściwego wykonania zadania 2 szt. 3 egz.
Projekt aranżacji wnętrz 2 szt. 3 egz.
Przedmiar robót 2 szt. 3 egz.
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2 szt. 3 egz.
Kosztorys Inwestorski 2 szt. 2 egz.
4) Dodatkowe wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót muszą być uszczegółowione do co najmniej pierwszych pięciu cyfr (kategorie) słownika głównego CPV.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje także czynności nadzoru autorskiego w zakresie realizowanego etapu robót budowlanych.
6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, został określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w OPZ część 3 SWZ, Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz w Części II – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2588166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2588166,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB “MAXBUD”ABJ sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871635183
7.3.3) Ulica: Bystrzycka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-215
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2588166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZŁOTY STOK
więcej: przetargi ZŁOTY STOK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.