Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294918/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół/ośrodków wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023 z terenu Gminy Olkusz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ EDUKACJI W OLKUSZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32/626-01-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eduk1@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/szedukacji
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa administracyjno-organizacyjna i finansowo-księgowa szkół
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół/ośrodków wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023 z terenu Gminy Olkusz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e5f00e-14ba-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034001/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół/ośrodków wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023 z terenu Gminy Olkusz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZE.331-2/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 329570,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół/ośrodków wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023 z terenu Gminy Olkusz, z miejsca zamieszkania do:
1. Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu ul. Skalska 22 i z powrotem - 8 uczniów niepełnosprawnych:
2.Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Olkuszu, ul. Kosynierów 12 i z powrotem - 1 uczeń niepełnosprawny;
3. Zespołu Szkół Specjalnych w Olkuszu ul. J. Kochanowskiego 2 i z powrotem - 24 uczniów niepełnosprawnych:
5. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59 – 2 uczniów niepełnosprawnych (w tym 1 na wózku Inwalidzkim)
Od dnia rozpoczęcia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w roku szkolnym 2022/2023 do dnia
zakończenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w roku szkolnym 2022/2023, do placówek nieferyjnych
w dniach zajęć dydaktycznych z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych/letnich i innych dni dodatkowo wolnych
od nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2022/2023 oraz do placówek nieferyjnych w okresie prowadzenia zajęć
dydaktyczno- opiekuńczych z wyłączeniem przerw pracy placówki w roku szkolnym 2022/2023.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. KALETA Renata Kaleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370109525
7.3.3) Ulica: Os. Władysława Łokietka 21/23,
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Biała Przemsza w ciągu drogi powiatowej nr 1121K w m. Kaliś
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Wynajem ambulansów typu C
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.