eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźno › Dostawa kamery oraz wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i z osprzętem oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kamery oraz wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i z osprzętem oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Miedźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317-80-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ace6e80-23f2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kamery oraz wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i z osprzętem oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ace6e80-23f2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025472/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa kamery oraz wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i z osprzętem oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kamery oraz wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i  z  osprzętem oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina” wskazanego w dodatku nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z wniesieniem sprzętu w godzinach pracy Urzędu Gminy. Miejscem dostawy jest wskazane pomieszczenie w budynku Urzędu Gminy ul. Ułańska 25, 42-120 MIEDŹNO.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi dodatek nr 7 do SWZ, Opisem przedmiotu zamówienia (dodatek nr 6 do SWZ), obowiązującymi przepisami prawnymi.
4. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone we wzorze/projekcie umowy i opisie przedmiotu zamówienia.
5. Dopuszcza się złożenie oferty z produktami równoważnymi , o parametrach nie niższych (gorszych) niż podane w opisie przedmiotu zamówienia tj. dodatek nr 6 do SWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na parametry równoważne do produktów opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 6 dodatku nr 1a do SWZ -Opis oferowanego sprzętu, -,,Parametry zmienione” (według informacji zamieszczonych pod tabelą w dodatku nr 1a do SWZ). Jeżeli Wykonawca w dodatku nr 1a do SWZ -Opis oferowanego sprzętu, nie wypełni w danej/-ych pozycji/-ach kolumny nr 6, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkty, o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (dodatku nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48515000-1 - Pakiety oprogramowania do wideokonferencji

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie dnia 11-08-2023r. zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający udostępnił Wykonawcom druk formularza ofertowego, w którym w pkt 3 podał:
3. Oświadczam(y), że na sprzęt zostanie udzielona gwarancja producenta na okres nie krótszy niż 21 miesiące licząc od podpisania protokołu odbioru
Zamiast
3. Oświadczam(y), że na sprzęt zostanie udzielona gwarancja producenta na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od podpisania protokołu odbioru.
W § 1 ust. 9 wzoru/projektu umowy stanowiącego dodatek do SWZ Zamawiający określił: Okres gwarancji producenta na dostarczony sprzęt wynosi minimum 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych gwarancji producenta.
Zamówienie objęte jest dofinansowaniem ze środków w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
Okres gwarancji stanowi istotny element oferty i w konsekwencji umowy, dlatego Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
W postępowaniu złożono 2 oferty:
1. ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno
( oferta nr 1)
Cena brutto (C): 41 179,17 zł

2. BEMIX MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Krakowska 52/2, 41-808 Zabrze ( oferta nr 2)
Cena brutto (C): 42 113,00 zł

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41179,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42113,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.