eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Treningowy park przeszkodowy Ninja dla dzieci i dorosłych na Radogoszczu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Treningowy park przeszkodowy Ninja dla dzieci i dorosłych na Radogoszczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5a99247-eff1-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Treningowy park przeszkodowy Ninja dla dzieci i dorosłych na Radogoszczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5a99247-eff1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Treningowy park przeszkodowy Ninja dla dzieci i dorosłych na Radogoszczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273170,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy konstrukcji treningowych umożliwiających treningi rozwojowe typu Ninja/OCR na terenie Parku Łódzkich Harcerek przy
ul. Łososiowej w Łodzi. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii
na prowadzenie robót budowlanych, zakup i montaż urządzeń treningowych i elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni bezpiecznych z gumowych mat przerostowych oraz założenie/odtworzenie trawników.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Wygrodzenie i zabezpieczenie terenu trwałym ogrodzeniem,
b) Zakup, dostawa i montaż urządzeń treningowych:
• Konstrukcja nr 1 minimum 3 segmenty, każdy segment o wymiarach minimum 3mx3m, w skład której wejdą:
- obrotowa rura z bolcami typu Wariat - obracająca się rura z uchwytami
(dł. uchwytu 25cm),
- liny do podciągania się typu Rope Climbing o długości ok. 240-260 cm,
min. 6 szt. Liny jutowe przymocowane do drążków, w celu wspinania się na nie na wysokość ok. 4,5m,
- drabinka prosta typu Monkey bar o długości min. 3 m,
- drabinka Salmona,
- przeszkoda typu Chomik,
- ścianka wspinaczkowa - pionowa tablica z zamontowanymi różnymi rodzajami chwytami wspinaczkowymi,
- pionowa ściana min. 2,4 m,
- ścianka/ścianki z labiryntem podwieszone do konstrukcji,
- kulki min. 6 szt.,
- przeszkoda typu Cliff hanger,
- przeszkoda typu Flying monkey bars,
- przeszkoda typu Killer Plank,
- przeszkoda typu Kołkownica,
- przeszkoda typu Dragon trail,
- przeszkoda typu Snake,
- przeszkoda typu Trapez min 2 szt.,
- przeszkoda typu Równoważnia ze skrętami o wysokości około 70cm nad ziemią, długości min. 4 m. Równoważnia z różnymi skrętami, belkami równoważnymi oraz grzybkami,
- przeszkoda typu Równoważnia prosta o wysokości około 70cm nad ziemią
i długości ok 5-6m,
- przeszkoda typu Multirig (klasyczny i kółka + drążek),
- przeszkoda typu Low Ring,
• Konstrukcja nr 2 minimum dwa segmenty, całość o wymiarach nie mniejszych niż 3m szerokości i 6m długości, w skład której wejdą:
- tory podstawowe w nazwie głównej wyposażone w poziome drążki,
- chwyty,
- ringi,
- przeszkoda typu Fireman,
- jeden tor zewnętrzny z liną poziomą i długim poziomym drążkiem,
c) Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury:
• ławki min. 2 szt.,
• stojaki rowerowe min. 2 szt.,
• tablica informacyjna z instrukcją dot. korzystania z powstałej atrakcji oraz tablica BO,
d) wykonanie przepuszczalnej nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych
pod nowymi konstrukcjami,
e) założenie/odtworzenie trawników,
f) wykonanie obsługi geodezyjnej,
g) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą z kartami technicznymi oraz certyfikatami zamontowanych urządzeń,
h) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń,
i) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTREME CONSTRUCTION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691618048

7.3.3) Ulica: ul. Ku Dołom 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.