eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu" w ramach 4 części współfinansowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” w ramach 4 części współfinansowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” w ramach 4 części współfinansowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7847f08-3835-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu - 4 zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt realizowany w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, podział. 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakt. socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4
rozdziału VIII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.
344), tj.:
1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu oraz adresy e mail Wykonawców podane w
formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w
formularzu ofertowym
lub
2) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie
Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć
ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy
przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin
korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal
B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 -
1600.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru
opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2021 po. Nr 2070), z zastrzeżeniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie – Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana – Michała Furgacz, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Część nr 1:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Aptecznej 19A/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.
Część nr 2:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/8, (...)
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/9, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 (...)
Część nr 4:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Marszałkowska 8/1, (...)
nr postępowania WIZP.271.65.2023.ED.
oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz Firma PZP24.pl z siedzibą 54-203 Wrocław ul. Legnicka 57D lok. B/J, z którą Administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

(...)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP.271.65.2023.ED

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Aptecznej 19A/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.
Powierzchnia użytkowa - 54,51 m2
Kubatura - 326,04 m3
Wysokość kondygnacji - 2,89 m
Ilość pomieszczeń (kuchnia, 2 pokoje, łazienka, kuchnia, pom. Gospodarcze, wiatrołap) - 6.

W mieszkaniu będą prowadzone roboty rozbiórkowe, naprawcze, montażowe, remontowe w pełnej problematyce branżowej.
W mieszkaniu znajdować się będzie kuchnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje mieszkalne, łazienka oraz wiatrołap.
Projektuje się montaż kotła węglowego klasy V wraz z buforem wodnym o pojemności 300 l.

Należy wykonać w całym mieszkaniu instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania.

2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH:
1) Uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,
2) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
3) montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,
4) Wymiana stolarki okiennej,
5) wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
6) Wymiana drzwi wejściowych do lokalu,
7) Wymiana drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,
8) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
9) wykonanie nowej konstrukcji podłogi z legarów drewnianych zamocowanych na stropie,
10) ocieplenie posadzki płytami styropianowymi,
11) Wykonanie poszycia podłogi z dwóch warstw płyty OSB,
12) Ułożenie podłogi z paneli podłogowych,
13) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu,
14) montaż osprzętu elektrycznego: gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy oświetleniowe sufitowe,
15) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,
16) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,
17) wymiana elementów instalacji centralnego ogrzewania: kaloryfery, kocioł węglowy (Klasy V) wraz z buforem wodnym o pojemności 300 l. spełniający wymogi Uchwały nr V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dn. 7 kwietnia 2017nr w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji w których następuje spalanie paliw,
18) montaż bojlera elektrycznego,
19) montaż miski ustępowej typu kompakt,
20) Montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,
21) montaż umywalki naściennej w łazience szer. 50 cm,
22) Montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,
23) Montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy przyłączeniowej 6,8 kW,
24) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołów z pomiarów,
25) Wykonanie nowych schodów do budynku oraz pochylni dla niepełnosprawnych z kostki brukowej oraz obrzeży betonowych.

Izolacje termiczne:
- izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana,
- izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania,
- okna: planowana wymiana.
Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca folia w płynie, pod płytkami terakota w łazience (podłoga oraz ściany).

3. WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ:
- Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową;
- Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm;
- Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych – terakota, podobnie w kuchni i korytarzu;
- Stolarka okienna – okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K);
- Parapety zewnętrzne - zamontować parapety stalowe;
- Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV;
- Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe i pokojowe) – skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną;
- Drzwi zewnętrzne – do wymiany (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR.

Remont mieszkania nie powoduje żadnych zmian konstrukcyjnych w obrębie lokalu. W przestrzeni mieszkania zmiany polegają na wzniesieniu nowej ścianki działowej murowanych gr. 9cm, oraz wykonaniu izolacji termicznej posadzek. Istniejące mieszkanie jest w stanie technicznym złym. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Apteczna 19 A w Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym osoby na wózku inwalidzkim poprzez wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w technologii muru oporowego z wypełnieniem nawierzchnia z kostki brukowej.
Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian.
Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/8, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.
Projektowane dane techniczne lokalu mieszkalnego:
powierzchnia użytkowa - 47,89 m2
Kubatura - 127,86 m3
Wysokość kondygnacji - 3,05 m
Ilość pomieszczeń (kuchnia.2 pokoje, łazienka, kuchnia, pom. gospodarcze, wiatrołap) – 6.

W mieszkaniu znajduje się kuchnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje mieszkalne, łazienka oraz wiatrołap.
Projektuje się montaż pieca na pellet z płaszczem wodnym przeznaczony do instalacji w układzie centralnego ogrzewania o moc użytkowej 3,3-12,4 kW.

Należy wykonać w całym mieszkaniu instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania.


2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH:
1) Demontaż wykładzin podłogowych pcv,
2) Demontaż wyposażenia łazienki : wc, bojler stalowy,
3) Skucie luźnych tynków na ścianach i sufitach przyjęto ok 40% powierzchni ścian,
4) demontaż drzwi wewnątrzlokalowych wraz z ościeżnicami,
5) demontaż drzwi wejściowych do lokalu,
6) demontaż żeliwnych pionów kanalizacyjnych,
7) oczyszczenie powierzchni stropu nad piwnicą,
8) obniżenie poziomu pomieszczeń o 45 cm,
9) obniżenie posadzek w celu wykonania izolacji podłóg,
10) demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,
11) rozebranie fragmentu chodnika z kostki brukowej przed budynkiem.

Przewidywane prace remontowe:
1) Uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,
2) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
3) Montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,
4) Wymiana stolarki okiennej,
5) wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
6) Wymiana drzwi wejściowych do lokalu,\
7) Wymiana drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,
8) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
9) wykonanie nowej konstrukcji podłogi z legarów drewnianych zamocowanych na stropie,
10) wykonanie podkładu z chudego betonu pod izolacje termiczną,
11) ocieplenie posadzki płytami styropianowymi XPS,
12) Ułożenie podłogi z paneli podłogowych,
13) Wykonanie okładzin ścian łazienki i posadzki z płytek ceramicznych,
14) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu wraz z montażem osprzętu elektrycznego : gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy oświetleniowe sufitowe.
15) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,
16) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,
17) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania : kaloryfery, piec na pellet z płaszczem wodnym przeznaczony do instalacji w układzie centralnego ogrzewania . Obudowa ze stali lakierowanej . Panel z ceramiki . Moc użytkowa 3,3-12,4 kW.
18) montaż bojlera elektrycznego,
19) montaż miski ustępowej typu ,,Kompakt"
20) Montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,
21) montaż umywalki naściennej w łazience o szerokości 50 cm,
22) Montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,
23) Montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy przyłączeniowej 6.8 kW
24) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołu z pomiarów.

Izolacje termiczne:
- izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana.
- izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania
- okna – planowana wymiana
Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca (folia w płynie ) pod płytkami terakota w łazience (podłoga oraz ściany).



3. WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ:
- Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową.
- Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm.
- Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych – terakota, podobnie w kuchni i korytarzu.
- Stolarka okienna- istniejąca – okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K).
- Parapety zewnętrzne - zamontować parapety stalowe.
- Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV
- Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe, pokojowe) – skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną
- Drzwi zewnętrzne – do wymiany (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR

Remont mieszkania nie powoduje żadnych zmian konstrukcyjnych w obrębie lokalu. W przestrzeni mieszkania zmiany na wykonaniu izolacji termicznej posadzek.

Mieszkanie w stanie technicznym złym. Wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, należy wykonać zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasna 7/8 w Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym osoby na wózku inwalidzkim. Mieszkanie nie posiada schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynków zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 0,9 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym.
Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian.
Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/9, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.
Powierzchnia użytkowa - 31,11 m2
Kubatura - 93,33 m3
Wysokość kondygnacji - 3,56 m
Ilość pomieszczeń (kuchnia , pokój, łazienka, wiatrołap) - 4 .

Obecnie lokal ten jest pustostanem i w celu przywrócenia jego funkcji mieszkaniowych należy dokonać jego remontu i częściowej przebudowy wewnątrz lokalu, przystosowując go do funkcji i warunków mieszkaniowych.

W mieszkaniu zaplanowano roboty rozbiórkowe, naprawcze, montażowe, remontowe w pełnej problematyce branżowej. Mieszkanie składać się będzie z kuchni, pokoju mieszkalnego, łazienki oraz wiatrołapu.

2. Projektowane prace remontowe mieszkania:
Zaprojektowano montaż pieca na pellet o mocy 4 kW. Klasa energetyczna A+ Pozwalający ogrzać pomieszczenie o kubaturze do 120 m3 ( indywidualnie dobrany do projektowanej kubatury ogrzewanych pomieszczeń ) Przeznaczony do niewielkich pomieszczeń - kompaktowa obudowa, możliwość montażu na podłodze (wbudowane nóżki) lub z wykorzystaniem opcjonalnego zestawu montażowego do zamontowania na ścianie. Boczne lub tylne odprowadzenia spalin. Posiadający automatyczne rozpalanie, możliwość ustawienia temperatury pomieszczenia i jej kontrolowania stopniową regulację mocy grzewczej , możliwość programowania tygodniowego , autonomiczną pracę do min. 8 godzin na jednym zbiorniku paliwa. Ponadto powinien mieć możliwość odwrócenia wentylatora nadmuchowego o np.180 st. i skierowania nadmuchu do tyłu przez ścianę do przyległego pomieszczenia - dystrybucja gorącego powietrza umożliwiająca ogrzanie przyległego pomieszczenia znajdującego się za ścianą przy której zainstalowany jest piecyk.

Przewidziano wykonanie w całym mieszkaniu instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania.

4. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH
1) demontaż wykładzin podłogowych pcv,
2) demontaż wyposażenia łazienki : wc, umywalka ,
3) skucie luźnych tynków na ścianach i sufitach przyjęto ok 40% powierzchni ścian,
4) demontaż drzwi wewnątrzlokalowych wraz z ościeżnicami,
5) demontaż drzwi wejściowych do lokalu,
6) demontaż żeliwnych pionów kanalizacyjnych,
7) demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,
8) rozebranie betonowych schodów wejściowych do budynku,
9) obniżenie posadzek w celu wykonania izolacji podłóg
10) demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,
11) rozebranie fragmentu chodnika z kostki brukowej przed budynkiem,
Przewidywane prace remontowe :
1) uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,
2) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
3) montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,
4) wymiana stolarki okiennej,
5) wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
6) wymiana drzwi wejściowych do lokalu,
7) wymiana drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,
8) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
9) wykonanie podkładu z chudego betonu pod izolacje termiczną,
10) ocieplenie posadzki płytami styropianowymi XPS,
11) ułożenie podłogi z paneli podłogowych,
12) wykonanie okładzin ścian łazienki i posadzki z płytek ceramicznych,
13) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu,
14) montaż osprzętu elektrycznego : gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy
15) oświetleniowe sufitowe.
16) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,
17) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,
18) montaż pieca na pellet o mocy 4 kW ,
19) montaż grzejnika łazienkowego elektrycznego,
20) montaż bojlera elektrycznego,
21) montaż miski ustępowej typu ,,Kompakt"
22) montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,
23) montaż umywalki naściennej o szerokości 50 cm w łazience,
24) ·montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,
25) montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy przyłączeniowej 6,8 kW
26) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołu z pomiarów .
27) podniesienie kostki brukowej przed wejściem do mieszkania (likwidacja progu).

Izolacje termiczne:
- izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana.
- izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania,
- okna – planowana wymiana
- drzwi zewnętrzne – planowana wymiana,
Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca (folia w płynie) pod płytkami

Remont mieszkania nie powoduje żadnych zmian konstrukcyjnych w obrębie lokalu. W przestrzeni mieszkania zmiany polegają na wzniesieniu nowej ścianki działowej murowanej gr. 8 cm, oraz wykonaniu izolacji termicznej posadzek, oraz obniżeniu sufitów poprzez wykonanie zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych.

Mieszkanie w stanie technicznym złym. Wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, należy wykonać zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

4. WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ.
 Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową.
 Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i w strefie mokrej przy zlewozmywaku aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm.
 Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych oraz kuchni i korytarzu wykonać okładziny z płytek gresowych.
 Stolarka okienna – okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K)
 Parapety zewnętrzne - zamontować parapety stalowe.
 Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV
 Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe i pokojowe) – skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną
 Drzwi zewnętrzne – do wymiany (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR.
Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasna 7/9 w Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym osoby na wózku inwalidzkim. Mieszkanie nie posiada schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynków zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 0,9 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym.
Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian.
Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Marszałkowska 8/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.
Powierzchnia użytkowa - 40,95 m2
Kubatura - 106,06 m3
Wysokość kondygnacji - 2,59 m
Ilość pomieszczeń (kuchnia .pokój, łazienka, wiatrołap) - 4 .

Obecnie lokal ten jest pustostanem i w celu przywrócenia jego funkcji mieszkaniowych należy dokonać jego remontu i częściowej przebudowy wewnątrz lokalu, przystosowując go do funkcji i warunków mieszkaniowych.
W mieszkaniu będą prowadzone roboty rozbiórkowe, naprawcze, montażowe, remontowe w pełnej problematyce branżowej.

W mieszkaniu znajdować się będzie kuchnia, pokój mieszkalny, łazienka oraz wiatrołap.
Zaprojektowano montaż pieca na pellet o 4 kW Klasa energetyczna A+ Pozwalający ogrzać pomieszczenie o kubaturze do 120 m3 ( indywidualnie dobrany projektowanej kubatury ogrzewanych pomieszczeń ) Przeznaczony do niewielkich pomieszczeń - kompaktowa obudowa, możliwość montażu na podłodze (wbudowane nóżki) lub z wykorzystaniem opcjonalnego zestawu montażowego do zamontowania na ścianie. Boczne lub tylne odprowadzenia spalin .Posiada automatyczne rozpalanie, możliwość ustawienia temperatury pomieszczenia i jej kontrolowania stopniową regulację mocy grzewczej , możliwość programowania tygodniowego , autonomiczną pracę do min. 8 godzin na jednym zbiorniku paliwa. Ponadto powinna być możliwość odwrócenia wentylatora nadmuchowego o np.180 st. i skierowania nadmuchu do tyłu przez ścianę do przyległego pomieszczenia - dystrybucja gorącego powietrza umożliwiając ogrzanie przyległego pomieszczenia znajdującego się za ścianą przy której zainstalowany jest piecyk.

Należy wykonać w całym mieszkaniu instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania.

2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH:
1) demontaż wykładzin podłogowych pcv,
2) demontaż boazerii drewnianych ze ścian,
3) demontaż boazerii drewnianych z sufitów,
4) demontaż wyposażenia łazienki : wc, umywalka ,
5) skucie luźnych tynków na ścianach i sufitach przyjęto ok 40% powierzchni ścian,
6) demontaż drzwi wewnątrzlokalowych wraz z ościeżnicami,
7) demontaż drzwi wejściowych do lokalu,
8) demontaż żeliwnych pionów kanalizacyjnych,
9) demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,
10) obniżenie posadzek w celu wykonania izolacji podłóg
11) wykonanie podkładu z chudego betonu gr 10 cm pod posadzki,
12) wykonanie izolacji cieplnych pod posadzkowych z płyt styropianowych XPS o gr 15 cm
13) wykonanie posadzki cementowej gr 6 cm zatartej na gładko przy użyciu miksokreta,
14) demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,
15) uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,
16) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
17) montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,
18) wymiana stolarki okiennej,
19) wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
20) montaż drzwi wejściowych do lokalu,
21) montaż drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,
22) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
23) ułożenie podłogi z paneli podłogowych,
24) Wykonanie okładzin ścian łazienki i posadzki z płytek ceramicznych,
25) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu wraz z osprzętem elektrycznym (gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy oświetleniowe sufitowe.
26) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,
27) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,
28) montaż pieca na pellet o mocy minimum 4 kW ,
29) montaż grzejnika łazienkowego elektrycznego,
30) montaż bojlera elektrycznego,
31) montaż miski ustępowej typu ,,Kompakt"
32) montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,
33) montaż umywalki naściennej szerokości 50 cm w łazience,
34) ·montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,
35) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołów z pomiarów,
36) montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy 6,8 kW.
37) wykonanie podejścia do budynku poprzez podniesienie poziomu kostki brukowej
(likwidacja progu).

Izolacje termiczne:
- izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana.
- izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania
- okna – planowana wymiana
- drzwi zewnętrzne – planowana wymiana

Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca folia w płynie pod płytkami terakota w łazience (podłoga oraz ściany).

3. WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ.
- Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową.
- Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm.
- Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych – terakota, podobnie w kuchni i korytarzu.
- Stolarka okienna- zamontować okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K)
- Parapety zewnętrzne – zamontować parapety stalowe.
- Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR
- Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe, pokojowe)– skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną
- Drzwi zewnętrzne – (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR.

Istniejące mieszkanie jest w stanie technicznym złym. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. 1. Wraz z ofertą należy złożyć (odpowiednio dla części nr 1-4):

1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (odpowiednio dla Cz. 1-4). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
II.Pełna nazwa zamówienia:
Część nr 1:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Aptecznej 19A/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

Część nr 2:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/8, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

Część nr 3:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/9, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

Część nr 4:
„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Marszałkowska 8/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.

III. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.2. rozdz. XI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).

5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.

6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.

1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ
– odpowiednio dla zadania, na które Wykonawca składa ofertę.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektr. (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifik.
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektr.opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
II. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.
Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektr.
– zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę
także pliku podpisującego, który generuje się automat. podczas złożenia podpisu.
III. c.d opisu przedmiotu zamówienia:
dot. części 1-4:
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projekt., STWIORB, oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki doSWZ.
Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowo-kosztorysowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania (poza robotami ujawnionymi w trakcie ich wykonywania, nieobjętymi zamówieniem podstawowym lub robotami zamiennymi), a w szczególności związane z robotami przygot.i koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamów.. Ponadto Wykonawca w cenie wyk.robót winien uwzględnić wszystkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wyk. i odbioru robót bud.załączonych w SWZ.
Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamów.nastąpi zgodnie z PPU - § 13.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przed.umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
Okres rękojmi na przedmiot zam.wynosi 5 lat.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków okr. w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z zał.do SWZ przedmiaru robót (t.j. prace budowlane, instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób okr. w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wyk.usługi transportowe, dostawców materiałów bud., sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadz. dział. gosp., urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych W., wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dok. zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Z. oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczeg.okr.w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi zał.nr 3 do SWZ.
IV. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dot. cz. 1-4).
V. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania (dot. cz.1-4).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.