eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/783835

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae4ba0-10fe-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031340/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361138,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie przy ul. Łęczyńska 8, 97-330 Sulejów, adres inwestycji : dz. nr ew. 714/5, obręb 0022 Włodzimierzów, gm. Sulejów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• wkucie instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu,
• wkucie instalacji centralnego ogrzewania w ścianie szczytowej, wykonanej obecnie natynkowo,
• usunięcie istniejących powłok malarskich, lamperii, okładzin z płyt,
• skucie i uzupełnienie odspojonych tynków,
• wyrównanie powierzchni ścian poprzez uzupełnienie tynków,
• wykonanie gładzi gipsowych,
• malowanie farbą doborową,
• zerwanie warstw posadzkowych,
• wykonanie nowego podłoża pod posadzkę wraz z izolacjami,
• wykonanie elastycznej nawierzchni sportowej na ruszcie,
• dostawa i montaż wyposażenia sportowego w zakresie projektowanych dyscyplin sportowych,
• dostawa i montaż osłony słupków, narożników, filarów - elementów zabezpieczających pionowe wystające krawędzie betonowe.
Uwaga w zakresie nawierzchni sportowej:
Wierzchnia warstwa z winylu o strukturze skórki pomarańczy min. gr. 2,1 mm, wzmocniona siatką z włókna szklanego, warstwa spodnia sprężysta z pianki PCV, ułożona na ruszcie drewnianym z legarów podwójnych i podwójnej warstwie płyt OSB rozkładającej obciążenia, powierzchniowo-elastyczna.
Jako wymagany wzorzec należy traktować wykładzinę produkcji GERFLOR: typu Taraflex Sport Performance Plus 9 mm, która spełnia ww. warunki wymagane przez Zamawiającego.
Wykonawcy mogą oferować inną wykładzinę do wykonania przy założeniu spełniania warunków postawionych przez Zamawiającego i pod warunkiem, iż efektem końcowym będzie podłoga sportowa przeznaczona do użytkowania przez dzieci o komforcie i bezpieczeństwie użytkowania na poziomie wykładziny produkcji GERFLOR: typu Taraflex Sport Performance Plus 9 mm. Powierzchnia wykładziny winna być zabezpieczona środkiem zabezpieczającym przed zabrudzeniami. Odkształcenie pionowe <3,5mm, absorpcja uderzeń <38%. Dla wykładziny sportowej wymagany Atest PZH i ITB. Od wykonawcy wymaga się zastosowania sprawdzonego i certyfikowanego systemu podłogi sportowej zgodnie z normą
PN-EN 14904:2009 lub równoważną.
Przedstawiając inną nawierzchnię Wykonawca musi udowodnić w ofercie, za pomocą przedmiotowych środków dowodowych (opisanych w Rozdziale 7 pkt 7.2 SWZ), że proponowane rozwiązanie w równoważnym stopniu spełnia wymagania określone powyżej.
W takim przypadku Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: atestu lub certyfikatu lub deklaracji lub aprobaty lub innego dokumentu równoważnego oraz dodatkowo załączenia dokumentu przedstawiającego elementy składowe konstrukcji i warstwy podłogi.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463090,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505347,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463090,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUST-KOST Łukasz Justyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712566635

7.3.4) Miejscowość: Gazomia Nowa

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463090,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.