eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie centrali wentylacyjnej dla sal operacyjnych nr 4, 5, 6 wraz z automatyką oraz wymianie agregatu wody lodowej dla potrzeb Bloku Operacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie centrali wentylacyjnej dla sal operacyjnych nr 4, 5, 6 wraz z automatyką oraz wymianie agregatu wody lodowej dla potrzeb Bloku Operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87

1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie centrali wentylacyjnej dla sal operacyjnych nr 4, 5, 6 wraz z automatyką oraz wymianie agregatu wody lodowej dla potrzeb Bloku Operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bbf0631-1721-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00492138/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana istniejących central wentylacyjnych na Centralnym Bloku Operacyjnym „Etap-II” Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP-271-20-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 975000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie centrali wentylacyjnej nawiewnej i wywiewnej oraz agregatów wody lodowej dla potrzeb sal operacyjnych nr 4, nr 5 i nr 6 Centralnego Bloku Operacyjnego w Pawilonie C, wykonanie nowego zasilania elektrycznego od głównej rozdzielni elektrycznej dla szafy AKPiA i agregatów wody lodowej wraz z opomiarowaniem oraz wymianą wykładziny na podłodze w salach operacyjnych 4, 5, 6; sali przygotowania pacjenta i myjni lekarzy przylegających do sal operacyjnych oraz malowanie sufitów.
2. Dla Sali 4, 5 i 6. w ramach zamówienia należy dobrać i wymienić centrale wentylacyjną nawiewną i wywiewną bez odzysku ciepła z powietrza wywiewanego na poddaszu w Pawilonie C zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, odzysk ciepła został wykonany w roku 2021, należy istniejący odzysk ciepła wpiąć w nową automatykę. Zamontować dwa nowe agregaty wody lodowej o łącznej mocy min 130kW. Dobrać, dostarczyć i zamontować nagrzewnice kanałowe elektryczne na instalacji nawiewnej sal operacyjnych 4, 5, 6 aby można było płynnie sterować temperaturą na każdej sali operacyjnej oddzielnie z pilota oraz z wyświetlacza ściennego wraz z automatyką. Wykonać pełną automatykę wraz ze wszystkimi podłączeniami, pracami elektrycznymi, AKPiA, wykonaniem instalacji elektrycznej zasilania i instalacji słaboprądowej. Należy wykonać wizualizację systemu central wentylacyjnych dla etapu I i II z możliwością nadzoru pracy w budynku T oraz wykonać tablicę informującą o stanie pracy central wentylacyjnych etapu I i II i umiejscowić ją na korytarzu poddasza Pawilonu C.W pomieszczeniu wentylatorni na poddaszu należy przeprowadzić remont bieżący a w szczególności wykonać wylewkę samopoziomującą na podłodze i ułożyć wykładzinę PCV lub pomalować podłoże farbami do betonu oraz pomalować pomieszczenie. Kanały wentylacyjne należy wyczyścić i zdezynfekować.
3. W ramach zamówienia należy dobrać i ułożyć nowy przewód zasilający od rozdzielni głównej znajdującej się na poziomie -2 Pawilonu C do skrzynki AKPiA długości około 100 m.b. , a z niej podłączyć centrale nawiewną , wywiewną, nowe agregaty wody lodowej oraz 3 sztuki nagrzewnic zamontowanych na instalacji nawiewnej sal operacyjnych
4. W ramach zamówienia należy wymienić wykładzinę elektroprzewodzącą na salach operacyjnych 4, 5, 6 w Salach przygotowania pacjenta i myjniach lekarzy przylegających do sal operacyjnych - preferowana jest wykładzina nr 0354 Blue jaka jest położona na pozostałych salach 4, 5 i 6 Bloku Operacyjnego - w przypadku zastosowania innej wykładziny należy kolor uzgodnić z użytkownikiem.
W zakres prac wchodzi - zerwanie starej wykładziny, naprawa podłoża, wykonanie nowej wylewki samopoziomującej, montaż wykładziny wraz z taśmą miedzianą, zszycie nowej wykładzin z wykładziną pcv ułożoną na ścianach pomieszczeń oraz malowanie sufitów farbą w kolorze białym.

Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SWZ. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp,ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. Prace konieczne dla wykonania przedmiotu umowy, a nieobjęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót, przy zachowaniu najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania. Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. Prace budowlane mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym, gdyż budynek na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania.Wykonawca powinien w organizacji robót budowlanych przewidzieć możliwość organizacji placu budowy z uwzględnieniem użytkowania pozostałych sal operacyjnych nie objętych zadaniem. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi wspecyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania,usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniuprzez Wykonawcę na jego koszt. Roboty ulegające zakryciu wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco przez inspektora nadzoru,poprzez wpis do dziennika budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Inwestorowi dokumentów potwierdzających utylizację materiałówz rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych.
Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia: montaż urządzeń - min. 24 miesiące (vide kryteria oceny ofert); wykonane roboty budowlane i instalacyjne - min. 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego, udokumentowanym protokołem odbiorczym składanym odpowiedniemu pracownikowi Szpitala w Dziale Technicznym. b) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okresu gwarancji.
Roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami zawartymi w szczególności :
" w Prawie budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.)
" Ustawie z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 poz. 191 z późn. zm.);
" Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 nr 162, poz. 1568, z późn. zm.);
" Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami);
" Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie wymagań, jakim powinny opowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2012 poz.739)
" Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2003 nr 169 poz. 1650 z późn. zm.)
" Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwo i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 1126);
" Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462 z późn. zm.);
" Obowiązujących Polskich Normach Budowlanych.


Budynek Szpitala, w którym ma być wykonane zadanie zlokalizowany jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-1132 (decyzja z dnia 30.12.2004r.).
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 2 214 000,00 zł. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 1 199 250,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1175000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.