Og³oszenie z dnia 2022-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00362527/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
- 2023/BZP 00344621/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00344653/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2022/BZP 00452324/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenia us³ugi opieki serwisowej Rozwi±zania Indywidualnego SIMPLE ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku wraz z jego rozwojem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenia us³ugi opieki serwisowej Rozwi±zania Indywidualnego SIMPLE ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku wraz z jego rozwojem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01c7b925-335b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00351495
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja zamawiaj±cego z
wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê
pod adresem: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt. 8 niniejszej czê¶ci;
3.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytetu Medycznego w
Bia³ymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalo-gowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawia-j±cy zaleca Wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z
potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o-¿enia konta,
wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunika-cja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informa-cje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„Korespondencja”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 rodo dotycz±ca przetwarzania danych osobowych w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobo-wych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogól-ne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
infor-mujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089
Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych
osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach
internetowych Uczelni,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ
publicznych),
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z
2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do
publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do
pañstw trzecich,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w
art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.2.22.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenia us³ugi opieki serwisowej Rozwi±zania Indywidual-nego SIMPLE ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku wraz z jego rozwojem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 - Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Us³uga rozwoju Rozwi±zania indywidualnego - prawo opcji, 50 godzin, w przypadku konieczno¶ci dodatkowych potrzeb zamawiaj±cego lub zmiany przepisów.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
• Cena (PC) – 60%,
• Czas naprawy (CN) – 40%,
1) Cena PC
Ilo¶æ punktów PC, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wy-znaczona wed³ug wzoru:
PC = (CN/CR ) x 60
gdzie:
CN – najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
– maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta wg kryterium „cena” - 60.
2) Czas naprawy CZN
Ilo¶æ punktów CZN, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „czas naprawy” zo-stanie przyznana w nastêpuj±cy sposób: Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty zgodnie z za-³±cznikiem nr 2 do SWZ – formularz ofertowy – tabela” Oferowane Czasy reakcji i naprawy zg³o-szeñ serwisowych”
Ilo¶æ punktów CN zostanie wyznaczona wg wzoru:
CZN = (BK + BW + BN) x 40 %
gdzie:
BK – ilo¶æ punktów za b³±d krytyczny liczony wg wzoru:
[P ( MCZRS ) + P ( MCZN )] x 50 %
BW – ilo¶æ punktów za b³±d wa¿ny liczony wg wzoru:
[P ( MCZRS ) + P ( MCZN )] x 30 %
BN – ilo¶æ punktów za b³±d normalny liczony wg wzoru:
[P ( MCZRS ) + P ( MCZN )] x 20 %
40 – maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów P obliczon± wed³ug wzoru:
P = PC + CZN
Dok³adny opis wzoru jest zawarty w SWZ - Czê¶æ XVII
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy okre¶la warunek zdolno¶ci zawodowej poni¿ej:Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ us³ugê ¶wiadczenia opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE.ERP w sektorze publicznym.
ZASADY KORZYSTANIA Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW
2.5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie
od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2.6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog±
polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te
zdolno¶ci s± wymagane.
2.7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (za³±cznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2.8. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
Wykonawca mo¿e wskazaæ tylko te us³ugi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2.9. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 2.7. SWZ potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
2.9.1. zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2.9.2. sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.9.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2.10. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2.11. Wykonawca nie mo¿e po up³ywie terminu sk³adania ofert powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie podlega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 7 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu –
wg Za³±cznika nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:1.1. formularz ofertowy wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do SWZ;
1.2 o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
1.3. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
1.4. o ile nie wynika to ze z³o¿onych dokumentów do oferty lub z bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U.
z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.) do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby lub osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania Wyko-nawcy;
1.5. w przypadku gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innego podmiotu, o¶wiadczenie o nie-podleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz o¶wiadczenie doty-cz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ sk³ada równie¿ podmiot, na zasoby, którego powo³uje siê Wykonawca;
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Za³±cznik 4 do SWZ oraz o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
1.7. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Za³±cznika nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy);
1.8. wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom
i nazwy firm podwykonawców - wg Za³±cznika nr 9 do SWZ (je¶li dotyczy);
1.9. przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Czê¶ci V pkt 4 SWZ (je¶li dotyczy);
1.10. o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci XII Rozdzia³ II pkt 3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ
w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Umowy w zakresie wskazanym w art. 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych oraz w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) w przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej”. „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± Stron niniejszej Umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu Umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z Umowy w jej obecnym brzmieniu,
2) w zakresie poprawienia b³êdów i oczywistych omy³ek s³ownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupe³nieñ tre¶ci nie powoduj±cych zmiany celu i istoty Umowy,
3) zmiany obowi±zuj±cych przepisów je¿eli, konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego.
2. Zmiana Umowy mo¿e nast±piæ jedynie w formie pisemnego aneksu, je¿eli nie doprowadzi do naruszenia przepisów powszechnie obowi±zuj±cych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-25
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Us³ugi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materia³ów e-learningowych
- Dostawa, monta¿ oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Bia³ostockiego O¶rodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z monta¿em oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjêæ RTG
- Roboty budowlane polegaj±ce na dostosowaniu pomieszczeñ na III piêtrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "¦wiadczenie us³ugi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Bia³ymstoku"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga przed³u¿enia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i us³uga asysty techniczno-merytorycznej
- Us³uga wsparcia technicznego dla Platformy Dystrybucyjnej 35mm.online
- Rozbudowa ¶rodowiska kontenerowego dla potrzeb systemów biznesowych
- ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Przed³u¿enie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudow±
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.