eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieścisko › MODERNIZACJA BIBLIOTECZNEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO WRAZ Z JEGO WYPOSAŻENIEM



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BIBLIOTECZNEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO WRAZ Z JEGO WYPOSAŻENIEM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00097943200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Mieścisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-290

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbp@miescisko.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miescisko.naszabiblioteka.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA BIBLIOTECZNEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO WRAZ Z JEGO WYPOSAŻENIEM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762901ad-02ad-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00253772/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 MODERNIZACJA BIBLIOTECZNEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO WRAZ Z JEGO WYPOSAŻENIEM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253816/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GBP. 361-1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych polegających na modernizacji obecnie funkcjonującej biblioteki, przystosowaniu istniejących pomieszczeń ( na parterze: sali wypożyczeń, ciągu komunikacyjnego, pomieszczenia socjalnego i ubikacji, „kuchni” i holu. Na piętrze: „Sali dla dzieci i młodzieży”) do prowadzenia w nich działań dedykowanych:
 Osobom ze specjalnymi potrzebami,
 Seniorom,
 Rodzinom z dziećmi,
 Dzieciom najmłodszym,
 Uczniom,
 Pracownikom – bibliotekarkom (biuro)
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych polegających na:
• Wykonaniu robót rozbiórkowych.
• Wykonaniu przeróbek instalacji centralnego ogrzewania,
• Wykonaniu przeróbek instalacji elektrycznej,
• Wykonaniu przeróbek instalacji wod - kan,
• Wykonaniu nowych posadzek,
• Szpachlowaniu i malowaniu ścian,
• Oblicowaniu ścian płytkami ceramicznymi,
• Ułożenie płytek na posadzkach
• Dostawie i montażu stolarki drzwiowej,
• Dostawie i montażu elementów wyposażenia (specjalistycznych mebli i sprzętu )
• Wykonanie prac pomocniczych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
• Wykonanie wszystkich prac (robót budowlanych), dostaw, usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu, o których mowa choć w jednym dokumencie przekazanym Wykonawcom na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest wycenić w swojej ofercie wszystkie prace (roboty budowlane), dostawy, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu, o których mowa choć w jednym dokumencie przekazanym Wykonawcom na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• UWAGA!!! Do wyceny Wykonawca nie należ brać pod uwagę kosztów związanych z remontem pomieszczeń kuchni, serwerowni, biuro dyrektora, o których jest mowa na załącznikach graficznych dokumentacji. Remont tych pomieszczeń nie jest objęty niniejszym zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630653,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898414,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630653,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUANET Mieścisko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 766-196-52-35

7.3.4) Miejscowość: Mieśćisko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630653,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

REALIZACJA ZADANIA INWESTYCYJNEGO JEST DOFINANSOWANA W RAMACH NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA PRIORYTET 2 KIERUNEK INWESTYCJI 2.1 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2021-2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.